[Soulforged] Specialized Status + Marzcchi 888 RC3 Evo Ti
: 06.05.2013 18:36:10
Poniżej prezentuję obecne wcielenie mojego rowerka, jest budowany jako możliwe uniwersalny rower nastawiony jednak (jak widać) na zjazd. Jak na razie jestem całkiem zadowolony z efektu - da się bez bólu jeździć po płaskim a nawet co nieco podjechać;)
Rama: Specialized Status 2013
Widelec: Marzocchi 888 RC3 EVO V2 Titanium 2012
Damper: CCDB Air CS
Kierownica: Spank Spike 777 EVO, przycięta do 740mm
Mostek: Chunked King Crown Titanium 2013 + podkładki KCNC Hollow + Kapsel Mortop
Gripy: ESI Racer's Edge -> LizardSkins DSP w drodze.
Stery: Dartmoor Exile
Siodło: Selle Royal Lookin Sport
Sztyca: KS LEV 125
Zacisk: Token TK161TI
Korby: Shimano SLX, dwurzędowa + śruby Alu Mortop
Zębatki: Specialites Chinook 36z, Specialites Chinook 22z
Rockring: Syntace Grinder 36Z
Support: Shimano SLX
Łańcuch: Shimano XTR, 9-rzędów
Pedały: HT AIR MN06TS
Napinacz: Mozartt Forte
Przerzutka przednia: Shimano XTR E-Type
Przerzutka tylna: Shimano Saint, 9-rzędów + kółka Mortop.
Manetki: Shimano XTR, 9-rzędów
Kaseta: Shimano XTR 11-34z, 9-rzędów
Linki i pancerze: Jagwire LEX / Ripcord
Koło przód:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light
Koło tył:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32 + DT Swiss RWS 10x135mm + Upgrade piasty - tarcze sprzęgiełek 18z na 36z i w efekcie z 20* zazębienia na 10*
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light
Hamulec przód: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm
Hamulec tył: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm + Adapter Hope
Śrubki Alu gdzie można, Ti tam gdzie nie można Alu;)
Modyfikacje jakie rozważam:
Mocowania manetek na adapter I-Spec
888 na BOS Idylle RaRe 2013 (jeśli waga podana na stronie producenta jest realna…)
Możliwe że SPD XTR
Waga: 15700g, Docelowo 15300g.
Rama: Specialized Status 2013
Widelec: Marzocchi 888 RC3 EVO V2 Titanium 2012
Damper: CCDB Air CS
Kierownica: Spank Spike 777 EVO, przycięta do 740mm
Mostek: Chunked King Crown Titanium 2013 + podkładki KCNC Hollow + Kapsel Mortop
Gripy: ESI Racer's Edge -> LizardSkins DSP w drodze.
Stery: Dartmoor Exile
Siodło: Selle Royal Lookin Sport
Sztyca: KS LEV 125
Zacisk: Token TK161TI
Korby: Shimano SLX, dwurzędowa + śruby Alu Mortop
Zębatki: Specialites Chinook 36z, Specialites Chinook 22z
Rockring: Syntace Grinder 36Z
Support: Shimano SLX
Łańcuch: Shimano XTR, 9-rzędów
Pedały: HT AIR MN06TS
Napinacz: Mozartt Forte
Przerzutka przednia: Shimano XTR E-Type
Przerzutka tylna: Shimano Saint, 9-rzędów + kółka Mortop.
Manetki: Shimano XTR, 9-rzędów
Kaseta: Shimano XTR 11-34z, 9-rzędów
Linki i pancerze: Jagwire LEX / Ripcord
Koło przód:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light
Koło tył:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32 + DT Swiss RWS 10x135mm + Upgrade piasty - tarcze sprzęgiełek 18z na 36z i w efekcie z 20* zazębienia na 10*
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light
Hamulec przód: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm
Hamulec tył: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm + Adapter Hope
Śrubki Alu gdzie można, Ti tam gdzie nie można Alu;)
Modyfikacje jakie rozważam:
Mocowania manetek na adapter I-Spec
888 na BOS Idylle RaRe 2013 (jeśli waga podana na stronie producenta jest realna…)
Możliwe że SPD XTR
Waga: 15700g, Docelowo 15300g.