Strona 1 z 1
Manitou Travis sc 180mm
: 17.03.2014 23:37:42
autor: Lewy425
Siema, mam okazję kupić Manitou Travis'a sc o skoku 180mm, ale nie wiem o czy taki amorek nada się do FR i DH. Co proponowalibyście zamiast tego (szukam amora do 600pln). Byłby jeżdżony z ramą DC Cocker. Z góry dzięki za pomoc.
: 17.03.2014 23:54:58
autor: KubaLa
Jeśli z tłumikiem TPC+ to amor rewelacja. Tylko 203 SC miały problemy ze smarowaniem. ale chyba wersji 180 to nie dotyczyło.
: 18.03.2014 00:25:23
autor: BiałyMadball
Ja miałem Travisa Triple z Intrinsic 180mm a i tak bardzo ładnie pracował. Jednak trzeba było go często serwisować (w zależności od tego jak intensywnie jest używany) i anoda na lagach mocno się ścierała po pewnym czasie. Z tym wyjątkiem, że miałem czarną anodę i było to bardziej widoczne. Nie wiem jak z tą zwykłą. Jak będziesz dbał będzie w pytę...
: 18.03.2014 09:39:11
autor: Driver
mialem 2 travisy i wlewalem zawsze olej do goleni, ale wiecej niz w instrukcji i nie widzialem zadnego wycierania
: 18.03.2014 16:04:24
autor: Lewy425
A jak z jego wytrzymałością?
: 18.03.2014 16:52:35
autor: Spaced
Bardzo mocny amor.
: 18.03.2014 16:57:34
autor: hydron
Jak się nie zdecydujesz na tego Travisa to daj namiary na sprzedającego.
Za 600zł możesz dorwać Domaina 318, może jakieś 66 ale raczej niższy model
: 18.03.2014 23:49:10
autor: Lewy425
Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia
: 21.03.2014 09:03:27
autor: ablee
W Travisach z czarnymi goleniami wycierała się anoda, problem ten z nikł w wersjach z beżowymi.
Miałem wersje tpc+ i intrinsic obie pracowały bardzo fajnie, choć mi osobiście ta druga bardziej pasowała.
BiałyMadball nie siej fermentu, że o Travisa trzeba chuchać i dmuchać, ponieważ raz/dwa w roku mu serwis wystarczał by pracował on płynnie.
Re:
: 21.03.2014 11:01:58
autor: Spaced
ablee pisze:W Travisach z czarnymi goleniami wycierała się anoda, problem ten z nikł w wersjach z beżowymi.
Miałem wersje tpc+ i intrinsic obie pracowały bardzo fajnie, choć mi osobiście ta druga bardziej pasowała.
BiałyMadball nie siej fermentu, że o Travisa trzeba chuchać i dmuchać, ponieważ raz/dwa w roku mu serwis wystarczał by pracował on płynnie.
Raz do roku ? TPC? Bo Instrinsic rok na 1 serwisie to by jak elastomerowy wideł pracował.