Strona 1 z 2

[timon92] Duncon Tosa Inu+Vivid+Domain

: 06.04.2013 16:35:44
autor: timon92
Rozpiska:

Rama: Duncon Tosa Inu Proto 18'
Widelec: Rock Shox Domain 302 U-turn + tłumik Motion Control z Lyrika
Damper: Rock Shox Vivid 5.1 tune B + sprężyna 350lbs

Kierownica: Dartmoor Nitro 780mm
Mostek: Straitline Vertical 50mm
Gripy: ODI Rogue
Stery: FSA Orbit MX II
Topcap: Straitline

Siodło: Tioga MC Lite, Ti pręty
Sztyca: BBB Skyscraper 31.4mm
Zacisk: XXF + Ti śrubka

Korby: FSA Gravity Moto-X
Suport: FSA Gravity
Zębatka: Kona 34t
Łańcuch: Sram PC-951
Pedały: NS Aerial, maszyny, długie piny

Napinacz:
Przerzutka: Sram X7 SS
Manetka: Sram X.0 Trigger, alu śruby
Kaseta: Shimano XT 11-34t
Pancerz: Jagwire

Koło przód:
Obręcz: Mavic EX721 36h
Szprychy: Sapim Race
Piasta: Dartmoor Lite Force
Opona: WTB Dissent 2,5 50a
Dętka: Continental

Koło tył:
Obręcz: Mavic EX721 32h
Szprychy: DT Competition
Piasta: Hope Pro II 10x135 QR
Zacisk: Dartmoor Bolt-On
Opona: WTB Dissent 2,5 53a
Detka: Continental

Hamulec przód: Klamka Avid Elixir R, zacisk Avid Code, tarcza Avid G3CS 203mm, alu śruby, obejma A2Z
Hamulec tył: Avid Elixir R, tarcza Avid G3CS 185mm, alu śruby, obejma A2Z


Waga - 17,7kg na 2plajach



Obrazek

: 06.04.2013 18:53:32
autor: MUSZEL
fajna uniwersalna pomykałka :)

Re: [timon92] Duncon Tosa Inu+Vivid+Domain

: 06.04.2013 20:00:08
autor: Michal9999
Śliczna! Bardzo mi się podoba ;) Tylko nie wiem czemu, ale wygląda na lżejszy :roll:

: 06.04.2013 20:28:27
autor: Impus
Ładny sprzęcik. Fajnie by wyglądało jeszcze kilka czerwonych detali jak np mostek czy zacisk sztycy.

: 06.04.2013 21:18:04
autor: Gulczas
Meega :D Fajna kolorystyka,no i części zarąbiste :)

: 06.04.2013 21:41:26
autor: Impus
A tak z ciekawości jak się opony spisują?

: 07.04.2013 09:58:59
autor: timon92
Opony są bardzo snajkoodporne, trzymanie jest porównywalne do Minionów ST ale są strasznie ciężkie - ok. 1450g/szt.

Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia co aż tyle w nim waży oprócz opon bo części są raczej lekkie.

: 07.04.2013 11:13:51
autor: Michal9999
To ja bym się zabrał za opony bo na nich zejdziesz spokojnie 1 kg na komplecie ;)

: 08.04.2013 00:22:57
autor: Moherek993
Masz w tym Domainie MC z Lyrika? Jak go zamontowałeś? Podobno tłumiki z Lyrika nie są kompatybilne z Domainem...

: 08.04.2013 09:33:12
autor: timon92
Trzeba było dorobić nowy korek i założyć grubszy oring na dół tłumika.

: 08.04.2013 13:18:21
autor: Moherek993
Tak myślałem. Sam się zastanawiam nad wymianą Motion Control na Mission z Lyrika, tylko skok spadnie ze 180 na 170 ale coś za coś. Dzięki za info i przyjemnej jazdy :D

: 08.04.2013 13:20:57
autor: timon92
Skok spadnie? Chyba za bardzo nie wiesz o czym mówisz. Poza tym Mission nie jest tak łatwo dostosować jak Motion.

: 08.04.2013 13:38:22
autor: Moherek993
Fakt, jeszcze nie wiem o czym mówię, jestem laikiem w tym temacie. Sądziłem, że skoro Lyriki mają 170 to tłumik jest dostosowany do tego skoku. Z tą zmianą to na razie luźny projekt, może po prostu sprzedam kiedyś Domaina i kupię Lyrika. Ale tak czy siak, dzięki za odpowiedź.

: 08.04.2013 16:23:14
autor: MUSZEL
Moherek993 pisze:Sądziłem, że skoro Lyriki mają 170 to tłumik jest dostosowany do tego skoku
bo tak jest. Tłumik to nie tylko to co wkręca się w korone, ale również oba systemy różnią sie tym, co mają na końcu popychacza. Jak chce sie zmienić cały tłumik, to zmienia sie góre i dół, a dół jest dostosowany pod dany skok przez długość popychacza. Nie wiem czy to w ogóle zgra, bo sprężyna będzie ściśnięta początkowo o 1cm i będzie spore naprężenie działało na prawy popychacz z tłumikiem próbując go wyciągnąć.

: 08.04.2013 18:53:17
autor: timon92
Po co zmieniać dół? W obu amortyzatorach tłumik pracuje tak samo.

: 08.04.2013 19:48:18
autor: MUSZEL
jak chcesz zmienić z Motion na Mission to dół też zmienić musisz,bo są inne. Tam też jest tłumik, ten odpowiedzialny za powrót. Góra jest odpowiedzialna za kompresje. Mission to nie tylko inna budowa kompresji, ale i powrotu.

: 08.04.2013 20:18:08
autor: timon92
Jak nie zmienisz dołu to nic się nie stanie, góra nadal będzie działała i będziesz miał jedną regulację więcej.

: 09.04.2013 08:58:18
autor: MUSZEL
jasne że tak.
ale Moherek993 myślał na wymianą Motion na Mission. Jak chce zmienić całkowicie z jednego na drugie, to musi zmienić i dół i góre. Co za tym idzie, prowadnica od dołu z Lyrika jest przystosowana pod 170 a nie pod 180. Może zmienić samą góre, ale to nie będzie ani Motion Control ani Mission.

: 09.04.2013 09:12:55
autor: timon92
Czepiasz się słów, wiadomo że nikt nie będzie zmieniał dołu tylko po to żeby inaczej się nazywał.