Strona 1 z 1
DHX 4.0 - gdzie serwisować?
: 02.03.2013 18:36:00
autor: chillyzi
Cześć,
mógłby mi ktoś polecić serwis w którym zrobią mi kompletny remont DHXa?
2 razy oddawałem go do serwisu u mnie na miejscu i co chwile się coś sypie.
Ostatnio dziwnie "stukał", teraz w sumie jest podobnie, tylko trochę inna charakterystykę ma to stukanie.
Zauważyłem też, że kręcenie Propedalem nie wpływa w ogóle na pracę dampera.
Chciałbym, żeby ktoś wymienił w nim oringi, podokręcał dobrze co trzeba itd.
Myślałem o Cult-bikes, ale nie wiem jakie mają ceny i jak bardzo ogarniają to co robią w porównaniu do innych serwisów.
: 02.03.2013 19:14:56
autor: Moherek993
http://www.facebook.com/SpiderSuspension?fref=ts
Polecam, ogarną wszystkie problemy. Cena też spoko
: 02.03.2013 20:35:14
autor: chillyzi
Dzięki! Zaraz będę do nich pisał

: 02.03.2013 23:15:39
autor: pietryna
Ja polecam swój garaż. Nie wiem czy jest prostszy w serwisie damper.
Chyba że cieknie to daj tam gdzie ci wsadzą nowe uszczelki i dadzą na to gwarancję bo ja z dokupowanymi (niby na wymiar) miałem same problemy...
: 03.03.2013 00:23:56
autor: chillyzi
No właśnie nic z niego nie wycieka, ale już 2 raz dałem go do serwisu gdzie niby bardzo dobrze ogarniają dampery, ale coś nie mogą sobie poradzić z tłumieniem (jest słabe nawet po podkręceniu na max.) i z tym stukaniem które mnie doprowadza już do szału.
Na dodatek, teraz po 2 serwisie zaczął jakoś głośno przelewać w środku olej. Takie sycznie jakby przy wstrzykiwaniu oleju pod ciśnieniem.
Da się do niego kupić oryginalne oringi? Może rzeczywiście sam go spróbuję naprawić. W sumie wszystkie swoje przednie amortyzatory sam serwisowałem i było zawsze bezproblemowo.
: 03.03.2013 00:39:15
autor: MUSZEL
oringów nie potrzebujesz wymieniać.
chillyzi pisze:Na dodatek, teraz po 2 serwisie zaczął jakoś głośno przelewać w środku olej
jeżeli głośno, to zje***i zalewanie i odpowietrzanie, albo za mało ciśnienia w zbiornik dali.
chillyzi pisze:coś nie mogą sobie poradzić z tłumieniem (jest słabe nawet po podkręceniu na max.) i z tym stukaniem które mnie doprowadza już do szału.
a to objaw, że piston poluzował się na tłoku.
Albo oba te objawy są skutkiem rozłożenia dampera na czynniki i ułożenia shimów jak leciał obojętnie jak.
: 03.03.2013 07:49:53
autor: kubuspunxdh
MUSZEL pisze:jeżeli głośno, to zje***i zalewanie i odpowietrzanie, albo za mało ciśnienia w zbiornik dali.
? za mało ciśnienia ? przecież tam sie komorę pompuje pompką do amortyzatorów i to przez właściciela ustala sie ile tego "luftu" ma tam być

min 125 PSI max 200 PSI :>
: 03.03.2013 10:23:17
autor: MUSZEL
kubuspunxdh pisze:? za mało ciśnienia ? przecież tam sie komorę pompuje pompką do amortyzatorów i to przez właściciela ustala sie ile tego "luftu" ma tam być min 125 PSI max 200 PSI :>
myślałem że pompką do piłek

sam mam DHXa i wiem co trzeba. Ale serwis to tylko ludzie, mogli dać np 50psi albo w ogóle go nie dać, kto wie. Warto sprawdzić jak założyciel tematu ma pompke

: 03.03.2013 12:14:09
autor: chillyzi
Ciśnienie jest 150. Sam wpakowałem zaraz po wrzuceniu go do ramy.
Chyba sam go rozkręcę

: 03.03.2013 12:39:28
autor: pietryna
Jeśli chcesz być w zgodzie z procedurami to:
FOX Racing Shox - Service Center Information (MTB) - jakiś torrent albo rapidshare. Plik *.rar o takiej nazwie.
Ale żeby momenty odpowiednie uzyskać to raz klucz dynamometryczny, dwa, klucze pazurowe.
: 03.03.2013 20:50:55
autor: chillyzi
Dzięki, Pietryna

Właśnie się ściąga.