Pink Bike złodziej
: 12.05.2013 14:27:08
Sprawa jest doslownie chora.
Wystawilem na sprzedaż damper Bos Stoy, w serwisie PinkBike.
Odezwal sie do mnie kupujacy: http://www.pinkbike.com/u/coloradokatoom/ , dokonal umowionej wplaty, ja wyslalem damper.
Doslownie kilka dni po wysylce dampera dostaje maila od PayPal-a o tym ze kupujacy nie otrzymal przedmiotu (jak mial go otrzymac w 5 dni od zakupu w Polsce?!), odpowiedzialem oczywiscie w zaistnialym sporze podajac numer przesylki i adres do sprawdzenia trackingu.
W przypadku sporu pieniadze zostaly na moim koncie PayPal zamrozone do czasu doreczenia przesylki.
Jakis czas temu dostaje wiadomosc od Pay Pal i w tytule czytam "spor rostrzygniety na korzysc kupujacego" - i w tym momecie dostaje mlotkiem w glowe. Przesylka doreczona 26-go (prawie miesiac temu)
Dzwonie wiec do Pay Pal i usiluje sie dowiedziec co i jak, kaza mi pisac maila wiec pisze opisujac cala tranzakcje. Oto jaka odpowiedz dostaje:
Szanowny Panie Konradzie Janowski,
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal odnośnie roszczenia PP-002-307-561-855.
Panie Konradzie, jednym z wymogów kwalifikacji do Programu Ochrony Sprzedających wyrażonym w Umowie z Użytkownikiem jest doręczenie przedmiotu sporu na adres podany w szczegółach transakcji:
11.6 Wymagania kwalifikacyjne
Jakie są warunki przystąpienia do programu ochrony sprzedających w systemie PayPal?
....
f.
Przedmiot musi zostać wysłany na adres wysyłkowy podany na stronie szczegółów transakcji. Jeśli przedmiot zostanie dostarczony osobiście lub jeśli Odbiorca płatności wyśle przedmiot na inny adres (np. jeśli kupujący poprosi o wysyłkę na inny adres, będący „adresem służbowym” lub „adresem do wysłania prezentu”), Użytkownik nie jest uprawniony do uzyskania zwrotu pieniędzy w ramach programu ochrony sprzedających w systemie PayPal.
.
Transakcja 9PW0448720026242A została Panu wysłana jako płatność za usługę (service). W takich transakcjach kupujący nie ma obowiązku podawania adresu wysyłkowego, ze względu na niematerialny charakter przedmiotu zakupu. Co za tym idzie - sprzedający nie ma możliwości doręczenia towaru na właściwy adres, a tym samym - spełnienia wymogów Programu Ochrony Sprzedających.
Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, sugerujemy w przypadku otrzymania podobnego transferu dokonać zwrotu i zążądać płatności za towary, wraz z podaniem adresu.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.
Z poważaniem
Tomasz Godziewicz
Dział Roszczeń
PayPal
Podsumowujac zostalem pieknie i profesjonalnie oszukany na 300$ + wysylka, pojde jutro na policje zglosic zajscie ale pewnie nic nie uda mi sie wskorac.
Moze ktos z was ma jakis pomysl co moge zrobic w zaistnialej sytuacji, bede wdzieczy za jakakolwiek pomoc i rady.
Pozdro!
Wystawilem na sprzedaż damper Bos Stoy, w serwisie PinkBike.
Odezwal sie do mnie kupujacy: http://www.pinkbike.com/u/coloradokatoom/ , dokonal umowionej wplaty, ja wyslalem damper.
Doslownie kilka dni po wysylce dampera dostaje maila od PayPal-a o tym ze kupujacy nie otrzymal przedmiotu (jak mial go otrzymac w 5 dni od zakupu w Polsce?!), odpowiedzialem oczywiscie w zaistnialym sporze podajac numer przesylki i adres do sprawdzenia trackingu.
W przypadku sporu pieniadze zostaly na moim koncie PayPal zamrozone do czasu doreczenia przesylki.
Jakis czas temu dostaje wiadomosc od Pay Pal i w tytule czytam "spor rostrzygniety na korzysc kupujacego" - i w tym momecie dostaje mlotkiem w glowe. Przesylka doreczona 26-go (prawie miesiac temu)
Dzwonie wiec do Pay Pal i usiluje sie dowiedziec co i jak, kaza mi pisac maila wiec pisze opisujac cala tranzakcje. Oto jaka odpowiedz dostaje:
Szanowny Panie Konradzie Janowski,
Dziękujemy za skontaktowanie się z firmą PayPal odnośnie roszczenia PP-002-307-561-855.
Panie Konradzie, jednym z wymogów kwalifikacji do Programu Ochrony Sprzedających wyrażonym w Umowie z Użytkownikiem jest doręczenie przedmiotu sporu na adres podany w szczegółach transakcji:
11.6 Wymagania kwalifikacyjne
Jakie są warunki przystąpienia do programu ochrony sprzedających w systemie PayPal?
....
f.
Przedmiot musi zostać wysłany na adres wysyłkowy podany na stronie szczegółów transakcji. Jeśli przedmiot zostanie dostarczony osobiście lub jeśli Odbiorca płatności wyśle przedmiot na inny adres (np. jeśli kupujący poprosi o wysyłkę na inny adres, będący „adresem służbowym” lub „adresem do wysłania prezentu”), Użytkownik nie jest uprawniony do uzyskania zwrotu pieniędzy w ramach programu ochrony sprzedających w systemie PayPal.
.
Transakcja 9PW0448720026242A została Panu wysłana jako płatność za usługę (service). W takich transakcjach kupujący nie ma obowiązku podawania adresu wysyłkowego, ze względu na niematerialny charakter przedmiotu zakupu. Co za tym idzie - sprzedający nie ma możliwości doręczenia towaru na właściwy adres, a tym samym - spełnienia wymogów Programu Ochrony Sprzedających.
Aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, sugerujemy w przypadku otrzymania podobnego transferu dokonać zwrotu i zążądać płatności za towary, wraz z podaniem adresu.
Dziękujemy za poświęcony nam czas.
Z poważaniem
Tomasz Godziewicz
Dział Roszczeń
PayPal
Podsumowujac zostalem pieknie i profesjonalnie oszukany na 300$ + wysylka, pojde jutro na policje zglosic zajscie ale pewnie nic nie uda mi sie wskorac.
Moze ktos z was ma jakis pomysl co moge zrobic w zaistnialej sytuacji, bede wdzieczy za jakakolwiek pomoc i rady.
Pozdro!