Strona 1 z 1
888 rc3 evo 2012 leją z pod regulacji kompresji
: 11.11.2013 10:23:56
autor: GrzywaFR
Witam, mam problem moje 888 zaczęły mi lać spod dolnej regulacji kompresji (lewe pokrętło na dole) , nie wiem co to może być, pomóżcie.
Re: 888 rc3 evo 2012 leją z pod regulacji kompresji
: 11.11.2013 15:02:43
autor: miki_ck
GrzywaFR pisze:nie wiem co to może być
Padnięty o-ring.
Koszt naprawy w okolicach 30-50gr.
: 11.11.2013 18:12:05
autor: GrzywaFR
to ten oring co jest na pokrętle czy w srodku? problem taki ze w srodku nie ma żadnego

: 11.11.2013 19:59:18
autor: GgG
Miałem rc3 2009 i było to samo, zmieniałem oringi i nic nie dawało. Widocznie marzo nie poprawiło tej wady, sprawdź z nowym oringiem ale nie rób sobie nadziei na wszelki wypadek.
: 11.11.2013 20:24:24
autor: Pupgo
Więc nic nie da się z tym zrobić? Nie wierzę, że Marcoch by odwalił taką fuszerkę.
: 11.11.2013 21:52:41
autor: GgG
a to się leje czy poci? I nie martw się, w manitou, RS jest tak samo, potrafi pocić się na dole.
: 11.11.2013 22:32:02
autor: =Pietr3k=
Grubszy oring nie załatwi sprawy? Nie wiem dokładnie jak wygląda oryginał, ale w tej sytuacji bym tego spróbował.
Re:
: 11.11.2013 22:42:52
autor: jasiek_krk
GgG pisze:Miałem rc3 2009 i było to samo, zmieniałem oringi i nic nie dawało.
w 66 2010 był taki problem i kwestia naprawy była dyskusyjna (wersja oficjalna mówiła o konieczności wymiany nierozbieralnego tłumika). Natomiast w Krakowie jest człowiek który ogarniał ten temat.
tłumik evo jest rozbieralny więc naprawa nie powinna stanowić większego problemu.
: 11.11.2013 23:01:46
autor: Godryk
GrzywaFR Ten problem jest czymś normalnym w "nowszych" generacjach 888. Evo, Evo Ti v2... jeden grzyb.
Sposobem na tą dolegliwość jest wwalenie w tamto miejsce na prawdę gęstego smaru albo takiej pasty która utworzy jakby uszczelkę uszczelniając luki w niespasowanych częściach.
: 11.11.2013 23:08:21
autor: maciek000111999
mam 888 2011 i mam to samo , wymienlem oring i po jakims czasie znow to samo :/
: 12.11.2013 00:17:36
autor: off_road
Marzocchi lubi średnio wykańczać gniazda iglic w miejscach gdzie są uszczelki.
Roco ma ten sam problem wymiany uszczelek dają krótkotrwały efekt. :F
: 12.11.2013 01:19:53
autor: GgG
grubszego oringa tam nie zmieścisz.
: 17.11.2013 10:01:39
autor: GrzywaFR
Sorki, że odgrzebuje, ale jaką polecacie mi ta pastę do uszczelniania? bo myślałem bez tlenowa, ale nw czy da radę

ew sylikon do silników, ale by był problem ze zdrapaniem tego potem.
: 01.12.2013 19:53:42
autor: tir31
odgrzebię trochę temat. od jakiś 2 miesięcy posiadam marzocchi 66rc3 ti z 2010 roku i niedawno jak rower miałem odwrócony to zobaczyłem że olej cieknie z regulacji tłumienia powrotu. Miał ktoś może taki problem czy to może wina o-ringa czy coś innego? Prosił bym o szybką odpowiedź
: 01.12.2013 20:04:04
autor: FRmaniak
Może to tylko poluzowany korek