Strona 1 z 1

Marzocchi 66 rc2ata

: 31.12.2012 17:13:45
autor: MalakDH
Siema.
Może ktoś przybliżyć mi dane tego amorka?
Mogę wyrwać za 900zł, 1.1/8 sterówka, stan igła, kilka rysek na górnych goleniach.
rocznik 2007 - italy

: 31.12.2012 17:28:08
autor: kemi66
O ile dobrze pamiętam to system ata był troche awaryjny bo urywały sie sznurki ale działo się to chyba jak się w złej kolejności komory pompowało. Co do pracy to niestety nie wypowiem sie bo nigdy nie jeździłem.

: 31.12.2012 17:38:49
autor: Firebird
MalakDH pisze:stan igła, kilka rysek na górnych goleniach.
jak są ryski to już nie jest "stan igła"

rc2 to nazwa tłumika, a wersje ze sprężyną powietrzną nazywały się sl1/2.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 95#p962895
tu jest temat który założyłem przed zakupem w/w amorka, zakupu nie żałuję.

: 31.12.2012 19:35:01
autor: diskordia
praca trochę bardziej toporna niż na sprężynie. - któś kto się przesiada ze zwykłych 66 na ata-nie będzie zachwycony pracą. różnicę czuć/widać nawet pomiędzy rv/rcv a systemem ata.
plusem jest waga-ponad 0,5kg różnicy na korzyść ata.
co do awaryjniości-to nawet bez zerwania sznurków,amorki częśto zapadają się na skoku.tzn chyba puszczają powietrze,bo np ze 170mm po kilku dniach masz 140.

jedni są zadowoleni-a inni nie.
ja nie jestem fanem sprężyn powietrznych-zawsze to było dość tępe w pracy.

: 01.01.2013 01:41:10
autor: MalakDH
do zamknięcia.