Strona 1 z 2
WEEZE kontakt
: 28.03.2013 19:04:41
autor: AveFreeride
Witam. Temat zakładam ku próbie skontaktowania się z firmą Weeze w taki sposób aby wreszcie odpisali bo próbwałem już róznych portali, maili, priv i nic.
-priv na dhz do Segativ'a = nie odczytany
-mail na PB = nie odczytany od 19 marca
-priv na fanpage'u Weeze = nie odczytany od prawie dwóch tygodni
Drogi Segativ'ie - jeżeli to czytasz to wiedz, że rozumiem, ze mozna miec zapi***** ale żeby tego samego dnia dodac 2 zdjęcia i być na PB i fejsie co kilka minut i nie odpisac no to prosze... Ja też mam często takie dni, ż enie wyrabiam ale posiadanie firmy zobowiązuje do kontaktu z klientem bo on też ma rower i chęć jazdy.
I nie mówcie żebym kupił gdzie indziej bo nie mogę (po prostu musze bezpośrednio od Weeze wziąć i żadna inna firma nie wchodzi w gre). Starego sprzętu już nie mam a chcę jeździć więc jeżeli nie amcie części to chociaz odpiszcie na czym stoję.
Z poważaniem - spragniony jazdy Kuba.
: 31.03.2013 10:46:30
autor: krylos
Pisz do nich na maila: Informacje
-Ogólne:
info@weeze.pl
-Dział techniczny:
segativ@weeze.pl
-Sprzedaż detaliczna i hurtowa:
sale@weeze.pl
Mnie się jeszcze nie zdarzyło, żeby na maila nie odpisali
Pozdro
: 31.03.2013 13:34:15
autor: balfa2step
AveFreeride
Ja od około 2 miescięcy czekam na odpowiedz na wiadomosć wysłaną na maila ( info@...)
Widać podejście do klienta. Może nie spodobał im się treść mojej wiadomosci ? Mimo wszystko odpisać mogli a nie pełna olewka.
Ale skoro nie piszą ze sruby napinacza nie pasują do wiekszosci obecnych ram to brak na odpowiedz mnie nie dziwi.
: 31.03.2013 14:05:44
autor: AveFreeride
krylos pisze:Pisz do nich na maila: Informacje
Równiez nie odpisali jeszcze

W końcu napisałem do ich ridera, Artura i niby powiedział Adrianowi o tym ale nie widać skutków rozmowy póki co
balfa2step pisze:Ja od około 2 miescięcy czekam na odpowiedz na wiadomosć wysłaną na maila ( info@...)
No to też sobie nieźle pozwalają

Już nigdy więcej zakupów z Weeze!
balfa2step pisze:Widać podejście do klienta. Może nie spodobał im się treść mojej wiadomosci ?
No nie? Zero poszanowania dla klienta jak dla mnie. Jak nie odpisać to rozumiem ale oni nawet nie otworzyli wiadomośc (PB i DHZ pokazuje) więc pozdro. Cóż, innego napinacza i koronki nie mogę kupic czyli jestem skazany na czekanie a teraz ucieka mi kolejny weekend jazdy. Dziękuje Weeze!

Świetnie....
: 31.03.2013 14:08:41
autor: FRmaniak
Sory, ale nie zgodzę się z wami.
Weeze nigdy mnie nie zawiodło, nigdy nie olało.
Zawsze gdy chodziło o smyczke,naklejki czy zniżkę na jakiś sprzęt z poprzedniego sezonu, dostawałem to co chciałem.
Co prawda nie odpisali mi na ostatniego maila, ale w sumie nie dziwię się, nie dość że był okres przed świąteczny w którym każda firma ma masę pracy, to do tego dochodzi początek sezonu, czyli dla firmy robiącej sprzęt rowerowy jeszcze więcej pracy.
Ale poza tym jednym incydentem zawsze miałem dobry kontakt z Panem Adrianem z Weeze (Segativ'em).
Choć martwi mnie to że w opisie nie ma tak jak zawsze Weeze.pl tylko teraz "
http://www.we-pol.pl meble - Bytom, Katowice i okolice."
Mam nadzieje że nie zakończył współpracy z weeze.
Jeśli to czytasz to proszę cie o odpowiedź
Re: WEEZE kontakt
: 31.03.2013 14:34:59
autor: XxUzixX
Nie broń tak weeze.. wiadomo gratisy gratisami, podejście do klienta także. Ale sam zauważyłem że co do wiadomości mają pełną olewkę, nie wiem kto tam odczytuje itp, ale olewa po prostu. Kilkakrotnie pisałem o adnodowanie sprzętu itp. niestety nie dostałem odpowiedzi, stracili na tym bo części do anodowania było naprawdę sporo bo z kilku rowerów, mojego jak i kumpli

: 31.03.2013 16:21:43
autor: AveFreeride
FRmaniak pisze:FRmaniak
To, że tobie odpisali kilka razy nie znaczy, że nie olewają reszty klientów. Ja nie kieruje się opiniami tylko własnymi doświadczeniami a fakty wynikające z nich są takie, że :
1) Nie czytają wiadomości mimo, że są na tych portalach co kilka minut! (na pasku aktywności "Weeze wyświetla się co kilka mminut)
2) Olewają riderów którzy mają chęć kupna ich sprzętu bo nawet kontaktowanie się przez ich ridera nie pomogło...
XxUzixX pisze: wiadomo gratisy gratisami, podejście do klienta także
Zgadzam się. To, że kilka razy odpisali co do naklejek nie wybroni ich z tego, że zamówienia nie przyjmują od 2 tygodni a ja jestem bez roweru. Po prostu traca klientó bo ja rozumiem, że mozna miec wiele pracy ale skoro siedzą na fejsie i PB i dodaja fotki to chyba aż tak strasznie dużo pracy nie mają. Jeżeli dojdzie do tej transakcji to będzie to pierwsza i ostatnia jaką z nimi zrobiłem. Liczę, ze kiedyś mi odpiszą bo jak nie to zostałęm dosłownie w dupie, bez kasy na inny sprzęt i bez własnego.
XxUzixX pisze:Kilkakrotnie pisałem o adnodowanie sprzętu it
Też chciałem się o to spytać ale widocznie nie ma sensu

: 31.03.2013 16:42:59
autor: piotrex
Ave,zdradz prosze dlaczego nie mozesz kupic czesci innej firmy niz weeze?
: 31.03.2013 17:04:18
autor: AveFreeride
piotrex pisze:Ave,zdradz prosze dlaczego nie mozesz kupic czesci innej firmy niz weeze?
Ponieważ mam nie mały rabacik do wykorzystania i nie stać mnie na kupienie części u innej firmy ale tej klasy.

: 31.03.2013 18:27:59
autor: nopainnogame
Ja też mam jaja z tą firmą ... Zamówiłem zębatkę na wyprzedaży, ale nie doszła, więc dostałem wybór zębatka z 2013 lub zwrot kasy i niestety zrobiłem źle ... Od 7 lutego nie miałem kontaktu, gdzie ostatnią informacją było to, że idą do anodowania. Wysyłałem też wiadomości na forum,ale zadziała dopiero wysłana ta 18 marca o tym, czy muszę zakładać temat na forum, aby uzyskać jakaś odp. Dostałem takie info :
"Nikt nikogo nie olewa, napisałem Ci, że dam Ci znać jak będziemy mieć koronki u siebie. Ciągle nie możemy się uporać z opóźnieniami wynikającymi z awarii frezarek.
Proponowałem zwrot pieniążków."
Odpisałem na maila i na forum o zwrot kasy, bo wybrałem inną zębatkę, bo czekanie od 3 miechów to już zdrowa przesada.
Kasy do tej pory nie otrzymałem i żadnej odp. na mój ostatni kontakt.
: 31.03.2013 21:05:34
autor: miecio000027
Ave, na
http://www.vincere.pl masz wyprzedażowe ceny produktów weeze. Możliwe, cena będzie jak po rabacie, a może nawet niższa.
: 31.03.2013 21:31:43
autor: AveFreeride
miecio000027 pisze:Możliwe, cena będzie jak po rabacie
Dzięki ale nie wiem czy ten rabat działa w innych sklepach.
nopainnogame pisze:nopainnogame
To też nie ciekawie masz. Ale z drugiej strony ty masz jakąś zębatkę a ja napinacz i koronke sprzedałem a we wtorek kumple jeżdzą u mnie. Fajnie. Całe szczęście ja nie płaciłem nic jeszcze. Kase mam, starych części nie, roweru też nie i zostałem z palcem w dupie :/
: 31.03.2013 21:53:19
autor: Auditore
AveFreeride, trochę się ośmieszasz tym, co piszesz. Ja bym zwyczajnie firmę taką olał i kupił gdzie indziej, skoro tak do mnie podchodzi. A Ty się uparłeś na ich komponenty i wylewasz żale na forum, że jeździć nie możesz. Masz wiele możliwości - allegro, inne sklepy internetowe, sklepy stacjonarne. Z pewnością możesz kupić napinacz i zębatkę w kwocie takiej jak produkty weeze po Twoim WIELKIM rabacie. Ale lepiej pomarudzić w Internecie, że jeździć nie możesz, niż zrobić coś, aby móc.
: 31.03.2013 22:06:19
autor: SeraaX
jak anodowałem ramę w weeze to też zeszło trochę czasu, ogólnie to jest rzecz nad którą powinni popracować
AveFreeride pisze:nie stać mnie na kupienie części u innej firmy ale tej klasy
Według mnie tutaj też mogli by trochę popracować, był artykuł na PB poddający pod wątpliwość że to produkt "tej kasy", nie wiadomo ile w tym prawdy, ale zastanawia:
http://www.pinkbike.com/news/Weeze-Chai ... -2011.html
Osobiście zamiast produktu "tej klasy" wolę "jedyny w swojej klasie"

: 31.03.2013 23:09:47
autor: boogiel
Szkoda, bo ja nigdy nie miałem z Weeze problemów, kontakt zawsze świetny i na poziomie, szkoda jeśli coś się popsuło
: 31.03.2013 23:28:20
autor: AveFreeride
Auditore pisze:
AveFreeride, trochę się ośmieszasz tym, co piszesz.
Zdaje opinie firmy
Auditore pisze:Ja bym zwyczajnie firmę taką olał i kupił gdzie indziej,
A ty dalej nie rozumiesz? Nie mogę kupić gdzie indziej ani u innej firmy no chyba, że załatwisz mi zniżke 40% u E*13 to kupię teraz
Auditore pisze: Masz wiele możliwości
Nie mam.
Auditore pisze:aby móc.
Nie wiem w którym poście to już piszę, że nie mogę.
SeraaX pisze: powinni popracować
Tu się zgodzę.
SeraaX pisze:Osobiście zamiast produktu "tej klasy" wolę "jedyny w swojej klasie
Mi się bardzo podoba

Wykonane na wysokim poziomie i przy okazji cieszy oko.
boogiel pisze:szkoda jeśli coś się popsuło
To moja pierwsza próba skontaktowania się z tą firmą i już coś takiego. Do samej firmy ani panów nic nie mam no ale jezeli chodzi o obsługe klienta no to mogli by popracować no bo ja odczytuje priv a gdy ktoś działa jako firma mógłby się domyślić, że może chodzić o kupno sprzętu. Cóż, czekam dalej.
: 31.03.2013 23:49:20
autor: Auditore
Widzę, że z czytaniem postów ze zrozumieniem również masz problem. Spoko, jak zrozumiesz przesłanie, daj znać. A, byłbym zapomniał - na rynku są też inne firmy, nie tylko Weeze i e13.
: 01.04.2013 00:08:03
autor: lollex
Ave, tez mam te kartki rabatowe. Z tego co wymieniłem zdanie z segativem to weeze nie prowadzi już dystrybucji na Polske, stąd te rabaty. Można je wykorzystywać wszedzie, ale nie u nich.
: 01.04.2013 00:12:33
autor: Auditore
Ja również je posiadam lollex i mylisz się, można je wykorzystać gdzie chcesz, pod warunkiem, że nie gdzie indziej jak u nich.
Aktualnie jestem akurat poza granicami kraju, więc nie mam jak sprawdzić, ale czy przypadkiem te rabaty nie dotyczyły jedynie sprzętu z sezonu 2012? Bo kurcze nie pamiętam szczerze mówiąc. Wiem teraz jedynie z rozmowy z SegatiVem, że te rabaty wykorzystać można jedynie u nich, bo specjalnie o to pytałem.
AveFreeride, w cenach produktów weeze po rabacie możesz znaleźć coś innego i nie płakać, że nie masz jak jeździć. Faktycznie, firma nie popisała się, skoro olewa klienta, ale jakby tak bardzo Ci zależało na jeździe i zabawie, to nie pieprzyłbyś się z nimi i zamówił coś innego. Jak widać dla Ciebie nie jazda jest najważniejsza, a sam fakt posiadania mega-hiper-wypasionego sprzętu sygnowanego pięknymi kolorami i logiem weeze. Ja bym już dawno sobie dał spokój na Twoim miejscu, bo dla mnie ważniejsza jest możliwość spędzenia czasu na lataniu z kumplami, niż na wylewaniu żali na forach internetowych.
Pewnie, można napisać o nich opinię, ale skoro taką opinię masz, a w dodatku wspominasz, że nic im jeszcze nie zapłaciłeś, to dlaczego ich nie olejesz i nie kupisz czegokolwiek innego, skoro niby fun jest najważniejszy?