Strona 1 z 1

Dorado Pro vs. Dorado Expert 2013

: 09.02.2013 11:47:37
autor: Faerie

: 19.02.2013 13:42:57
autor: Faerie
Przyszedł expert, różnica jest taka, że PRO-USA, EXPERT- Taiwan

: 19.02.2013 14:16:05
autor: Spaced
Faerie pisze:Przyszedł expert, różnica jest taka, że PRO-USA, EXPERT- Taiwan
Niestety ale to nie prawda.

Oba są z tajwanu. Dorado CARBON było z US, miało tone problemów i za 100g mniej niz pro płaciłes 1000$ wiecej.

Róznica miedzy PRO a Expertem to inne alu z jakiego są wykonane. W praktyce expert jest troche cięższy

: 19.02.2013 14:22:57
autor: Faerie
Na filmiku widać naklejki na lagach, ta z experta jest nieczytelna

: 19.02.2013 14:27:41
autor: Spaced
Pewnie jest assembled albo designed in USA, nie robione.

: 19.02.2013 14:38:15
autor: jasiek_krk
Faerie pisze:ta z experta jest nieczytelna
to zdecydowanie wpływa na jazdę dyskwalifikując expert'a. ;)

: 19.02.2013 14:41:31
autor: Spaced
jasiek_krk pisze:to zdecydowanie wpływa na jazdę dyskwalifikując expert'a.
Weźmie rutinoscorbin i po problemie ;)

: 19.02.2013 15:10:07
autor: Faerie
myślę, że taiwan i tak ma dużo silniejszą kadrę inżynierską niż Polska, raczej tego się nie obawiam ;)

: 19.02.2013 16:28:50
autor: Faerie
Takie pytanko, na dolnej półce, w mocowaniu, jest podkładka, tylko że po skręceniu jest ona lużna, a śruby obawiam się bardziej dokręcić nie posiadając klucza dynamometrycznego, boję się że jak ściągnę mocniej sruby to zerwę gwint(znam typa co 50cm kluczem suport dokręcał). Nowy amortyzator jeszcze nie jeżdzony, może to tak wyglądać? Irytuje mnie to, bo podkładki dzwonią...

: 19.02.2013 17:02:29
autor: GgG
Wywal je, u mnie z jednej strony dało radę to zacisnąć z drugiej latało. Skręcałem cały zapocony, bo sądziłem, że skoro producent to wsadził to trzeba ścisnąć, poobrabiałem śruby i takie tam na szczęscie się opamiętałem i skręciłem to jak człowiek, bez przesady i wszystko elegancko się trzyma.