Strona 1 z 1
66 RC3 (2010) czy 888RCV (2009)
: 05.01.2013 18:38:22
autor: don corneo
Czeka mnie przesiadka z Domaina 302. Mam do nabycia nie używane 888 RCV z 2009 za 1200 zł bez gwarancji, ale zastanawiam się czy się nie szarpnąć na 66 RC3 od Gregorio za 2000 zł z gwarą. Czy warto tyle dopłacać? Preferował bym ogolnie chyba 66 bo dwupółki nie potrzebuję.
: 05.01.2013 20:03:22
autor: damianksiazek9
Ja bym wolał 66 RC3 Z 10 Roku w RCV wyciera się anoda na goleni i ogólnie średni jest, osobiście wolał bym 66 bo ósemki posiadam.
: 05.01.2013 20:17:40
autor: crossfader18
Zdecydowanie RC3 bo RCV to nadal tylko RCV
: 05.01.2013 21:28:06
autor: Banan725135650
don corneo pisze:Mam do nabycia nie używane 888 RCV z 2009 za 1200 zł bez gwarancji, ale zastanawiam się czy się nie szarpnąć na 66 RC3 od Gregorio za 2000 zł z gwarą.
Zdecydowanie 66. Szczególnie, że sam twierdzisz "dwupółki nie potrzebuję.". Pozdrawiam!
: 06.01.2013 14:40:22
autor: don corneo
Poczekam może jeszcze jakiś czas. Zobaczę czy jakaś używka się nie pojawi interesująca, a jak nie to wezmę 66.
: 07.01.2013 15:19:42
autor: MalakDH
bez 2 zdań 66

: 07.01.2013 16:22:51
autor: don corneo
Ok a jeszcze mam do Was pytanie jedno. Czy marcok nie zawyża wysokości swoich amortyzatorów jakoś? Bo widzę, że boxxy z 2010 miały 568mm i tyle samo miały 66 z tego rocznika. 66 chcę wsadzić do demo 8 z 2010 i chcę zachować geometrię więc pytam.
: 07.01.2013 17:28:07
autor: pietryna
Jeśli coś robi to zaniża. Ale w 99% przypadków wszystko się zgadza.
: 07.01.2013 18:27:37
autor: don corneo
ok dzięki czyli biorę 66