Strona 1 z 7

[BajcareK] Trek Session 9.9 Carbon 2012 + Fox 40 FLOAT 2014

: 23.02.2014 21:12:20
autor: BajcareK
Rama: TREK SESSION 9.9 EVO OCLV CARBON XL 210mm 2012
Amortyzator: FOX RC2 40 FLOAT AIR FACTORY SERIES KASHIMA COAT 2014
Damper: FOX RC4 DHX FACTORY SERIES KASHIMA COAT CUSTOM TREK WORLD RACING EDITION 222x70mm 2014
Sprężyna: RENTON COIL SPRING 500x3.00 tytanowa
Stery: CANE CREEK FORTY WHITE LIMITED EDITION
Podkładki dystansowe: CHRIS KING & FSA CARBON
Kapsel: ENVE EXPANDER CARBON
Kierownica: RENTHAL FATBAR WORLD CUP 2013
Mostek: SUNLINE BOXXER 2012
Śruby mostka: LBS PRECISION TITAN
Gripy: ODI TROY LEE DESIGNS SIGNATURE MTB LOCK-ON
Siodło: SDG I-FLY CARBON CUSTOM TREK WORLD RACING TEAM 2014
Sztyca: SDG I-BEAM MICRO CARBON 31.6mm 2014
Zacisk sztycy: BONTRAGER RHYTHM ELITE 39mm 2014


Obręcze: DT SWISS FR600 LIMITED EDITION 26" 32H 2013
Piasty: HOPE PRO II EVO 32H 2013
Szprychy: E*THIRTEEN LG1 PLUS DH
Nyple: MAVIC aluminiowe
Podkładki: EASTON HAVOC CUSTOM
Adaptery: TREK przejściówka piasty tylnej z 157 na 150mm
Opony: SCHWALBE MUDDY MARY DOWNHILL VERTSTAR 2x67EPI 26x2.35
Dętki: EFFETTO MARIPOSA CAFFE TUBELLESS bezdętkowy set


Klamki: SHIMANO SAINT BL-M820 2013
Zaciski: SHIMANO SAINT BR-M820 2013
Przewody: SHIMANO SAINT SM-BH90-SB-LSW 2013
Klocki: SHIMANO H03C metaliczne 2013
Tarcze: SHIMANO XT ICE TECH SM-RT86 203mm 2013
Adaptery: SHIMANO IS/PM 203mm SM-MA P/S 2013
Śruby: LBS PRECISION TITAN


Korby: BLACKBOX TRUVATIV X0 CARBON DH 2012
Suport: BLACKBOX SRAM GXP83 BB DH CERAMIC 2013
Śruby i kominy: RACE FACE SIXC
Zębatka: CHROMAG CLOCKER 36t MTB DH
Napinacz: MRP G2 SL CARBON LOPES CUSTOM 2012
Pedały: CRANK BROTHERS MALLET DH RACE 2013
Piny: NUKEPROOF PROTON TI
Przerzutka: BLACKBOX SRAM X0 10s CARBON DH krótki wózek 2012
Manetka: BLACKBOX SRAM X0 10s CARBON DH TRIGGER 2012
Łańcuch: SRAM PC-1091R HOLLOW PIN 10s 2012
Kaseta: SRAM PG-1050 11-23 10s 2012
Linka: SRAM XX1 2014
Pancerz i końcówka: JAGWIRE


Waga - 15.5 KG

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 23.02.2014 21:22:42
autor: Banan725135650
Piękne zdjęcia, pięknie rozpisane, piękny rower. Gratuluję cudownego sprzętu!

: 23.02.2014 21:22:52
autor: sokol3miasto
biedny... :D

: 23.02.2014 21:29:39
autor: Hemp1
Boze chryste panie ... ultra maszyna !

: 23.02.2014 22:32:11
autor: Jedras851
Świetny ten trek, ale gripy średnio, bo strasznie niszczą rękawiczki, spokojnie można nówki w miesiąc załatwić.

: 23.02.2014 23:18:04
autor: Soulforged
Niesamowity sprzęt - wagowo też świetnie a można by nawet jeszcze nieco zejść nie pogarszając jakości pracy ani nie obniżając wytrzymałości.

: 23.02.2014 23:28:50
autor: jbl
Ile masz wzrostu? Bo widzę rozmiar XL.

: 24.02.2014 02:07:47
autor: GgG
z całością gryzą się średnie piasty, ale zestaw fajny, ładny :)

: 24.02.2014 20:15:55
autor: BajcareK
Dzięki za propsy :D

Jedras851, póki co jeszcze mi te gripy żadnych rękawiczek nie zakatowały a mam je rok prawie. :D

Soulforged, dzięki. Wiem że można urwać, miałem obręcze Spanka 28 Race Evo które były 200g lżejsze od tych. Jednak miałem pewne obawy w górach na nich jeżdząc, a jednak DT to DT. :)

jbl, 189 cm mam. Jest idealny.

GgG, średnie? a jakie są lepsiejsze i głośniejsze :D (oprócz Chrisa Kinga i jego upośledzonego dźwięku) ?

: 24.02.2014 21:48:32
autor: Soulforged
Piasty faktycznie można by znaleźć lepsze/lżejsze z czym te też nie są złe, są jedynie nieco zbyt drogie w stosunku do tego co oferują.

Planujesz testy powietrznego tłumika?

: 25.02.2014 08:48:21
autor: BajcareK
Jeśli mowa o damperze, to miałem już powietrznego Vivida:

Obrazek

Niestety, po 3 wyjazdach w góry wyleciał, bo po prostu się nie sprawdzał. Na rockgardenach, korzeniach w ogóle nie pracował, jedyne co to przy jakimś mocniejszym lądowaniu w dodatku sag z 50% czyli był bardzo miękko ustawiony. Wleciał z 150g cięższy spring z ti - niebo a ziemia :)

: 25.02.2014 12:24:01
autor: BikerJG
Wg mnie ciezko o lepiej poskladany rower, wszystko kolorystycznie i sprzetowo trzyma sie kupy. Wiadomo, carbonowa kiera/napinacz (troche sie gryzie) i inny mostek byly by spoko ale nie dajmy sie zwariowac. Top 10 rowerow z PL ;)

: 25.02.2014 16:06:03
autor: Spaced
Przyznam się, że do tak wypasionego roweru tani, kiepawy mostek od katalogowe sunline mi tu nie pasuje. Półkomostek hope albo cos równie pięknego raczej.

No i obręcze dt to tez srednia półka. Ale rower piękny.



Zamiast Ti springa czy Vivida air wziałbym CCDB air. Mam i na prawde sobie chwale .Dużo lepszy damper od rc4

: 25.02.2014 18:25:50
autor: GgG
Widzisz, teraz będziesz jechany za słabe części :) Co do piast to hope jest głośniejsze od ck, ale chodziło mi o to co ta piasta oferuje cena/jakość-waga itp :)

: 25.02.2014 19:12:29
autor: Spaced
A dla mnie nie ma sensu brać nić ponad hope. Znaczy jak ktoś ma sporo zbędnego dochodu to może zainwestować w coś z milionem pkt zaczepienia ale jak komuś na tym nie zależy to hope są super. zwłaszcza, ze łatwo o częsci.

: 25.02.2014 19:17:14
autor: BajcareK
Spaced, z tymi obręczami DT to troche pojechałeś :D Same propsy, Gwin, Brosnan, Hart i inni jeżdzą na DT bo to są uważam i oni również chyba jedne z mocniejszych obręczy alu. Poza tym uważam że świetnie wyglądają ;) O CCDB air nie moge się wypowiedzieć bo jeszcze nie jechałem. Mostek Sunline, jedyna część którą mam przez prawie 2 lata więc już raczej sentymentalnie został :D

Re:

: 25.02.2014 19:21:22
autor: Spaced
BajcareK pisze:Spaced, z tymi obręczami DT to troche pojechałeś :D Same propsy, Gwin, Brosnan, Hart i inni jeżdzą na DT bo to są uważam i oni również chyba jedne z mocniejszych obręczy alu. Poza tym uważam że świetnie wyglądają ;) O CCDB air nie moge się wypowiedzieć bo jeszcze nie jechałem. Mostek Sunline, jedyna część którą mam przez prawie 2 lata więc już raczej sentymentalnie został :D
Gracia startował na rampage na canondale gemini, a ta rama miała mniej sztywności niż ja podczas patrzenia na zdjęcia Hanny Gronkiewicz Waltz. Sponsoring to żaden argument.

Oni na DT jeżdża bo są przez nich sponsorowani. Pojechałbyś na PS jako widz to zobaczyłbyś ile oni sobie z obreczy robią. Po zawodach niektóre duze teamy wycinają piasty z koła i wywalaja obrecze pogięte. Wyglądają ładnie ale mi o to chodzi, że ani nie są pancerne ani super lekkie. Masz mega odpicowany rower, a obrecze spoko ale takie nie do końca zdecydowane czym są. 600g to mega dużo jak na obręcz na przód, a na tyle da sie sensownie lżej. Może nadmiernie kombinuje ale pasowałoby mi tu coś odpicowanego i lekkiego. Jak lekka rama to i lekkie koła.

: 25.02.2014 19:29:31
autor: MUSZEL
ja czytałem wszędzie że obręcze DT to plastelina ;)
ale rowerek zacny, bardzo mi się podoba dopracowanie

: 25.02.2014 19:36:46
autor: BajcareK
Jakie lekkie koła i wytrzymalsze sa od DT ? (mowa o DH nie coś typu ZTR który po jednym wypadzie idzie do śmieci)