Strona 1 z 1

Mavic deetraks VS Mavic Deemax

: 20.01.2013 14:02:28
autor: Tiaz
Jak myślicie, w które lepiej inwestować?
Jeśli ktoś miał okazje użytkować oba modele, to tym bardziej zachęcam do podzielenia się uwagami :)

: 20.01.2013 16:27:59
autor: BikerJG
Ferrari vs Audi
Odpowiedz sobie w ktore auto warto inwestowac i potraktuj to jako odpowiedz w temacie ;)
Deemax drozszy, lzejszy, ladniejszy. Wytrzymalosc na podobnym poziomie.

: 20.01.2013 17:01:52
autor: diskordia
chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada

: 20.01.2013 19:01:13
autor: rafimax
diskordia pisze:chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada
Dobra, kolega może nie miał racji, ale ty tylko po nim pojechałeś i nie wniosłeś niczego do tematu więc za przeproszeniem sam pier******.

Z tych dwóch kompletów tylko deemaxy cechuje je super sztywność i wytrzymałość pokroju wgnioty, pęknięcia. Są spawane na łączeniu co daje im w tym miejscu większą wytrzymałość, a często się zdarza że właśnie na łączeniu obręcz kończy swoją karierę. Są sporo lżejsze od deetraxów zbudowane na zupełnie innych komponentach. Do minusów należy ciężka dostępność zamiennych części i łożyska na patencie Mavica które trzeba co jakiś czas regulować. Także nie zastanawiaj się chłopie bierz Deemaxy!

: 20.01.2013 20:39:07
autor: BikerJG
diskordia pisze:
chyba jesteś użytkownikiem deetraxa -że ********** takie kocopały.
te koła nie mają ze sobą nic wspólnego-poza stajnią
.-żaden wspólny element ich nie łączy.-wszystko jest inne -materiały ,technologia,patenty.
deetrax to najtańszy wypust mavica-stworzony tylko z myślą o upychaniu w tanich ,seryjnych rowerach.
nikt o zdrowych zmysłach , posiadający do wydania 800pln nie właduje się w deetraxy.
droższy, ładniejszy? co za żenada
BikerJG pisze:Ferrari vs Audi
Odpowiedz sobie w ktore auto warto inwestowac i potraktuj to jako odpowiedz w temacie ;)
Deemax drozszy, lzejszy, ladniejszy. Wytrzymalosc na podobnym poziomie.
A gdzie napisalem tempaku ze to produkt tej samej klasy, to oczywiste ze to zupelnie inne kola. Wytrzymalosc jest na podobnym poziomie o ile deemax nie jest slabszy (Ultimate pogial mi sie w tydzien jazdy) A poza tym Deemax jest ladniejszy i drozszy. Podalem za przyklad marki samochodowe aby ukazac "osiagi i wykonanie"

Forum schodzi na psy przez takich ludzi jak ty.

: 20.01.2013 20:53:02
autor: rafimax
spokojnie mógł sprawdzić twojego linka do Pinka a nie pytać czy miałeś takie he he he ;)

: 20.01.2013 21:02:20
autor: BikerJG
Najlepsza opcja wg mnie jest zakup piast (Chris King / Industrynine) i poskladanie kol samemu na taniej ale lekkiej obreczy. (zerknij na allegro, ktos sprzedawal nowe kola na Chrisach)

: 20.01.2013 22:06:46
autor: GgG
Obręcz nie pęknie na łączeniu bo trzyma się tylko klinem który jest wewnątrz i trzyma oba końce obręczy. Tak więc nie może pękać coś, co nawet nie jest złączone (zespawane, sklejone czy jak kto to nazywa).

Stary deemax nie miał przypadkiem obręczy 823? a dreetrax 325? Ceny za kompletne koła mavica są z kosmosu patrząc na to co oferują.

: 21.01.2013 13:08:46
autor: rafimax
GgG pisze:Stary deemax nie miał przypadkiem obręczy 823? a dreetrax 325? Ceny za kompletne koła mavica są z kosmosu patrząc na to co oferują.
Tak dokładnie jeżeli chodzi o obręcze to jest tak jak piszesz nowe też są na 823 tylko go wycieniowali.
Komplet na wyprzedaży srebrnych za 1800zł to nie jest dużo jak za te nowe koła moim zdaniem

: 21.01.2013 20:28:08
autor: Tiaz
BikerJG tak spytam z czystej ciekawości, bo mówisz, że według Ciebie najlepsza opcja to Chris King + jakieś lekkie obręcze, to dlaczego sam jeździsz na Deemaxach?

: 21.01.2013 21:54:15
autor: Ron2013
Powiem tak od ponad 6 lat katuje DeeMaxy i to są najodporniejsze koła jakie miałem, nie pękają jak mówią teoretycy - na przednim mam wgniota od 3 lat i jeżdzi, jak trzeba. Używałem Sunów i Funnów i Maxis je bije o klasę - gdyby było ciut lepiej z częściami zamiennymi, nie powiedziałbym złego słowa o produkcie Mavic'a!.

: 21.01.2013 22:39:21
autor: BikerJG
Tiaz pisze:
BikerJG tak spytam z czystej ciekawości, bo mówisz, że według Ciebie najlepsza opcja to Chris King + jakieś lekkie obręcze, to dlaczego sam jeździsz na Deemaxach?

Sam jezdze na deemax-ach dlatego ze za komplet piast Chris King-a w sklepie trzeba zaplacic z 3000zl, a na rynku wtornym prawie nie wystepuja. Mam nadzieje ze zaspokoilem Twoja "ciekawosc". Aczkolwiek teraz mam komplet deemaxow nie ultimate ze wzgledu na to ze Ulti sie gna strasznie (moze dlatego ze waze sporo)

: 21.01.2013 22:49:53
autor: Spaced
BikerJG pisze:Sam jezdze na deemax-ach dlatego ze za komplet piast Chris King-a w sklepie trzeba zaplacic z 3000zl, a na rynku wtornym prawie nie wystepuja. Mam nadzieje ze zaspokoilem Twoja "ciekawosc". Aczkolwiek teraz mam komplet deemaxow nie ultimate ze wzgledu na to ze Ulti sie gna strasznie (moze dlatego ze waze sporo)
Handlujesz sprzętem, a przegapiłeś ze 2 okazje z tego forum na CK ;)

A szczerze to zależy ultimate nad ck zastanawiałbym się. Problem głowny to naprawa jak cos się spieprzy. Ale teraz komplet najlzejszy to Easton. No i nigdy nie rozumiałem ludzi składajacych koła na CK + Championy, które są tanimi szprychami a wcale od np. compów lżejsze nie są. Jak już się bawić w piasty za idiotyczną forse to lepiej szprychy z górnej półki.
No i z piast wolalbym hadleya, CK miało niewiele ale jednak pare wpadek. Hadley mniej. Jest jeszcze profile z 204pkt zaczepienia ale nie przetestowane jeszcze przez nikogo.

: 22.01.2013 14:04:37
autor: BikerJG
Spaced pisze:Handlujesz sprzętem, a przegapiłeś ze 2 okazje z tego forum na CK ;)
Po 1, nie handluje sprzetem od dawna, po 2 nie kazdy swoje zycie spedza na forach Polskich i zagranicznych "wypatrujac" ogloszen i nowych tematow.

Nie mialem ani CK, ani Hedley-a wiec ciezko mi oceniac, aczkolwiek z Deemaax-a jestem srenio zadowolony - stad wzial bym CK.

: 22.01.2013 15:32:47
autor: EZrider
Deetraks to nie jest obręcz przeznaczona do niskich ciśnień w DH. Ja bym jej przypisał zastosowanie w lżejszych dyscyplinach. Wgniotki się robią łatwo.