Strona 1 z 1

[Soulforged] Specialized Status + Marzcchi 888 RC3 Evo Ti

: 06.05.2013 18:36:10
autor: Soulforged
Poniżej prezentuję obecne wcielenie mojego rowerka, jest budowany jako możliwe uniwersalny rower nastawiony jednak (jak widać) na zjazd. Jak na razie jestem całkiem zadowolony z efektu - da się bez bólu jeździć po płaskim a nawet co nieco podjechać;)

Rama: Specialized Status 2013
Widelec: Marzocchi 888 RC3 EVO V2 Titanium 2012
Damper: CCDB Air CS

Kierownica: Spank Spike 777 EVO, przycięta do 740mm
Mostek: Chunked King Crown Titanium 2013 + podkładki KCNC Hollow + Kapsel Mortop
Gripy: ESI Racer's Edge -> LizardSkins DSP w drodze.
Stery: Dartmoor Exile

Siodło: Selle Royal Lookin Sport
Sztyca: KS LEV 125
Zacisk: Token TK161TI

Korby: Shimano SLX, dwurzędowa + śruby Alu Mortop
Zębatki: Specialites Chinook 36z, Specialites Chinook 22z
Rockring: Syntace Grinder 36Z
Support: Shimano SLX
Łańcuch: Shimano XTR, 9-rzędów
Pedały: HT AIR MN06TS
Napinacz: Mozartt Forte
Przerzutka przednia: Shimano XTR E-Type
Przerzutka tylna: Shimano Saint, 9-rzędów + kółka Mortop.
Manetki: Shimano XTR, 9-rzędów
Kaseta: Shimano XTR 11-34z, 9-rzędów
Linki i pancerze: Jagwire LEX / Ripcord

Koło przód:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light

Koło tył:
Obręcz: Mavic EN 521 32
Szprychy: Sapim SuperSpoke 32 + nyple Sapim Polyax
Piasta: DT Swiss 240S 32 + DT Swiss RWS 10x135mm + Upgrade piasty - tarcze sprzęgiełek 18z na 36z i w efekcie z 20* zazębienia na 10*
Opona: WTB Bronson Race 2.35
Dętka: Conti MTB Light

Hamulec przód: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm
Hamulec tył: Shimano XTR Trail 2012 z tarczą Shimano XT IceTech 203mm + Adapter Hope

Śrubki Alu gdzie można, Ti tam gdzie nie można Alu;)

Modyfikacje jakie rozważam:

Mocowania manetek na adapter I-Spec
888 na BOS Idylle RaRe 2013 (jeśli waga podana na stronie producenta jest realna…)
Możliwe że SPD XTR

Waga: 15700g, Docelowo 15300g.

: 06.05.2013 19:48:04
autor: mixxx180
WoW
Ta ramka to moje marzenie.
Chociaż mi tu kolory nie pasują.

PS. Ile ci wyszło za rowerek?

: 06.05.2013 19:50:39
autor: biadaczq
Ta ramka jest jakoś strasznie wysoka i na rozmiar M to wygląda mega duża.

: 06.05.2013 19:53:12
autor: Krzychu547
Fajna maszyna... Jutro pokaże swojego Statusa... Trochę podobny:)

: 06.05.2013 20:17:43
autor: Soulforged
mixxx180 pisze:WoW
Ta ramka to moje marzenie.
Chociaż mi tu kolory nie pasują.

PS. Ile ci wyszło za rowerek?
Kolorystykę zupełnie zaniedbałem to fakt, zależało mi raczej na częściach które sobie założyłem ze względu na ich parametry.

Cenowo raczej bez okazji, wszystkie części są nowe z niewielkimi zniżkami.
biadaczq pisze:Ta ramka jest jakoś strasznie wysoka i na rozmiar M to wygląda mega duża.
Na żywo nie robi takiego wrażenia, w praktyce również rama nie jest ociężała.

: 06.05.2013 20:21:00
autor: diskordia
myślę że ociężale wygląda przez to siodło. bo na pewno trudno je nazwać siodełkiem

: 06.05.2013 20:28:22
autor: Soulforged
diskordia pisze:myślę że ociężale wygląda przez to siodło. bo na pewno trudno je nazwać siodełkiem
Coś w tym musi być skoro taką uwagę ma już chyba 10 z rzędu osoba;)

: 24.11.2013 17:59:59
autor: Soulforged
Update w związku z kolejnymi modyfikacjami.

: 24.11.2013 21:20:01
autor: Gulczas
Jaki to rozmiar ramy ? Jakaś strasznie długa się wydaje .

: 25.11.2013 20:47:17
autor: Soulforged
M-ka, ogólnie nie jest to najkrótsza rama lecz jednocześnie nie prowadzi się źle.

: 19.07.2014 18:04:39
autor: Soulforged
Up w związku z nie wielkimi zmianami:)

: 20.07.2014 11:21:13
autor: Kwiat126p
ja tam lubie długie ramy. Fajny rowerek :) Chociaż osobiscie widzialbym tam jakiś sprężynowy damper. Ale kto co woli.

: 20.07.2014 14:02:47
autor: Soulforged
RC4 2012 był przed CCDB Air, CCDB bije na głowę pracą tamten damper zarówno pod każdym względem, jako gratis jest jeszcze CS i -400g do masy;)