Strona 1 z 2
Fox 40 float 2014 z Hardonsportu cd.
: 21.11.2013 22:32:12
autor: MaxxisDH
Witajcie z racji tego ze będę w grudniu składał rower to co nieco wypytał bym się który amor lepszy był by .
Bardzo proszę o jakieś + i - amorków z foxem wiem może być kłopot bo nie wiele osób go posiada ale mimo wszystko proszę opisać dla czego brac ten aa tamtego nie itd itd...
: 22.11.2013 07:45:25
autor: diskordia
bierz rc3 - przynajmniej jest szansa ,że ci się uda.
: 22.11.2013 08:52:34
autor: motomysz
Kumplowi z 888 RC3 V2 2013 tych ze złota anodą, ta anoda zlazła po połowie sezonu ...
Podobno Marcoch się już przyznał, że mają problem z trwałością tej powłoki i pasowaniem ślizgów.
Amor zaczął się ciąć i działać ogólnie średnio, a ma raptem pół sezonu (założony w lipcu).
Ogólnie jak już to wersja z niklowanymi goleniami.
: 22.11.2013 10:35:09
autor: UfuS78
Z 888 RC3 Evo jest problem z powłoką z tym że nie we wszystkich są wadliwe serie, ale teraz są na wyprzedaży w Gregorio za 3000 i masz gwarancję więc ja bym zaryzykował.

: 22.11.2013 12:42:24
autor: MaxxisDH
A jak jest z powłoką kashima trwałość ? Kurde to rc3 właśnie na między innymi na ten złoty kolor powłoki bo wygląda to extra , a takie wytarcie powłoki podlega gwarancji wogóle w gregorio.
: 22.11.2013 14:31:58
autor: motomysz
Tak,podlega gwarancji.
Potwierdzone info.
Wymieniają lagi i ślizgi na lepiej spasowane, więc jeśli trafisz na dobry egzemplarz z PL to bez ryzyka można się w to pakować, natomiast trzymałbym się z dala i kijem odganiał egzemplarze z zagranicy bez możliwości reklamacji gwarancyjnej w PL.
Re:
: 22.11.2013 14:32:44
autor: jasiek_krk
motomysz pisze: ta anoda zlazła po połowie sezonu ...
Ogólnie jak już to wersja z niklowanymi goleniami.
Wut? O_o może nie jeździłem w tym roku jakoś porywająco dużo ale anoda w moich 888 jest jak nowa. Natomiast z niklem jest wciąż ta sama historia od czasu jego wprowadzenia - utlenia się/matowieje, łatwo narazić go na odpryski itp.
maxxis jak dla mnie bierz 888 tym bardziej po tym co wyżej motomysz napisał.
: 22.11.2013 18:39:54
autor: MaxxisDH
Czy raczej z tymi 888 jest raczej że cały rocznik 2013 rc3 wycierało się ta anoda czy np były serie wadliwe a były serie niewadliwe. A jak to się ma np do 888 rc3 evo v2 2014.
A propo jak wygląda sprawa z sprężynami bo warze 60kg jest jakaś sprężyna pod wagę albo coś jeszcze miększego. A i jeszcze jedna sprawa odnośnie półek do 888 tam podejdzie taki mostek:
http://allegro.pl/mostek-kore-torsion-3 ... 24875.html bo niby tylko fox i boxxer ,a jak jest z 888...
: 22.11.2013 23:32:42
autor: motomysz
Mostek powinien podejść, bo to jest z tego co mi się wydaje ten sam standard do wszystkiego czyli: Fox, Boxx, 888, Dorado.
W sumie to pominęliśmy jedną ważną kwestię, wg mnie cholernie ważną,
Jeżeli kolega ma na myśli FOXa FLOAT 2014 czyli model Factory to ma na myśli najnowszą generację Foxa z powietrzną sprężyną ! Czyli Foxa o wadze 2710 gram !!
I zestawia to z 888, które ważą 3310 gram.
Pomiędzy tymi amorami jest różnica w wadze wynosząca bagatela - 600 gram !!
Pomijam też, że powietrzna sprężyna Foxa ma bardzo fajnie dopracowaną progresje....
Jak dla mnie FOX.
A odpowiadając na Twoje pytanie - nikt do końca nie wie czy pewne serie, czy każdy model 888 może mieć ten problem.
: 23.11.2013 01:15:03
autor: frango
MaxxisDH, a czy za jeden i drugi miałbyś zapłacić mniej więcej tyle samo? Bo jeśli tak, to ja bym się nie zastawiał i wybrał Foxa

Mam 36 Float 180 Kashima 2012 i jestem z niego super zadowolony. Też ważę ok. 60kg + rynsztunek i dopasować twardości zajęło 5min. Żadnego kombinowania z wymianą sprężyn ;>
Jeśli będę mieć taką możliwość, to w przyszłości będę się przymierzać właśnie do powietrznej dwupółki Foxa

: 23.11.2013 07:55:16
autor: UfuS78
Jeśli kolega myśli o Foxie 40 Float to równie dobrze może wziąć pod uwagę Marzocchi 380 C2R2 bo ich ceny na pewno będą bardzo podobne.

Z tego co słyszałem to 888 mają problemy te z mega złotymi lagami a te już bledsze złote lagi były w porządku, lecz nie mam pojęcia ile w tym prawdy.
: 23.11.2013 12:00:03
autor: MaxxisDH
No prawda jest tez taka że chodzi mi tez o ten złoty kolor między innymi żeby zgrało się to kolorystycznie z ramą i innymi komponentami.A co do foxa 40 float to już kilka obcji widziałem i ofert 2 gośći z pl śćiąga foxy 40 float koszty między 5000 a 5500 nowy , i nawet sklep HARDONSPORT śćiąga od niby cult-bikes foxa i sprzedaje aż po 4800 i właśnie foxa 40 float.
Z tego co zdążyłem zauważyć to fox 40 float ma już 2 wersje z naklejkami napisy fox po skosie i proste ale to to samo nadal.
Jestem ciekaw czy w tych 888 rc3 2014 poprawią wadę tego wycierania się.
: 23.11.2013 12:13:10
autor: jasiek_krk
ja tam nic ( na szczescie ) o tej wadzie nie wiem, moje 888 sa jak nowe. A co do Twojego budzetu to sie zastanow bo w tej kasie mozesz sobie załatwic praktycznie kazdy widelec. Świat nie ogranicza się do foxa i 888. Notabene nikt jeszcze nie poruszył kwestii bez-serwisowości 888 i racingowego charakteru 40.
: 23.11.2013 12:47:45
autor: Soulforged
Sam rozważam kupno nowego widelca i po roku używania 888 RC3 V2 wybór padł by w pierwszej kolejności na R2C2 380, potem ew Dorado w najwyższej wersji.
W wypadku Fox-a, podobnie jak pisze kolega powyżej, obawiał by się stricte racingowej charakterystyki - zarówno pracy jak i serwisu.
: 23.11.2013 14:34:50
autor: frango
Dawno nie jeździłem na Foxie 40, ale z tego co pamiętam, to ten, co go miałem, sprężynowy, nie wykazywał "racingowej" charakterystyki. Przecież to są widelce mi.in. dla ludzi co mają pieniądze, nie tylko zawodników.
Pokaż tego Floata z Hadronu za 4800 ;>
Re: Fox 40 float 2014 vs 888 rc3 2013
: 23.11.2013 14:51:51
autor: MaxxisDH
Fox podobno wygląda identycznie jak ten.
W to juz sam nie wiem bo niby 888 jest tańsze w serwisie i części zamienne są odrazu , a proszę mi wytłumaczyć co to stricte racingowej , bo zbieram dużo info przed kupnem.
A jeszcze jedno pytanie co jest wyższe 888 czy fox ogólnie widelec który , bo np boxxer a fox no to wiadomo ze fox boxxer wygląda jak zabawka dla dzieci wtedy , a niby obydwa mają po 200 skoku.
: 24.11.2013 00:54:27
autor: boogiel
nie chodzi o zdj, a o to, że raczej nie taka będzie cena w hadronie
: 24.11.2013 01:11:25
autor: MaxxisDH
Dzwoniłem i pisałem i informowano mnie ze jest fox do załatwienia w kilka dni nowy z gwarancją i mówili ze na 100% jest to fox 40 float 2014
Re:
: 24.11.2013 08:26:49
autor: frango
boogiel pisze:nie chodzi o zdj, a o to, że raczej nie taka będzie cena w hadronie
Dokładnie
MaxxisDH pisze:Dzwoniłem i pisałem i informowano mnie ze jest fox do załatwienia w kilka dni nowy z gwarancją i mówili ze na 100% jest to fox 40 float 2014
Hmm... interesujące, bo przy cenie detalicznej ok. 7500-8000, to chyba Hadron nic na tym nie zarabia ;>