Strona 1 z 1

888 rc3 evo 2012 leją z pod regulacji kompresji

: 11.11.2013 10:23:56
autor: GrzywaFR
Witam, mam problem moje 888 zaczęły mi lać spod dolnej regulacji kompresji (lewe pokrętło na dole) , nie wiem co to może być, pomóżcie.

Re: 888 rc3 evo 2012 leją z pod regulacji kompresji

: 11.11.2013 15:02:43
autor: miki_ck
GrzywaFR pisze:nie wiem co to może być
Padnięty o-ring.
Koszt naprawy w okolicach 30-50gr.

: 11.11.2013 18:12:05
autor: GrzywaFR
to ten oring co jest na pokrętle czy w srodku? problem taki ze w srodku nie ma żadnego ;)

: 11.11.2013 19:59:18
autor: GgG
Miałem rc3 2009 i było to samo, zmieniałem oringi i nic nie dawało. Widocznie marzo nie poprawiło tej wady, sprawdź z nowym oringiem ale nie rób sobie nadziei na wszelki wypadek.

: 11.11.2013 20:24:24
autor: Pupgo
Więc nic nie da się z tym zrobić? Nie wierzę, że Marcoch by odwalił taką fuszerkę.

: 11.11.2013 21:52:41
autor: GgG
a to się leje czy poci? I nie martw się, w manitou, RS jest tak samo, potrafi pocić się na dole.

: 11.11.2013 22:32:02
autor: =Pietr3k=
Grubszy oring nie załatwi sprawy? Nie wiem dokładnie jak wygląda oryginał, ale w tej sytuacji bym tego spróbował.

Re:

: 11.11.2013 22:42:52
autor: jasiek_krk
GgG pisze:Miałem rc3 2009 i było to samo, zmieniałem oringi i nic nie dawało.
w 66 2010 był taki problem i kwestia naprawy była dyskusyjna (wersja oficjalna mówiła o konieczności wymiany nierozbieralnego tłumika). Natomiast w Krakowie jest człowiek który ogarniał ten temat.

tłumik evo jest rozbieralny więc naprawa nie powinna stanowić większego problemu.

: 11.11.2013 23:01:46
autor: Godryk
GrzywaFR Ten problem jest czymś normalnym w "nowszych" generacjach 888. Evo, Evo Ti v2... jeden grzyb.
Sposobem na tą dolegliwość jest wwalenie w tamto miejsce na prawdę gęstego smaru albo takiej pasty która utworzy jakby uszczelkę uszczelniając luki w niespasowanych częściach.

: 11.11.2013 23:08:21
autor: maciek000111999
mam 888 2011 i mam to samo , wymienlem oring i po jakims czasie znow to samo :/

: 12.11.2013 00:17:36
autor: off_road
Marzocchi lubi średnio wykańczać gniazda iglic w miejscach gdzie są uszczelki.

Roco ma ten sam problem wymiany uszczelek dają krótkotrwały efekt. :F

: 12.11.2013 01:19:53
autor: GgG
grubszego oringa tam nie zmieścisz.

: 17.11.2013 10:01:39
autor: GrzywaFR
Sorki, że odgrzebuje, ale jaką polecacie mi ta pastę do uszczelniania? bo myślałem bez tlenowa, ale nw czy da radę :x ew sylikon do silników, ale by był problem ze zdrapaniem tego potem.

: 01.12.2013 19:53:42
autor: tir31
odgrzebię trochę temat. od jakiś 2 miesięcy posiadam marzocchi 66rc3 ti z 2010 roku i niedawno jak rower miałem odwrócony to zobaczyłem że olej cieknie z regulacji tłumienia powrotu. Miał ktoś może taki problem czy to może wina o-ringa czy coś innego? Prosił bym o szybką odpowiedź

: 01.12.2013 20:04:04
autor: FRmaniak
Może to tylko poluzowany korek