Strona 1 z 1
stabilizator szyi
: 09.05.2014 20:47:53
autor: tracer252.56@o2.pl
Witam mam pytanie co myslicie o takim stabilizatorze alpinestars bionic (
http://shop.1stmx.co.uk/ekmps/shops/and ... 3839-p.jpg) czy jest on warty 500zl ? czy lepiej kupic stabilizator firmy leatt brace ? jakie ma wykonanie alpinestars ?
Oczekuje odpowiedzi od posiadaczy alpinestarsa lub od osób ktore mialy z nim do czynienia :P
Pozdrawiam

: 09.05.2014 20:57:04
autor: ArthurGreen
Ja nie lubiłem Alipine. Tłucze się ten plastik o kask. Mam Leatta, ale szczerze powiedziawszy nie lubię w nim jezdzic.
: 10.05.2014 20:05:56
autor: Banan725135650
Dokładnie jak wyżej. Osobiście wolałbym dołożyć trochę i kupić Leatt'a. Pozdrawiam.
: 10.05.2014 20:07:47
autor: frango
Lepszy A* niż nic, ale jakoś większa ilość regulacji w LB przekonuje mnie do tej drugiej marki.
Re:
: 10.05.2014 22:18:05
autor: Spaced
ArthurGreen pisze:Ja nie lubiłem Alipine. Tłucze się ten plastik o kask. Mam Leatta, ale szczerze powiedziawszy nie lubię w nim jezdzic.
Jak sie dobrze załozy to nie tłucze ale jeden i drugi ogranicza przy dobrej pozycji. Ciekawe czy jest na rynku produkt, który nie wadzi na prawde. Ortema customowa gdzie trzeba do niemiec po wymiary jechac?
: 11.05.2014 13:31:45
autor: quake
Ja mam A* i nie narzekam - na mnie lezy ok, chociaz jak do wiekszosci/wszystkich ochraniaczy karku, trzeba sie przyzwyczaic.
Minusem jest to, ze w standardzie dodaja do niego (jako mocowanie) zwykle gumki, ktore nie trzymaja go zbyt dobrze na miejscu, szczegolnie jezdzac bez zbroi. W zbroi (mam 661 Pressure Suit) nie ma problemu. Czesto jezdze w nim bez zbroi i o ile mogloby byc wygodniej, to nie zauwazam go w trakcie jazdy.
Mozna do niego dokupic paski jak w A*... albo pojsc do pasmanterii i za 10zl zrobic je samemu. Wtedy powinien ciasno siedziec na miejscu.
: 11.05.2014 14:02:00
autor: Spaced
Wszystko zależy od tego jaka pozycje wymusza na Tobie rower. Pod jedną podejdzie, pod inną nie.
: 11.05.2014 14:25:07
autor: DonAdam
Kupiłem ostatnio LB dbx 5.5 ten najnowszy model i krótko mówiąc jest kozacki-wygodne otwieranie/zamykanie, bardzo dużo regulacji-przednia i tylna płetwa przesuwa się przód-tył, tylna ma regulowany kąt pochylenia w pewnym zakresie, dodatkowo pianki robiące jako podkładki, które można odczepiać w 1sekundzie, paski mocujące. Jeszcze nigdy nie miałem tak wygodnego leatt`a, mega polecam.
: 11.05.2014 17:14:28
autor: Phill
Hej.
Ja posiadam Alpinestara i jeździ się w nim bardzo dobrze, wgle nie czuć, że ma się go na sobie,a stukanie co jakiś czas o kask jakoś nigdy specjalnie mi nie przeszkadzało

.
Natomiast mam takie małe pytanko, czy tak samo dobrze będzie się w nim jeździło wraz ze zbroją ? (mam na myśli 661 core saver)
: 11.05.2014 17:29:36
autor: Spaced
Jeśli uda Ci się go włożyć pod żółwia i klate to tak, jeśli nie to bedziesz widzieć tylko własne jajka. No chyba, ze masz mocno pionową pozycje na rowerze.
Re:
: 11.05.2014 18:22:35
autor: quake
Spaced pisze:Jeśli uda Ci się go włożyć pod żółwia i klate to tak, jeśli nie to bedziesz widzieć tylko własne jajka. No chyba, ze masz mocno pionową pozycje na rowerze.
Mowisz o A*?
Swojego A* zakladam na zbroje zawsze, pozycje na rowerze mam dosc niska + troche z przodu i ani razu nie mialem problemu z patrzeniem w przod. Musialbym wrecz w gore probowac spojrzec, zeby mi sie kask zablokowal.
: 11.05.2014 19:33:16
autor: Phill
quake a jaką masz zbroję ?
: 11.05.2014 20:08:01
autor: quake
661 Pressure Suit - tak, jak napisalem pare postow wyzej :P
: 11.05.2014 21:58:02
autor: Phill
aaa no tak, nie doczytałem. W niej żółwik jest chyba taki sam jak w core saver

Re: Re:
: 12.05.2014 08:33:15
autor: Spaced
quake pisze:Spaced pisze:Jeśli uda Ci się go włożyć pod żółwia i klate to tak, jeśli nie to bedziesz widzieć tylko własne jajka. No chyba, ze masz mocno pionową pozycje na rowerze.
Mowisz o A*?
Swojego A* zakladam na zbroje zawsze, pozycje na rowerze mam dosc niska + troche z przodu i ani razu nie mialem problemu z patrzeniem w przod. Musialbym wrecz w gore probowac spojrzec, zeby mi sie kask zablokowal.
No to ja też tak miałem ale wtedy miałem źle ułożonego samego brace'a w taki sposób, że złamał mi obojczyk więc nie było to najlepsze rozwiazanie. Sugeruje też się nad tym zastanowic

Re:
: 12.05.2014 08:48:54
autor: quake
Spaced pisze:
No to ja też tak miałem ale wtedy miałem źle ułożonego samego brace'a w taki sposób, że złamał mi obojczyk więc nie było to najlepsze rozwiazanie. Sugeruje też się nad tym zastanowic

Moze to przez inna budowe ciala, bo na mnie lezy dobrze (tj. lezy tak, jak powinien). Chyba, ze powinienem nosic go na odwrot, do gory nogami albo jakos jeszcze inaczej... :P
Edit:
Dla swietego spokoju sprawdzilem. Lezy na mnie tak, jak powinien wg. wszelkich instrukcji.
Phill pisze:aaa no tak, nie doczytałem. W niej żółwik jest chyba taki sam jak w core saver

Patrzac na fotki - na to wyglada.
Re:
: 14.05.2014 10:36:33
autor: frango
DonAdam pisze:Kupiłem ostatnio LB dbx 5.5 ten najnowszy model i krótko mówiąc jest kozacki-wygodne otwieranie/zamykanie, bardzo dużo regulacji-przednia i tylna płetwa przesuwa się przód-tył, tylna ma regulowany kąt pochylenia w pewnym zakresie, dodatkowo pianki robiące jako podkładki, które można odczepiać w 1sekundzie, paski mocujące. Jeszcze nigdy nie miałem tak wygodnego leatt`a, mega polecam.
Dobrze wiedzieć, bo zastanawiałem się, czy nie pozbyć się mojego GPX Clib (środkowy?) pierwszej generacji i nie nabyć tego najnowszego, bo ma wiele ulepszeń.
Jaki masz rozmiar?
Czy mógłbyś go zważyć?
: 14.05.2014 13:20:36
autor: DonAdam
L/XL, 860g z paskami.
: 14.05.2014 13:56:20
autor: frango
Czyli S/M, jak na mnie, faktycznie tyle ile reklamują - 800g (pewnie bez pasków).
Muszę sprawdzić ile waży mój GPX.
A jeszcze a propos GPXa... jeżdżę w nim od prawie 5 lat. Na początku kombinowałem jak używać go ze zbroją (dość stary 661 Pressure Suit)... słabo było. Tylna płetwa wchodziła ładnie pod żółwia, ale przednia nie chciała się zgrać z ochraniaczem klatki.
Czasami jeżdżę z samym żółwiem na szelkach. Tutaj nie ma problemu.
Ale i tak najlepiej jeździ się w LB bez jakiejkolwiek zbroi, licząc na magiczną aurę bezpieczeństwa
[edit]
No więc mój GPX waży (z szelkami) 865g. Różnica wagi, jeśli jest, to minimalna. Różnica jest na pewno w komforcie użytkowania.