Strona 1 z 1

Marzocchi drop off triple tarcza, dodatkowa sprezyna, tłumik

: 19.03.2014 17:10:41
autor: KMtown
Mam pytanie czy drop off triple wytrzyma z tarczą 203mm ? Czy dość szybko dostanie luzu ? Mam teraz tarcze 180mm i zacisk saint m820 i nie wiem czy dobry pomysł jest dawanie tarczy 203mm przy goleniach 32mm? Chce wiedzieć czy tarcza 203mm będzie dla niego zabójcza czy nie. Moja waga to ok 65kg. Po prostu dostanę niedługo tarcze 203mm i stąd to pytanie :)

I drugie pytanie gdzieś widziałem jak ktoś włożył do drugiej goleni sprężynę. Jaki jest sens posiadania dwóch sprężyn ? Poprawi to jego czułość ?

I trzecie ostatnie pytanie jak wiadomo drop off triple posiada regulację lecz ona jest zamknięta w środku co utrudnia posługiwanie się nią. A nie mam zamiaru spuszczać powietrze ,odkręcać korek i po regulacji znów go pompować.Na jaki tłumik z zewnętrzną regulacją można było by go wymienić? Ewentualnie jeśli trafiły by się jakieś dobre używki tłumików to była by dobra decyzja je wymieniać ? Jeśli tak to jakie musiały by to być modele/rodzaje tłumików ?

I proszę nie pisać postów typu 'Sprzedaj amor i kup coś lepszego' jak na razie pasuje mi praca drop offa i nie zamierzam go zmieniać tylko chce się dowiedzieć kilku rzeczy :)

: 19.03.2014 18:24:19
autor: Hugoo
Prawda jest taka, że najlepiej zrobisz zmieniając amor :D Drop Off to dość stary, budżetowy amor. Na twoim miejscu wymieniłbym go na jakieś 66 rc2x, totema albo lyrika.

2 spreżyny nie mają sensu, nie poprawią pracy a nabiją wagę.

Wymiana tłumików jest kompletnie nieopłacalna i w przypadku drop off'a chyba niemożliwa (nie dostaniesz innego niż oryginalny)

Powinien wytrzymać tarczę 203 mm.

: 19.03.2014 18:33:43
autor: KMtown
Tak jak już pisałem:
"I proszę nie pisać postów typu 'Sprzedaj amor i kup coś lepszego'..."
Ludzie czytajcie ze zrozumieniem ;)

Przynajmniej pytanie odnośnie sprężyn i tłumików zostało rozwiązane :)

: 19.03.2014 19:05:27
autor: Hugoo
Przeczytałem, to była tylko moja rada.

: 19.03.2014 19:08:19
autor: KMtown
Ale napisałem ,że nie mam zamiaru go jeszcze zmieniać.
A za radę dziękuje :)

: 19.03.2014 19:32:57
autor: FRmaniak
Możesz szukać HSCV od Super T.
Ja miałem taki zestaw i działało spoko.
Miałem też Sainta m800 z klamką Zee i stalowym oplotem, nic się tam nie działo, żadnych luzów czy pęknięć

: 20.03.2014 09:12:39
autor: boogiel
Wytrzyma 203. A wymiana wnętrzności będzie miała sens dopiero, jak znajdziesz jakiegoś trupa super T za mniej niż 200zł. Inaczej to nie ma sensu najmniejszego

: 20.03.2014 17:25:25
autor: FRmaniak
Gdzieś widziałem tłumiki z super t za 150zł, ja sam kupiłem za 80

: 20.03.2014 19:26:48
autor: pasior
Wsadzenie sprężyny do drugiej lagi jest dobrym rozwiązaniem, te widelce bez napompowania powietrzem zapadały się i dobijały na krawężnikach a po napompowaniu tracą czułość, druga sprężyna rozwiązuje problem z zapadaniem przez co nie trzeba bedzie dawac powietrza i zyskasz na czułości, problem dobijania rozwiązuje odpowiedni poziom oleju.

: 20.03.2014 19:56:41
autor: FRmaniak
Przez odpowiedni dobór sprężyn (w 1 ladze) ciśnienia powietrza i ilości oleju jesteś w stanie ustawić ten amor tak żeby był czuły, nie zapadał się i nie dobijał.