Strona 1 z 1

66rcv czy 55r ktory wybrac

: 26.03.2014 00:26:01
autor: Yaroo
Czesc. Chce zakupic bike'a i z 66 rcv 2010r lub 55r 2009r. CZytalem cos o 55 ale o roczniku 09 nic nie znalazlem. znowu o 66 rcv rozne opinie. Sam nie uzytkowałem ani jednego z nich prosze o porade doświadczonych w temacie.

: 26.03.2014 08:53:29
autor: UfuS78
W twoim przypadku lepszym wyborem będzie 66RCV, są młodsze już z poprawionymi ślizgami i masz regulację tłumienia powrotu i tłumienia kompresji. W 55 jest tylko powrót, kiepska praca i ślizgi które lubią się psuć. ;)

: 26.03.2014 10:57:23
autor: Spaced
R nie mialo tlumika suntoura? Bo pamietam byly Rki, na ktorych bylo logo SR.

: 26.03.2014 11:59:58
autor: boogiel
Bier rcv, wygrywa pod każdym względem

: 26.03.2014 14:04:53
autor: Yaroo
dodam ze rcv mial robiony serwis w poprzednim sezonie i jest o 500zl drozej z nim a 55r swiezo po serwisie. Moje pytanie czy musialbym robic serwis teraz 66rcv czy pojezdze jeszcze na nim troche do polowy sezonu i dopieero? Bike + kask ochraniacze i tak mnie wyniesie cos kolo 3k wiec serwis z miejsca jeszcze bardziej obciazy budzet .

: 26.03.2014 16:58:57
autor: diskordia
servis rcv to wyłącznie zmiana oleju. jeśli 20pln faktycznie obciąża twój budżet - to nie rób serwisu. ale może być też tak- że amor nigdy nie miał oleju zmienianego. bo rok,czy dwa? to już w zasadzie bez znaczenia-olej i tak jest zużyty

: 26.03.2014 17:00:24
autor: Spaced
Olej kupisz sobie sensowna ilosc za nieduzo hajsu, wymana oleju w durszlaku jakim jest rcv to chyba najprostszy serwis amora na rynku. Nawet elastomerowe wiecej pracy wymagaly ;)

: 26.03.2014 18:14:56
autor: Yaroo
Jak olej tylko to okej. Myslalem ze jakies uszczelki kurzowe po sezonie czy cos nie jestem jeszcze taki obcykany. Chce miec rower z prawdziwego zdarzenia, chce miec go na lesne traski i troche do nauki skakania . Ns surge+ 66rcv. Mysle ze jak na latanie jak worek ziemniakow ten sprzet wytrzyma. Chociaz male jakies hopki i stoliki do metra skakalem na swoim ghost 4x comp jeszcze sie nie rozlecial ale czuc ze to nie rower do tego :D Predzej sie na nim polamie wiec wiekszych przeszkod na nim nie probuje nawet.

: 26.03.2014 19:42:39
autor: diskordia
oryginalne uszczelki to około 100pln, ale w marzoku praktycznie sie ich nie wymienia- chyba że cały amor był zaniedbany ,w środku jest muł,i w efekcie uszczelki również są styrane.
to rozpoznasz po 1 ugięciu.