Jeżeli nie Hornet to co?

Cheech
Kontakt:

Jeżeli nie Hornet to co?

Post autor: Cheech »

Witam
Na wstępie przepraszam za kolejny temat o Hornecie, ale w żadnym z dotychczasowych postów nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Otóż planuje zakup jakiegoś roweru do lekkiego FR/AM.
Podstawowy warunek rower musi być nowy i sprzedawany jako komplet.
Nie interesuje mnie składanie (nie znam się na komponentach, nie mam też na to czasu).
Najbardziej by mi pasował Dartmoor Hornet, ale niestety nie sprzedają go w interesujących mnie rozmiarach ramy (czyli 16" 18").
Rozważałem też NS Clash 1 lub 2.
Clash 1 wydaje sie troche za drogi, natomiast Clash'a 2 absolutnie nie jestem w stanie zakceptować pod względem kolorystyki (biała rama, białe siodło, nawet pancerze linek białe).
No i tu moje pytanie do was, czy istnieje jakaś alternatywa dla wyżej wymienionych nodeli?

Mam jakieś183 wzrostu i powiedzmy 3400PLN do wydania.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie
TangoDown
Kontakt:

Post autor: TangoDown »

Nawet fajny romet mosquito jest na alledrogo za 2500zł kolor biały lub pomarańczowy w rozmiarach jakie Cie interesują.:
http://allegro.pl/rower-gorski-romet-mo ... 44615.html
BlackForest
Kontakt:

Post autor: BlackForest »

A poszukaj moze jeszcze maja na stanie gdzies NS Core
Śpiący
Kontakt:

Post autor: Śpiący »

Cheech pisze: Podstawowy warunek rower musi być nowy i sprzedawany jako komplet.
Nie interesuje mnie składanie (nie znam się na komponentach, nie mam też na to czasu).
Skoro nie masz czasu składać, kup coś używanego, złożonego już.
Moim zdaniem gadanie nie mam czasu i nie znam się to żenada. Czas- maks. 2-3 tygodnie składania. Nie znam się- od tego jest forum i rzesza ludzi, którzy się znają. Jak chcesz uprawiać jakikolwiek sport bez wiedzy?
Po drugie lepiej kupić używkę(w tej cenie) z paroma nowymi częściami i mieć zajebisty rower niż, kupić nowy, który po roku straci 50% swojej wartości, a w dodatku będziesz na pewno musiał w nim coś zmienić.