Strona 1 z 2

Junior T 2000r - klucz regulacji

: 23.12.2004 16:37:11
autor: Burning
Siema!
Uzylem opcji szukaj i nie znalazlem odpowiedzi :P
Mam juniorka z roku 2000 i muli na zimnie. chcialem wyregulowac tlumienie, a regulacja jest wewnetrzna - nie wiem natomiast jaki rozmiar klucza jest potrzebny.
Wie ktos? Moze ktos ma i moglby mi podac?
Dzieki wielkie!

: 24.12.2004 17:39:38
autor: Burning
hmm..
brak reakcji?
a moze ktos z Wawy (lub okolic) ma jakiegos starszego juniorka ew. innego bomberka z wew. regulacja (nie wiem czy nie zmienili systemu z czasem) i ten klucz? moze ktos regulowal i ma pojecie itd?
moglbym sie wtedy ustawic i zobaczyc jak to wszystko wyglada, jak regulowac itd.. np za browara :D

i nie jedzcie, ze jestem *****, bo to moj pierwszy amor (RST Gila to nie jest amor :P)

: 24.12.2004 18:05:58
autor: 8!k3r
siema ja mam tego juniora patrz foto klucza nie posiadam ale bede dorabial moze poniewaz tlumienie reguluje olejem to jest jakis klucz imbusowy powiedzmy 3 mm

: 24.12.2004 19:55:57
autor: ciamek
Burning, looknij na strone www.marzocchi.com do dzialu instrukcje obslugi. Tam wszystko jest napisane... Wiem ze to musi byc dosc dlugi imbus, ale rozmiaru nie pamietam.

ciamek

: 24.12.2004 20:00:00
autor: Adams
Ja sie podlacze pod topic i zapytam troszke z innej beki :-) Jak macie w boxxerkach race z tlumieniem? Jak jest ten wyciagany niby imbus do tlumienia to jak wam chodzi? tak skacze ciezko czy plynnie? Bo mi raz chodzi plynnie a czasem skacze jakbym mial imbus ukrecony i przeskakuje. A imbus jest ok. Boje sie ze cos z tlumieniem w srodku sie zwalilo. Ale na szczescie dziala regulacja. A wiec zamotalem ale chodzi mi o to jak Wam to chodzi???

: 24.12.2004 20:36:22
autor: Xprot
jak nei dostales imbysa do regulacji z amorem to moze w gregorio mozna kupic, bedzie prosciej i pewnie taniej

: 24.12.2004 21:39:44
autor: 8!k3r
no nie dostalem a gregorio niech sie jebie za klucz pewnie zaplace 200 zyla hehe dorobie sobie sam

: 24.12.2004 22:01:34
autor: Xprot
w sumie powiedz ile mozesz dac a ja ci powiem czy moge zalatwic :D

: 24.12.2004 23:22:19
autor: Burning
Oczywiscie, ze pierwsza rzecz to strona marcoka i instrukcje na rok 2000 mam - niestety brak informacji o rozmiarze (napisali: regulowac zalaczonym kluczem :P )
Dlugosc? przydaloby sie ze 20cm minimum, bo musi przejsc przez czesc niepracujaca goleni..
Slyszalem, ze to jest 8mm, ale Gregorio nie odpowiada na pytanie o rozmiar (zrobic samemu to nie problem, ale po co robic zly :] )
Biker/8ik3r - jakby co to mozna sie zrzucic, bo choc z STM na Bemowo kawal drogi, to tlumienia nie reguluje sie przeciez codziennie (gorzej bedzie w sezonie :/ )

: 24.12.2004 23:32:26
autor: 8!k3r
10 zl [b]Xprot[/b]

: 24.12.2004 23:33:32
autor: 8!k3r
na luzie jak sie upre zrobie i dla ciebie i ci da [b]Burning[/b]

: 24.12.2004 23:34:07
autor: 8!k3r
i jeba c gregorio mi tyez nie odpowiada bo nie raczylo

: 24.12.2004 23:35:17
autor: Burning
dzieki wielkie stary.. a jak sie nie uprzesz to ja zrobie 2, tylko musze znac rozmiar :D
i tak sie trza bedzie na bro i giba ustawic: drag + jr.T roxx :D

: 24.12.2004 23:40:08
autor: 8!k3r
no ba :D jak sie wkurwie rozkrece juniora i wyjme tlumik i zobacze jak tam ten klucz wlazi

tylko ze wymienilem wlasnie olej i lipa spuszczac ;/

: 25.12.2004 00:22:04
autor: 8!k3r
[b]Adams[/b] byc moze masz zdeczka jechany w srodku szesciokat w ktory wlazi imbus i stad moze dziwne zachowanie przy kreceniu

: 25.12.2004 12:03:39
autor: Burning
Xprot: mozesz sie dowiedziec o rozmiar? bo mi nie odpisali :/ thx!
co do zjechanego 6ciokata: mozliwe - mam to samo w precie naprezenia gryfu w basie - trzeba 'operowac' pod odpowiednim katem
aha 8ik3r: jaki olej polecasz? motorex 5w bedzie ok? sam zmieniales olej? trudno to zrobic? (nie ufam serwisom :] )

: 25.12.2004 14:39:32
autor: 8!k3r
wszystko robie sam w serwisie zadnym nie zrobia ci tak jak sobie sam wycackasz wiem bo sam pracuje i wiem jak to wyglada

mam obecnie olej finish line 5 w zmieszany z motorexem 2,5 w bardzo plynna praca na samym motorexie 2,5 w amor chodzil mniej liniowo mial wyczuwalne szarpniecia na poczatku skoku wynikalo z tego ze 2,5 jest jak woda.

a wymiana oleju jest banalna wywracasz rower dogorykolami pod korki podkladasz butelke plastikowa i odkrecasz korek olej wycieka potem ruszasz amorem zeby wylecial z tlumikow sprezyny same ci wypadna uwazaj zebys nie pogubil podkladek plastikowych i jednej aluminiowej

potem zalewasz olejem amoraw taki sposob zebys go nie dobijal wlasnym ciezarem ale tez nie zaduzo bo bedzie ci polowe skoku wykorzystywal lub mniej aha w goleniach musi byc mniej wiecej tyle samo oleju wiec dolewaj po trochu do prawej i do lewej malymi ilosciami sposobem prob i bledow wysterujesz amora idealnie ze ci nie dobije i bedzie wykozystywal cale 130 mm

jak cos na gg wal

: 25.12.2004 14:43:49
autor: s-mario
kurde widze ze sie chlopaki ostro gimnastykujecie wiec powiem tak mam taki klucz ale jestem teraz u starych na swieta i jutro go wam zmierze i wysle wymiary tylko ze to jest do jT z 2001r ale mysle ze tlumiki te same sa

: 25.12.2004 15:42:51
autor: Kacpro
mam takie pytanie troche nie na temat ... skad wy bierzecie oleje 2,5W i 5W? kurna ... ja zeby znalezc olej 5W zjezdzilem pol lodzi ... i po tygodniu go znalazlem ... moze i glupie pytanie ale na prawde nikt (prawie) nie potrafil mi skombinowac oleju 5W a co dopiero 2,5W ...
pozdro