Strona 1 z 1

Rożnica Boxxerów

: 05.02.2014 11:22:19
autor: niziolek
Witam mam pytanie na czym polega różnica między Ride,Team,WC i Race ?? http://www.rower.com/archiwum.php?art=1791 znalazłem takie coś ale na innych stronach piszą znowu co innego np. WC ma U-turn.Który z nich jest najlepszy(starsze roczniki od 2007 w dół)
Prosiłbym o pomoc

: 05.02.2014 18:15:34
autor: dexterns
ze starszych boxxerów bralbym teama najmniejsze prawdopodobienstwo ze bedzie zje***y wc jest lepszą opcją jezeli masz go sprawdzonego ze powietrze co pare dni nie ucieka

: 05.02.2014 18:50:45
autor: nhp890
dexterns, z tego co czytam to starszy World Cup nie miał sprężyny powietrznej, tylko zwojową tytanową

: 05.02.2014 20:42:01
autor: dexterns
możliwe nie doczytałem jednak gdyby go tchneło na boxxera wc z solo air to lepiej sprawdzic szczelnośc

: 05.02.2014 20:51:33
autor: niziolek
co to znaczy tytanową zwojową jest ona lepszym rozwiązaniem niż sprężyna powietrzna?? Od kiedy były powietrzne WC ??

: 05.02.2014 21:46:01
autor: nhp890
Od 2007. Zawsze myślałem że wszystkie WC miały powietrze, ale jak widać nie. Sprężyna zwojowa to po prostu sprężyna. Sprężyna powietrzna to umowna nazwa na rozwiązanie w zawieszeniu, gdzie powietrze robi za medium ściskane.

Zwykła sprężyna jest bardziej niezawodna, bo to po prostu pozwijany kawałek metalu (w przypadku tego boxxera - tytanu). Sprężyna powietrzna może puszczać powietrze, jeśli któraś uszczelka jest uszkodzona lub zużyta. Trzeba ją też od czasu do czasu serwisować. Powietrze ma nieco inną charakterystykę pracy niż sprężyna, popularną opinią jest że gorszą. Na plus powietrza przemawia niższa waga i bardzo łatwa konfiguracja amortyzatora (za miękko - możesz dopompować i na odwrót), gdzie w przypadku sprężyny zwojowej trzeba ją zmienić na bardziej miękką lub twardą.

: 06.02.2014 09:28:02
autor: niziolek
Dziękuje chłopaki :D