Strona 1 z 1
szprychy do 24'
: 25.11.2004 21:12:12
autor: Krzywy
po pierwsze : jaka dlugosc szprych bedzie mi potrzebna jak zloze kolko : sunrims bfr, 48 dziur, 24 cale. do tego paista xprot-a : kolnierze ok 30mm od ramy beda, a na wysokosci 63 na kolnierzu zaczepiona szprycha bedzie. kolnierze rownomiernie.
z gory dziek iza odp. ewentualnie program spokeman czy jakos tak MILE WIDZIANY.
: 25.11.2004 21:13:03
autor: Krzywy
aa i zaplot 3 krzyze (chyba ze sugerujecie 4...) a szprychy to maja byc dt - i wlasnie ktore lepsze? champony czy jakies inne brac. warto?
: 25.11.2004 21:20:57
autor: Koshal
spokeman do zassania w download na peniol squad site
: 25.11.2004 21:21:30
autor: PanTheNol
na stronie DT jest kalulator. Musisz znac w piaście średnice kołnierza (otwór - otówr) i rozstawienie kołnierzy. Podejrzewam że piasta będzie symetryczna- wiec obie strony szprych to samo.
co do obreczy - szukaj tzw. ERD w google. BFR ma chyba 492-494 wg różnych żródeł.
Jeszcze tylko myslisz na ile krzyży (polecam 3 ew 4).
Kalkulator do szprych sa na stronie DT, ew w google zciagasz programy
a tak wogóle
OPCA SZUKAJ!!!!!!!!!!
: 26.11.2004 16:09:27
autor: synek,
cszyvy dobrze wiesz ze dm 24 :)
: 01.12.2004 16:33:25
autor: Krzywy
hmm obliczylem :P ze do tej piasty i obreczy (xpota paista na 48 dziur i sunrims bfr 24 cale 48) co bede mial to na
3 krzyze : 230 (229 dokladniej)
4 krzyze : 236 szprychy
w ixie na krasinskiego sie pytalem i maja najmniejsze 232. czy te 2 mm nie bedzi problemem przy zaplocie na 3 krzyze? zielony w te klocki jestem to sie pytam
co lepiej, 3 czy 4 krzyze? jakie sa zalety i wady tego?
jaki inny sklep byscie polecili w warszawie gdzie by mi to zrobili dobrze i tanio? w wyzej wymienionym ixie zycza sobie 90 zlotych za dt championy i zaplot, dobra cena?
: 01.12.2004 16:34:46
autor: Krzywy
230 i 236 to oczywiscie milimetry dlugosci...
: 01.12.2004 16:43:30
autor: -Przemooo-
ale po co dt ? pewnie ich nei bedzie w ixie :D
: 01.12.2004 16:51:38
autor: Krzywy
nie no bylem, pytalem sie, sprawdzili i 232 maja na skladzie ;D
zreszta jak juz bede mial piaste to i tak najpierw pojade przymierzyc wolnobieg ;) to spytam jeszcze raz
topic up!
: 01.12.2004 19:49:00
autor: bzp
Na prośbe autora topik ap.
: 01.12.2004 20:57:39
autor: pasqd
Zawsze mozesz dac wiecej tasmy na obrecz jelsi Ci szprycha bedzie wychodzila zbyt gleboko. Inna sprawa ze moze Ci nypla nie starczyc i ine napniesz odpowiednio mocno szprych.
: 01.12.2004 21:15:04
autor: enjoy
na upartego jak sa za dlugie to nagwintowac wiecej i upierdolic tyle ile trzeba.
: 01.12.2004 21:44:58
autor: kobraxo
OT:
xprot: bylbys w stanie zrobic piaste 14mm pod nakrecany wolnobieg i pod tarcz aha no i 48dziur??
: 01.12.2004 21:48:22
autor: Miniak
Co do zaplotu to koło na 3 krzyże jest mocniejsze w pionie, slabsze bocznie, na 4 odwrotnie. Zauważyłem jedną wade 4 krzyzy, serwisanci jęczą, bo jest dużo trudniejszy zaplot i mają wiecej roboty za ta sama garze :D
: 01.12.2004 22:00:05
autor: Xprot
no bylbym, odezwij sie na gg, jest w profilu
: 01.12.2004 22:15:56
autor: Krzywy
sztywnijsze w pionie tzn/? jak przyjebie w kraweznik to mniej sie wgniecie,a boczne to znaczy ze jak jebne niedokrecone 180 to mniej w bok pojdzie, tak ;P ??
po ludzku prosze ;)
hmm rozumiec mam ze za dluga szprycha moze mi rozjebac detke or sth? za za krotka to przejebany pomysl? ;)
: 01.12.2004 23:26:19
autor: Krzywy
nie zebym sie narzucal ale
TOPIC UP :P
: 02.12.2004 10:45:51
autor: MaxDamageDA
w mkbike sa 230mm dt championki po 1zl, ja kupilem komplet do moich kolek i ani drgną ;p