Strona 1 z 1

[Amortyzator] Rock Shox Pike 426 U-turn problem z pracą

: 27.10.2013 23:26:32
autor: hard212
Witam, mam problem z nie dawno zakupionym Pike 426 olejowo sprężynowym. A mianowicie chodzi o jego pracę, jak wyciągam go z garażu i rozpoczynam jazdę amorek jest praktycznie sztywny dopiero jak bardzo ostro go po naciskam na siłę to zaczyna pracować miękko i po krótkim dystansie znowu robi się twardy i mało co wybiera...dodatkowo blokada niebieskim pokrętłem nie blokuje nie ważne czy jest zablokowany czy nie pracuje podobnie regulacja gate też mało zmienia...regulacja odbicia od spodu na prawej ladze kluczem też nie ważne czy wkręcona czy nie nie ma różnicy...
Moje pytania:
1.Jaka jest charakterystyka pracy tego amorka, może ktoś go ma?
2.Czy te wszystkie regulacje mają tak działać czy coś jest nie tak?
3.Czy ten amor jest taki twardy zawsze czy coś jest z nim nie tak. np. za dużo oleju?
4.Co się da zrobić żeby był miększy?


Z góry dzięki za pomoc :)

: 28.10.2013 10:15:03
autor: diskordia
pike ze standardową seryjną sprężyną jest raczej bardzo miękki.
a już na pewno nie powinien pracować w tak nieprzewidywalny sposób.
skoro regulacje nie działają? to z pewnością coś jest nie tak. serwis to penie około 100pln,pod warunkiem że nic nie jest trwale uszkodzone/złamane w tłumiku.

: 28.10.2013 10:42:18
autor: off_road
Dokładnie amortyzator nadaje się do pełnej rozbiórki i oględzin co tam jest nie tak.

: 28.10.2013 20:25:59
autor: MUSZEL
jak dla mnie to ten amor może być całkowicie suchy. Rozbieraj i sprawdź co w środku siedzi i czy w ogóle jest olej smarujący i w tłumiku

: 01.11.2013 21:03:54
autor: hard212
Dziękuję za odpowiedzi :)
Sam amorka rozbierać nie będę bo się kompletnie na tym nie znam...A czy to możliwe że on tak ma od stania bo około 5 miechów leżał na półce. A jeśli koniecznie serwis to mógłby mi ktoś polecić jakiś dobry i niedrogi z Warszawy? i jak wygląda procedura wysłania amorka do serwisu?

: 03.11.2013 17:28:49
autor: diskordia
PROSHOX.PL