Marzocchi 888 rc2x pomoc
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 21.04.2013 18:48:37
- Kontakt:
Marzocchi 888 rc2x pomoc
Niedawno zakupiłem 888 rc2x z 2006 roku. I nwm. jak je wyregulować pod siebie. Może mi ktoś wytłumaczyć które pokrętło do czego ? I gdzie znajduje się miejsce gdzie można dopompować powietrze (z tego co wiem to chyba ma asystę powietrzną ale nie jestem pewien)
Na początek polecam zapoznać się z tym:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=41183
Czarne pokrętło to tłumienie czyli prędkość z jaką widelec wraca, czerwone to kompresja - ma wpływ na to czy wideł ma przelatywać czy utrzymywać skok. Pokrętło u dołu to końcówka skoku, na + utwardzasz widelec na ostatnich kilku cm skoku, tak aby nie dobijał. Zawory są pod obydwoma pokrętłami, trzeba zdjąć zawleczki i je odkręcić.
Jak go ustawić? To już musisz dojść sam, każdy preferuje inne ustawienia. Proponuję tłumienie bardziej na -, kompresje po środku, a koniec skoku bliżej +.
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=41183
Czarne pokrętło to tłumienie czyli prędkość z jaką widelec wraca, czerwone to kompresja - ma wpływ na to czy wideł ma przelatywać czy utrzymywać skok. Pokrętło u dołu to końcówka skoku, na + utwardzasz widelec na ostatnich kilku cm skoku, tak aby nie dobijał. Zawory są pod obydwoma pokrętłami, trzeba zdjąć zawleczki i je odkręcić.
Jak go ustawić? To już musisz dojść sam, każdy preferuje inne ustawienia. Proponuję tłumienie bardziej na -, kompresje po środku, a koniec skoku bliżej +.
Re:
tłumienie powrotuenigma pisze:Czarne pokrętło to tłumienie...
tłumienie kompresji.enigma pisze:czerwone to kompresja - ma wpływ na to czy wideł ma przelatywać czy utrzymywać skok. Pokrętło u dołu to końcówka skoku, na + utwardzasz widelec na ostatnich kilku cm skoku, tak aby nie dobijał.
A pokrętłem od dołu regulujesz lsc, czyli "prędkość" z jaką amortyzator się ugina, co w praktyce "zamula" (w pozytywnym znaczeniu) amor i jest odczuwalne na całej długości

Kartusz X reguluje sobie kompresie końca skoku, ołkej
tak było od Monstera, przez 66 i 888 RC i w RC2X dalej tak było. I jest on w lewej ladze, ołkej
ale regulacja od dołu, która jest regulacją wolnej kompresji (lsc) i działa jak opisałem, jest w prawej goleni
bo kartusz x, czyli to jak amortyzator dobija, regulujesz od góry czarnym pokrętłem w lewej ladze (tym samym czarnym pokrętłem od góry, ale w prawej ladze, reguluje się powrót - jak napisałeś).
Polecam:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2006-888-rc2x.pdf
od strony 27 w dół



Polecam:
http://my-sport.spb.ru/manual_1/2006-888-rc2x.pdf
od strony 27 w dół
Napisałeś to tak chaotycznie, że nic nie zrozumiałem

Odbicie R jest czarne w prawej, kompresja C czerwona w lewej, a koniec skoku od dołu.
Nie mogłem znaleźć foty 88. Czyżby tam rozmieszczenie regulacji było inne?
Edit 2: teraz widzę, w 88 pokrętła są inaczej rozmieszczone. Źle sugerowałem się 66. Twoja racja

Odbicie R jest czarne w prawej, kompresja C czerwona w lewej, a koniec skoku od dołu.
Nie mogłem znaleźć foty 88. Czyżby tam rozmieszczenie regulacji było inne?
Edit 2: teraz widzę, w 88 pokrętła są inaczej rozmieszczone. Źle sugerowałem się 66. Twoja racja

-
- Posty: 43
- Rejestracja: 21.04.2013 18:48:37
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości