Strona 1 z 1
Marzocchi Junior T czy Super T?
: 30.04.2014 20:05:41
autor: AdaBas
Cześć, szukam dość taniego i dobrego amortyzatora i znalazłem te dwa: Super T i Junior T.Chcę się dowiedzieć wszystkiego o tych dwóch i wybiorę po prostu ten który wypadnie lepiej. Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro

: 30.04.2014 21:00:48
autor: Dziowani
Do czego? ( rower , styl jazdy) napisz coś więcej !
To tak jak byś przyszedł do sklepu z narzędziami i poprosił o klucz........
: 30.04.2014 21:25:42
autor: AdaBas
Oczywiście DH/FR

: 30.04.2014 21:26:02
autor: Kwiat126p
no a do czego może służyć dwupółka Marcoka? Do jeżdżenia po pokoju? Gość chce wiedzieć który lepszy i tylko tyle.
: 30.04.2014 22:08:14
autor: Szakall
napisz chociaz jakie roczniki obu amorkow
: 30.04.2014 22:12:27
autor: AdaBas
Szczerze mówiąc nie mam wybranych konkretnych roczników
: 30.04.2014 22:18:22
autor: KubaLa
Super T to wyższy model Juniora. To chyba oczywiste co wybrać

Super ma tłumiki HSCV a Junior SSV.
Re:
: 30.04.2014 23:28:42
autor: MUSZEL
KubaLa pisze:Super T to wyższy model Juniora. To chyba oczywiste co wybrać

Super ma tłumiki HSCV a Junior SSV.
zależy od rocznika, bo późniejsze modele roczników Super T różniły się od Juniorów praktycznie tylko skokiem

: 30.04.2014 23:33:53
autor: KubaLa
Serio? Zniszczyłeś moje dzieciństwo... Zawsze mi się wydawało, że Super miał tylko HSCV.
Ale Faktycznie, tylko 2002 i 2003 to HSCV... 2004 to SSV i później już nie były produkowane bo weszły 888...
Re:
: 30.04.2014 23:37:10
autor: hydron
Kwiat126p pisze:no a do czego może służyć dwupółka Marcoka? Do jeżdżenia po pokoju?
Dwupółka Marzo może służyć do:
1. DH
2. Słeg na osiedlu
Przy tych amortyzatorach kierowałbym się stanem bo obydwa mają już swoje lata
: 01.05.2014 00:19:58
autor: neejm
Moze ja sie wypowiem jako wlasciciel junorka t. po pierwsze - brak sztywnej oski, tylko zwykly zacisk, badz oska 10 mm, po drugie tlumiki ssv, nie grzesza czuloscia i najzwyklejszy tylny amor fox van r wybiera lepiej najdrobniejsze nierownosci, a w rekach kierownica jakbym trzymal wibrator, po trzecie brak regulacji (poza naprezeniem wstepnym), po czwarte w kazdej ladze po dwie sprezyny, co daje jedynie nieprzyjemne odglosy (tak jakby uderzania sprezyn o wewnetrzne strony lag) na czestych drobych nierownosciach.
starsze roczniki super t maja sztywna oska, wiecej regulacji, tlumiki hscv ktore bija na leb na szyje ssv
z drugiej jednak strony super t z hscv ma juz swoja lata a junorka mozna dorwac nieco mlodszego
sam sobie teraz odpowiedz co bedzie lepsze.
Co do wieku amora powiem jeszcze ze moj juniorek jest z 2005 i nie mam do niego zadnych zastrzezen pod wzgleden techniczym, wymieniane byly jedynie uszczelki, a amor nie ma ani mikrometra luzu. stara dobra wloska produkcja.
: 01.05.2014 06:07:25
autor: Kwiat126p
Nie wszystkie Juniory mają zwykłą oś, są i na sztywnej 20 mm, żeby nie było błędnej informacji

Re:
: 01.05.2014 08:03:09
autor: easy_rider_1
KubaLa pisze:Serio? Zniszczyłeś moje dzieciństwo... Zawsze mi się wydawało, że Super miał tylko HSCV.
Ale Faktycznie, tylko 2002 i 2003 to HSCV... 2004 to SSV i później już nie były produkowane bo weszły 888...
Niekoniecznie, uratuję część twojego dzieciństwo, miałem Super T pro MY. 2004 z dwoma kartridżami HSCV

: 01.05.2014 10:07:09
autor: AdaBas
Czyli mam rozumieć, że brać Super T?
Dzięki wszystkim za odpowiedzi
