Strona 1 z 1
Marzocchi 55RS 160mm
: 14.05.2013 19:49:24
autor: sanki
Witam,
przeszukalem dzial i nie znalazlem odp wiec... po ostatnim upadku na dosc piaszczystym terenie amor nie pracuje jak powinien. Przy dociskaniu wyraznie slychac jakies szuranie i mozna odczuc nienaturnalna prace. Czy to mozliwe ze do srodka dostal sie piasek? (nie byla to jakas bardzo mocna gleba) i czy serwis tego amorka to skomplikowana sprawa? doradzacie zaplacic komus czy pobawic sie samemu?
: 14.05.2013 20:15:33
autor: damianksiazek9
Może coś się pokrzywiło?
: 17.05.2013 17:54:35
autor: denus
Wątpię żeby dostał się piasek, tez bym celował na skrzywienie
: 17.05.2013 18:34:54
autor: Lachu
jeśli chcesz go rozbierać to filozofii w tym z tego co pamiętam nie ma. lewa goleń to zwykła stalowa sprężyna bez smarowania olejem, a prawa to zamknięty tłumik, którego prawdopodobnie nie da się rozebrać, ale ręki nie dam sobie uciąć

konstrukcja podobna do Duro, RS to oemowy amorek w którym żadnej zaawansowanej technologi nie znajdziemy

a co do pogorszenia pracy, to racja, ciężko żeby nawaliło Ci się tyle piachu do środka żeby amorek przestał pracować jak należy

: 17.05.2013 21:26:17
autor: xleonidasx
Nie chcę zakładać nowego tematu więc tu się zapytam:P Wie ktoś może jaki zrobić serwis tego amorka, tak jak kolega wspomniał wyżej to żadnej technologii nie ma. Rozkręciłem, wyczyściłem tylko nie wiem teraz gdzie można dostać taki smar i w jakich ilościach go użyć.

: 17.05.2013 21:39:36
autor: Lachu
jakiego smaru? możesz sobie dać np. Shimano zielonego do łożysk, nie pamiętam nazwy. genralnie każdy gęstszy się nada. jeśli chcesz się pobawić, spróbuj wlać na dół do goleni ze sprężyną tak z 15ml oleju, może być gęstszy, np. 15W. koleś który ode mnie kupił ten wideł zrobił coś takiego i podobno praca się fajnie poprawiła. aaa, smaru to nie żałuj

i wiadomka pod uszczelki i na tuleje również go sobie daj