Strona 1 z 4

[Cesiu] NS Soda 2013 + Marzocchi 66 CR 2012

: 16.02.2013 17:56:11
autor: Cesiu
Witam!

Nazwy części są linkami do zdjęć na wadze ;)

Rama: NS Soda 2013 ‘M’
Damper: Rock Shox Monarch R Plus
Widelec:Marzocchi 66 CR 2012 tapered + naklejki Ryan James Designs
Kierownica: Crankbrothers Opium 3 DH 780mm
Mostek: Dartmoor Funky 40mm :arrow: RaceFace Atlas 50mm

Gripy,barendy: Nukeproof Element Half Waffle supersoft
Barendy: zintegrowane z gripami
Stery: FSA

Siodło:SDG I-Fly I-beam
Sztyca: KORE I-beam 30,9mm 290mm :arrow: SDG I-beam 30,9mm 400mm
Zacisk: Aest STC10 Ti 34,9mm

Korby: Truvativ Descendant 170mm, 68/73mm + naklejki Slikgraphics
Support: Truvativ GXP 68/73mm
Zębatka: Truvativ Alu 36T :arrow: Vincere Sumo 36T
Łańcuch: Shimano HG93 :arrow: Shimano SLX CN-HG75 Super Narrow
Pedały: Shimano DX PD-M647
Napinacz: Mozartt Storm ISCG05
Przerzutki: Shimano SLX GS :arrow: Shimano ZEE RD-M640 FR
Manetki: Shimano SLX :arrow: Shimano ZEE SL-M640

Pancerz przerzutki: Niro Turbo Plus
Kaseta: Shimano SLX bez 9 zębatki :arrow: Shimano SLX CS-HG81-10 + nakrętka Token

Koło przód:
Obręcz: Alexrims FD26 32h + naklejki Slikgraphics
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: NS Rotary 2012 32h 20mm

Opona: Maxxis High Roller II 2.4 2-ply 42a
Dętka: Schwalbe Extra Light 1,75-2,35
Opaska: Michelin 18mm

Koło tył:
Obręcz: Alexrims FD26 32h + naklejki Slikgraphics
Szprychy: DT Competition Black
Piasta: Novatec NTD712 32h+ Oś Dartmoor :arrow: Dartmoor Revolt Casette 32h+ Oś RS Maxle
Opona:Maxxis High Roller II 2.4 2-ply 42a
Dętka: Schwalbe Extra Light 1,75-2,35
Opaska: Michelin 18mm

Hamulec przód, klamka: Shimano SLX BR-M666 :arrow: Shimano ZEE BL-M640
Tarcza: a2z Alu 180mm :arrow: Shimano Saint 203mm ICE Tech
Hamulec tył, klamka: Shimano SLX BR-M666,
Tarcza: a2z Alu 180mm

Topcap: a2z S-Cap
Podkładki: Woodman carbon

Waga: 15,74kg :arrow: 16,20kg

Śrubki alu:
- regulacja tylnej przerzutki x2
- napinacz x5 (+alu nakrętki)
- manetka do kierownicy x1
- blat do korby x4

Śrubki Ti:
- tylni zacisk x4 (Nuke Proof + LBS Precision)
- klamki hamulcowe do kierownicy x2 (LBS Precision)
- mocowanie dampera x2 + nakrętka (LBS Precision)
- topcap x1 (LBS Precision)
- mostek x2 (LBS Precision)

Re: [Cesiu] NS Soda 2013 + RS Boxxer RC CL

: 16.02.2013 18:07:45
autor: biadaczq
Piękna ramka, ale ta 2-półka nijak się prezentuje z tą sodą.
Z lyrikiem albo totkiem byłoby idealnie :D

: 16.02.2013 18:15:56
autor: Cesiu
Eeeee tam ;)

A ramka na żywo jest jeszcze ładniejsza, czarny perłowy lakier i matowe, wypukłe napisy.

: 16.02.2013 19:07:13
autor: lollex
zeby napisac jak mi sie to podoba musialbym użyć kilka epitetów, co nie przystoi na forum :) super secik :mrgreen:

: 16.02.2013 20:10:52
autor: Irokez
Set sliczny,ale jesli chodzi o sode,to tylko jednopolka :d Sam sie zastanawiam nad kupnem nowej :D

: 17.02.2013 00:30:16
autor: zawada1200
ja tam widzę czarnego foxa 36 z kashimą

: 17.02.2013 02:59:15
autor: LisuKrakow
w sodzie to tylko totem :P fajny secik, ale pomysl nad single crownem ;p

: 17.02.2013 07:53:37
autor: F4rr3ll
Możesz coś powiedzieć o tych tarczach ?

: 17.02.2013 08:43:11
autor: nopainnogame
Ciekawy secior,ale te dampery mnie nigdy nie przekonywały choć jestem fanem powietrzniaków ;)

: 17.02.2013 09:31:52
autor: boogiel
Bardzo fajny sprzęt, aż sam się zastanawiałem nad zmiana omena na rzecz sody, ale póki co Vigo zostało ;)
Ładnie wygląda z boxxerem, kolorystycznie "siadło" ;)

: 17.02.2013 09:49:00
autor: miki_ck
Brakuje mi jakiegoś czerwonego akcentu z tyłu roweru żeby zrównoważyć tego boxxera.

Ale pięknie w tym malowaniu Soda wyglada. No i waga super, chociaż na oponach chyba trochę "oszukana" ;)

: 17.02.2013 10:19:22
autor: Cesiu
F4rr3ll
Na razie nie. Wagowo i z wyglądu są super, ntomiast jeżeli chodzi o hamowanie to ciężko mi coś powiedzieć bo robiłem na nich tylko dystanse po asfalcie i przy takiej jeździe sprawowały się bez zarzutów.

nopainnogame
Sam jestem ciekaw jak się będzie spisywał ;) Jak na razie po pierwszych jazdach mogę powiedzieć, że jest bardzo przyzwoicie, ale trzeba go wziąć do lasu, żeby na prawdę go przetestować.
boogiel pisze:sam się zastanawiałem nad zmiana omena na rzecz sody
Vigo miażdży system jeżeli chodzi o pracę, niestety różnie z wykonaniem bywa, które w Sodzie jest na najwyższym poziomie!
miki_ck pisze:na oponach chyba trochę "oszukana"
Może trochę ;) Oponki przełożyłem z poprzedniego roweru i myślę, że na lokalne jazdy po parku wystarczą, a w góry pewnie będzie sprawdzony set 2x Minion DHF 42a 2.5

Co do jednopółki to na razie nie przewiduję wymiany amora, bo dopiero co kupiłem w świetnej cenie tego boxxera, jeszcze za nim kupiłem ramę.

: 17.02.2013 10:51:01
autor: MUSZEL
ile masz wzrostu? Nie jest za mała ta ramka na Ciebie? Mam 178cm i też myśle nad Mką, ale chciałbym też, by ramka nadawała się na jazde rekreacyjną/enduro i na pewno z 1 półką z przodu. Rozumiem, że sztyca z odchyłem do tyłu właśnie z takim zamierzeniem, z prostą byłoby gorzej?

: 17.02.2013 11:00:59
autor: Cesiu
Mam 183cm wzrostu. Teoretycznie powinienem mieć L'kę, ale lubię trochę mniejsze ramki. Raz miałem "odpowiednią" do mojego wzrostu i jeździło mi się jak autobusem przegubowym. Przy 178cm myślę, że M'ka będzie idealna, jest dużo miejsca na schowanie sztycy, dodatkowo możesz się pobawić offsetem sztycy i będziesz miał wtedy uniwerslną ramkę prawie do wszystkiego ;)

: 17.02.2013 11:42:11
autor: CEZAR
Z boxxerem jest ideolo ! ;]
Nie każdy musi mieć oklepany set, że skoro soda to tylko 1-półka.
Moim zdaniem prezentuje sie bardzo fajnie, a praca tych boxxerów jest spoko ! Ale racja z tyłu brakuje czegoś czerwonego

: 17.02.2013 13:04:47
autor: MUSZEL
Cesiu pisze:Mam 183cm wzrostu. Teoretycznie powinienem mieć L'kę, ale lubię trochę mniejsze ramki. Raz miałem "odpowiednią" do mojego wzrostu i jeździło mi się jak autobusem przegubowym. Przy 178cm myślę, że M'ka będzie idealna, jest dużo miejsca na schowanie sztycy, dodatkowo możesz się pobawić offsetem sztycy i będziesz miał wtedy uniwerslną ramkę prawie do wszystkiego
dzięki za odpowiedź :) a jeszcze powiedz mi co do sztycy. Masz taką z "odchyłem" do tyłu. To tak zamierzenie, by zredukować to, że rama jest krótka i by się lepiej dojeżdżało, czy to tylko przypadek i tak naprawde równie wygodnie byłoby na prostej? :)

: 17.02.2013 13:13:25
autor: Cesiu
Przypadek ;) Oprócz CRC ciężko jest dostać sztycę I-Beam 30,9mm, moja była chyba ostatnia na allegro, z jakiegoś likwidowanego magazynu.

: 17.02.2013 14:31:33
autor: GgG
Rower wygląda fajnie ale ostro wtopiłeś pozbywając się flatlinea i kupując takiego nowszego signa ;)

: 17.02.2013 21:19:50
autor: MUSZEL
GgG pisze:Rower wygląda fajnie ale ostro wtopiłeś pozbywając się flatlinea i kupując takiego nowszego signa
bez przesady, zupełnie inny poziom wykonania.

Powiedz mi jeszcze tylko, czy zakładając, że będe chciał również oprócz jazdy w dół i zabawy fr pośmigać enduro i rekreacyjnie, to polecasz taką sztyce jak masz, czy zwykła prosta wystarczy? Chodzi po prostu o to czy ramka nie wydaje się za krótka do takiej jazdy :)