Strona 1 z 2

[sokol3miasto] Dartmoor Hornet 2012 + 66 RC3 ATA

: 01.09.2013 17:39:19
autor: sokol3miasto
Rama: Prodigy 9.81 :arrow: Giant Faith 3 2006 :arrow: Dartmoor Hornet 2012 M
Widelec: Suntour Duro DJD 130mm :arrow: Marzocchi Drop Off Triple 2006 :arrow: Marzocchi 888 RCV 09 :arrow: Marzocchi 66 RC3 ATA
Damper: 5TH Element + Marzocchi 450lbsx3 :arrow: ---
Kierownica: Dartmoor Rifle White 710 :arrow: Dartmoor Nitro green 780mm + folia carbon :arrow: Octane One Chemical Pro 780mm
Mostek: Dartmoor Crusader :arrow: Półzintegrowany Marzocchi 888 :arrow: NS Quark
Gripy: Kellys
Stery: FSA Hammer :arrow: FSA Pig DH Pro :arrow: Accent professional cośtam
Siodło: Dartmoor
Sztyca: Truvativ
Zacisk: BBB
Korby: FSA MAXIMUS
Support: FSA :arrow: Truvativ Howitzer :arrow: Truvativ Giga Pipe Team DH
Zębatka: 36t Truvativ
Łańcuch: Shimano HG51
Pedały: VP :arrow: Prodigy PROtheine
Napinacz: Customowy :arrow: Dartmoor Blade
Przerzutka: Shimano Sora
Manetka: Shimano Alivio
Kaseta: Shimano HG 41
Koło przód:
Obręcz: Alexrims blabla :arrow: ONOFF :arrow: Spank Stiffy 40 AL
Szprychy: DT
Piasta: Novatec blabla :arrow: ONOFF :arrow: Dartmoor Dee Force
Opona: Kenda Kinetics 2.35
Dętka: Maxxis Welterweight
Koło tył:
Obręcz: Alexrims :arrow: Dartmoor Blizzard :arrow: Spankt Stiffy 40AL
Szprychy: DT
Piasta: Reborn Grind :arrow: Chosen DA4352B 12x150mm :arrow: Ns Coaster Bolt on
Opona: Kenda Kinetics 2.35 :arrow: :arrow: Vee Rubber STOUT 2.6 :arrow: Maxxis Moobster 2.7
Dętka: Kenda :arrow: Vee Rubber :arrow: Kenda
Hamulec przód: Hayes Nine :arrow: Klamka Shimano SLX + przewód Shimano + zacisk Grimeca system8 4tłoki +Hayes 203mm :arrow: Formula oro k18 + Hayes 203mm
Hamulec tył: Hayes Nine+ Hayes 203mm :arrow: Formula oro k18+Hayes 203mm
Waga: ???
W planach jest:
na razie nic ;)
Rowerk zlozylem taki ponieważ potrzebowałem hajsu. Sprzedaja tamte czesci zostalo mi w skarbonce 900zl więcej ;)
Obrazek
IMG_20130929_132146.jpg

: 01.09.2013 18:14:23
autor: Puncu
Jak się sprawuje damper? Możesz coś o nim napisać? ;)

: 01.09.2013 18:28:24
autor: sokol3miasto
Ciężko mi cokolwiek napisac bo jezdze w dh krótko dopiero zaczynam ;) Porównania praktycznie nie mam. Jezdzilem na fox float na marzu roco i dhx 4 czyli inne w ogole półki cenowe i inna kultura pracy. Ma on duzo regulacji i mozna go na prawde porzadnie ustawic tyle ze kultura pracy jest jednak nizsza niz w w/w. Co prawda jest to jako taka legenda. Jak na moje potrzeby wystarcza i nie planuje go wymieniac. pod moja wage(82kg) spring jest dobry(tak mi sie wydaje) chodz kumpel mowil ze na 400 lepiej by sie smigalo ;)

: 01.09.2013 19:39:01
autor: Impus
Tylko mi się wydaje czy z tyłu masz 24"?

: 01.09.2013 19:54:29
autor: sokol3miasto
nie wydaje ci sie :) chcialem poprawic geo w rowerze wiec wstawilem blizzarda 24'' z opona 2.6 a przod z kineticsem 2.35 ;)

: 01.09.2013 20:40:09
autor: Impus
Nie wiem dokładnie jak to wygląda, ale w Faithcie dla uzyskania lepszego geo odwracało się któryś link, nie potrafię określić czy masz już odwrócony czy nie, ale możesz się tematem zainteresować ;)

: 01.09.2013 20:57:33
autor: sokol3miasto
wiem wiem ;) na fotce jest odwrocony juz, choć teraz jeszzce na normalnie ustawionym. na sagu dampera katy sa wystarczajace ;)

: 01.09.2013 21:24:30
autor: FRmaniak
Jeśli wsiadasz na rower i rama ugina się o te swoje kilkanaście % to kąty się wcale nie zmieniają. Amor też się ugina i kąty się wyrównują. Ale tak to nawet nawet to wyszło :)

Re:

: 01.09.2013 22:42:31
autor: wexe
FRmaniak pisze:Jeśli wsiadasz na rower i rama ugina się o te swoje kilkanaście % to kąty się wcale nie zmieniają. Amor też się ugina i kąty się wyrównują. Ale tak to nawet nawet to wyszło :)
Jednak nie do końca masz racje. Owszem jak się wsiada na rower do pozycji zjazdowej .Jak siądziesz normalnie (na siodełku) na rower to będziesz miał z 50-60% SAG-u na tyle, a przód schowa się minimalnie z 10% - Przynajmniej tak mam w swojej Glorce.

: 02.09.2013 05:54:56
autor: sokol3miasto
mam tak samo jak wexe piszesz. damper ugina siem o te 40-50 procent a drop off(gorna polka jakosciowa to to nie jest) zaledwie 1-2 cm. podczas jazdy pracuje ale w wyprostowanej pozycji siedzacej sag jednak z tylu jest wiekszy

: 02.09.2013 12:34:49
autor: sokol3miasto
Tu aktualne foty. Mialem pojechac na sesje ta tor ale pada deszcz od rana;/

przed zmiana geo na linku
IMG_20130902_131515.jpg
po zmianie geo
IMG_20130902_132413.jpg
IMG_20130902_131437.jpg
jak widac minimalnie geo sie zmienia po odwroceniu linku ;)
Ciagle mam dylemat czy go malowac i na jaki kolor ;/ do malowania proszkowego na czarno mam dostep za gree ale jakos all black mi sie nie widzi ;/

: 02.09.2013 16:08:49
autor: MUSZEL
Ja go widze w metalicznej czerwieni lub w odcieniu niebieskiego ;)

: 29.09.2013 14:10:52
autor: sokol3miasto
IMG_20130929_132146.jpg
mały update :) 888 zawitały. a ja nadal się zastanawiam na co rame malowac. nie wiem czy moze nie dac przedni trojkat na biało a tylni na czarno? i czarne naklejki. hmm efekt podobny by byl jak tu http://www.dh-zone.com/sites/default/fi ... 86_129.jpg

: 29.09.2013 16:54:43
autor: Gulczas
Panie, coś ty kupił za amor ?!

: 29.09.2013 17:07:27
autor: sokol3miasto
w czym rzecz?

: 29.09.2013 17:30:11
autor: Gulczas
888 RCV 2008/9 to totalny szajs , łapią mega luzy na ślizgach i do tego nie pracują ...

: 29.09.2013 17:44:10
autor: sokol3miasto
ale w czym problem? Moj model nie ma o ogole luzow. pracowac wlasnie jak dla mnie bardzo dobrze pracuje. Nie wiem w czym problem. Jakbys nie zauwazył nie mam jakiegos wypasionego sprzetu. Kupuje takie cos co uda mi sie okazjonalnie znalezc. Jak chcesz mozesz mi kupic jakies rc3 evo. po przesiadce z drop offa triple czuje kolosalna roznice.

: 16.10.2013 15:46:49
autor: Puncu
Możesz napisać coś o pracy tego dampera? Jak się sprawuje w terenie?

: 18.10.2013 07:46:32
autor: sokol3miasto
pw poszło :) mały up-nowe heble