Strona 1 z 1
Ustawienie dampera i jazda na tylnym kole
: 30.07.2013 05:56:06
autor: foster
Witam szanownych forumowiczów, od dłuższego czasu próbuje ustawić damper tak aby jak najfajniej było śmigać na tylnym kole. Może macie jakieś sprawdzone ustawienia i rozwiązania jak ustawić, ProPedal, Bottom-out, Rebound i ciśnienie. Dodam że mój spring to 550 a waga 95 kg. Z góry dzięki za rady
: 30.07.2013 12:02:08
autor: Czlenson
yyyyyyyyy

: 30.07.2013 12:46:07
autor: off_road
Co ja własnie przeczytałem

: 30.07.2013 12:54:43
autor: kubuspunxdh
tłumienie powrotu skręć na maxa propedal 2 od konca butom out na 2 kresce i 175psi :d aa i koniecznie musisz być w leginsach w barwach predatora bądź też

i manuale będziesz trzaskał ze kolegom zrobi sie głupio !
: 30.07.2013 13:22:27
autor: karopl2
Spróbuj bez dampera. pzdr
Re: DHX 5.0 i jazda na tylnym kole
: 30.07.2013 14:39:58
autor: EZrider
Czytam nazwę tematu i mówię sobie pod nosem "o będzie dobra faza" - nie myliłem się!

: 30.07.2013 14:49:11
autor: foster
Nie wiedziałem że mój temat wywoła tyle uśmiechu na twarzach:) tym bardziej mi miło:):) nie miałem na względzie stwierdzić, iż nie wiem do czego służy damper i jak się śmiga na tylnym kole, bo to dobrze opanowałem, ale myślałem że macie sprawdzone rady jak i co skręcić. Jedno jest pewne leginsy kupie na pewno.

: 30.07.2013 15:07:20
autor: Spaced
Moge umrzeć. Naucz się jeździc na tylnym kole albo kup hardtaila.
: 30.07.2013 16:59:53
autor: MUSZEL
Jak chcesz jeździć na tylnym kole okazyjnie i to opanowałeś jak twierdzisz, to damper w niczym nie przeszkadza i przeszkadzać nie powinien - możesz jedynie sobie go skręcić i utwardzić. Mi tam damper z 30% sagiem nie przeszkadza w robieniu manuali jak przejeżdżam przez miasto.
A jak to Twoja główna zabawa na rowerze, to
Spaced pisze:kup hardtaila.
: 30.07.2013 20:12:25
autor: bandit_dh
Kolorowa zjazdówka + manual na deptaku = 150% lansu
: 30.07.2013 20:38:39
autor: sebonk
kiepskiej baletnicy to i rąbek u spódnicy, czy jak to tam szło...
Re:
: 30.07.2013 21:52:38
autor: MUSZEL
bandit_dh pisze:Kolorowa zjazdówka + manual na deptaku = 150% lansu
mój rower nie jest "kolorowy"

: 31.07.2013 07:24:04
autor: rafal.zwdh
To ze 150% będzie tylko 76% lansu, też mam szary rower więc wiem to z własnego doświadczenia.
A tak na serio to wydaje mi się że im więcej patentów typu i-drive czy propedal tym trudniej jest jeździć na kole
: 31.07.2013 07:35:12
autor: pawcisq
Ja np za Chiny ludowe nie umiem. Kumpel wziął mojego tuesa, co jest wielki jak krowa i długi, do tego uzbrojony w mięciutkiego Stoya z tyłu co pływa i lepi się do ziemi jak guma. Jechał na tylnym kole od dobre 500m. Da się, chodzi o technikę. A na deser sobie podskakiwał na tylnym gwiżdżąc mi damperem ;p
Re:
: 31.07.2013 16:02:27
autor: Spaced
rafal.zwdh pisze:To ze 150% będzie tylko 76% lansu, też mam szary rower więc wiem to z własnego doświadczenia.
A tak na serio to wydaje mi się że im więcej patentów typu i-drive czy propedal tym trudniej jest jeździć na kole
Pierdolenie. I akurat propedal i lsc zmniejszaja bujanie dampera wiec ułatwiaja. I drive moze troche utrudniac pływajacym supportem ale watpie by wiele
: 31.07.2013 18:45:28
autor: rafal.zwdh
Jezdze z i-drivem czasami sobie cwicze jazde na kole, nigdy mi to za dobrze nie wychodzilo, ale dzialanie i-drivu jest dosyc odczuwalne. Wystarczy chociaz lekko przestac pedalowac, lub zmniejszyc sile pedalowania i rama od razu przysiada o polowe i trace rownowage . Myslalem ze spv tez sie do tego przyczynia, ale pewnosci nie mialem.
: 02.08.2013 12:50:16
autor: Spaced
SPV raczej niweluje bujanie wiec predzej pomaga.