[Serwis] Marzocchi 66 RC3 2008
: 13.03.2013 22:52:02
Siema,
Tworze nowy wątek na temat serwisu RC3, ponieważ w starym nie ma niektórych odpowiedzi na pytania jakie chcę zadać.
A więc chciałem przeserwisować mój amortyzator (66 RC3). Jestem w tym zupełnie zielony jeśli chodzi o doświadczenie choć dużo o tym czytałem, ale nie zmienia to faktu iż będę robił to pierwszy raz. Z racji tego, że jest to podobno bardzo łatwa sprawa nie zamierzam oddawać go do serwisu.
- Do rzeczy, czego potrzebuje to imbusy, klucze nasadowe ORAZ klucz do kasety ( http://img09.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3057073629 ). - Od czego powinienem zacząć? Według mnie regulacje na "-", następnie rozkręcanie korków - góra, wyjmowanie bebechów. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić, ponieważ bardzo to streściłem, a chcę znać cały przebieg ze szczegółami.
- Dwa to uszczelki. Jak coś robić to dobrze, a więc czy uszczelki muszą być oryginalne czy mogą być jakieś podróbki z allegro za 30 zł? Głupie pytanie, ale niektórzy mówią, że praktycznie niczym się nie różnią a spełniają swoje zadanie równie dobrze. Także takie pytanie w ramach upewnienia się.
- Ostatnio regulując kompresje miałem przykry wypadek. Chodzi o to że ułamałem nieco gwint i nie można kręcić teraz kluczem. Chodzi dokładnie o część nr 42 (?) z załączonego obrazka:
http://oi49.tinypic.com/1180rw4.jpg
Czy da się to wymienić?
W wolnej chwili zrobię zdjęcie jak to dokładnie wygląda.
- Jakiego oleju najlepiej używać oraz ile powinienem wlać? Jeśli chodzi o wagę to ważę 65 kg.
Tak więc proszę o wytłumaczenie od A do Z jak dobrze zrobić serwis oraz w oświecić mnie co do pytań które zadałem wyżej. Pomocne byłyby również jakieś zdjęcia czy opisywanie procesu na podstawie budowy widelca z obrazka wyżej. Proszę też o uwzględnienie tego na co trzeba szczególnie uważać. Liczę na miły odzew i pomoc.
Dzięki i pozdro! : )
Tworze nowy wątek na temat serwisu RC3, ponieważ w starym nie ma niektórych odpowiedzi na pytania jakie chcę zadać.
A więc chciałem przeserwisować mój amortyzator (66 RC3). Jestem w tym zupełnie zielony jeśli chodzi o doświadczenie choć dużo o tym czytałem, ale nie zmienia to faktu iż będę robił to pierwszy raz. Z racji tego, że jest to podobno bardzo łatwa sprawa nie zamierzam oddawać go do serwisu.
- Do rzeczy, czego potrzebuje to imbusy, klucze nasadowe ORAZ klucz do kasety ( http://img09.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3057073629 ). - Od czego powinienem zacząć? Według mnie regulacje na "-", następnie rozkręcanie korków - góra, wyjmowanie bebechów. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić, ponieważ bardzo to streściłem, a chcę znać cały przebieg ze szczegółami.
- Dwa to uszczelki. Jak coś robić to dobrze, a więc czy uszczelki muszą być oryginalne czy mogą być jakieś podróbki z allegro za 30 zł? Głupie pytanie, ale niektórzy mówią, że praktycznie niczym się nie różnią a spełniają swoje zadanie równie dobrze. Także takie pytanie w ramach upewnienia się.
- Ostatnio regulując kompresje miałem przykry wypadek. Chodzi o to że ułamałem nieco gwint i nie można kręcić teraz kluczem. Chodzi dokładnie o część nr 42 (?) z załączonego obrazka:
http://oi49.tinypic.com/1180rw4.jpg
Czy da się to wymienić?
W wolnej chwili zrobię zdjęcie jak to dokładnie wygląda.
- Jakiego oleju najlepiej używać oraz ile powinienem wlać? Jeśli chodzi o wagę to ważę 65 kg.
Tak więc proszę o wytłumaczenie od A do Z jak dobrze zrobić serwis oraz w oświecić mnie co do pytań które zadałem wyżej. Pomocne byłyby również jakieś zdjęcia czy opisywanie procesu na podstawie budowy widelca z obrazka wyżej. Proszę też o uwzględnienie tego na co trzeba szczególnie uważać. Liczę na miły odzew i pomoc.
Dzięki i pozdro! : )