UWAGA! Ostrzeżenie przed sprzedającym z Gdańska
: 12.05.2014 19:05:18
Witam,
Chciałbym ostrzec wszystkich forumowiczów przed gdańskim handlarzem rowerami. Przeczytajcie uważnie moją wiadomość, to dowiecie się jak Łukasz (bonk88) traktuje swoich klientów.
2014-04-15 wpłaciłem pieniądze za rower YT Tues 2012. Rower miał być na seryjnych częściach w 100% sprawny. Oto zdjęcia i opis roweru który miał do mnie trafić:
Rama : YT TUES 2.0 LTD WC rozmiar L
Damper : Cane Creek Double Barrel Coil 267mm sprężyna 350x3.5
Amortyzator: Marzocchi 888 RC3 EVO V2 Ti LE
Mostek: Sunline Direct Mount 50mm
Stery: Dvision
Kierownica : Renthal Fatbar długość 780mm, wznios 15mm
Hamulce : Klamki Avid X0 World Cup Carbon, Zaciski Avid Code
Tarcze: Avid HS1 200mm
Manetka: SRAM X0 10s
Przerzutka: SRAM X0 DH 10s
Korba: E.13 LG1R długość ramion 165 mm
Zębatka: E.13 Guide Ring 36t
Napinacz: E.13 LG1+
Kaseta: SRAM PG-1080 11-28z
Łańcuch: SRAM PC-1070
Koła: Mavic Deemax Ultimate Silver LE
Opony: Przód Intense FRO 2.5, tył Geax DHEA 2.5
Chwyty: ODI Ruffian Lock On
Pedały: Dvision
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk sztycy: Thomson
Siodło: YT



Po dwóch tygodniach ciągłego dopominania się, otrzymałem rower niezgodny z powyższą specyfikacją.
Hamulce : klamki Avid X0 World Cup Carbon, zaciski Avid Code – dostałem nowe Avid Elixir 7 Trial
Koła: Mavic Deemax Ultimate Silver LE – dostałem koła ze Specialized Demo, jednak należy zaznaczyć, że sprzedający opisywał je w późniejszych wiadomościach jako Mavic 823, na customowych piastach DT
Przerzutka: SRAM X0 DH 10s - dostałem starszy model (nie czarną jak na powyższych zdjęciach)
Napinacz: E.13 LG1+ - dostałem Gamut
Wielokrotnie pytałem również o stan techniczny roweru. Zawsze sprzedający mówił, że rower jest w 100% sprawny. Cytat: „Tak jak mowilem wszystko jest spoko."
Rower który mi wysłał ma zniszczone:
Tylną oponę (ma duże bicie) nie nadającą sie do użytku.
Z przedniego amortyzatora 888 z lewej goleni wycieka olej i coś w nim stuka. Ponadto sam amortyzator ma kilka odprysków na górnych goleniach, pomimo tego, że również miały być one pozbawione jakichkolwiek wad.
Kierownica Renthal Fatbar jest ukrzywiona, o czym sprzedający nie wspominał.
Przed wysyłką roweru pan Łukasz nie poinformował mnie o zmianie specyfikacji technicznej. Czy to moralne?! Jak można się tak zachować?!
Przez ostatni tydzień próbowałem się dogadać ze sprzedającym, jednak bezskutecznie. Pan sprzedający - Łukasz - nie widzi problemu i dla niego sprawa jest zakończona.
Pinkbike'owy profil sprzedającego: http://www.pinkbike.com/u/bonk88/
Ze względu na to, że nienawidzę tego typu zachowania, sprawy na pewno nie pozostawię na obecnym etapie.
Radzę zatem uważać, byście się nie poparzyli, tak jak ja.
Chciałbym ostrzec wszystkich forumowiczów przed gdańskim handlarzem rowerami. Przeczytajcie uważnie moją wiadomość, to dowiecie się jak Łukasz (bonk88) traktuje swoich klientów.
2014-04-15 wpłaciłem pieniądze za rower YT Tues 2012. Rower miał być na seryjnych częściach w 100% sprawny. Oto zdjęcia i opis roweru który miał do mnie trafić:
Rama : YT TUES 2.0 LTD WC rozmiar L
Damper : Cane Creek Double Barrel Coil 267mm sprężyna 350x3.5
Amortyzator: Marzocchi 888 RC3 EVO V2 Ti LE
Mostek: Sunline Direct Mount 50mm
Stery: Dvision
Kierownica : Renthal Fatbar długość 780mm, wznios 15mm
Hamulce : Klamki Avid X0 World Cup Carbon, Zaciski Avid Code
Tarcze: Avid HS1 200mm
Manetka: SRAM X0 10s
Przerzutka: SRAM X0 DH 10s
Korba: E.13 LG1R długość ramion 165 mm
Zębatka: E.13 Guide Ring 36t
Napinacz: E.13 LG1+
Kaseta: SRAM PG-1080 11-28z
Łańcuch: SRAM PC-1070
Koła: Mavic Deemax Ultimate Silver LE
Opony: Przód Intense FRO 2.5, tył Geax DHEA 2.5
Chwyty: ODI Ruffian Lock On
Pedały: Dvision
Sztyca: Thomson Elite
Zacisk sztycy: Thomson
Siodło: YT



Po dwóch tygodniach ciągłego dopominania się, otrzymałem rower niezgodny z powyższą specyfikacją.
Hamulce : klamki Avid X0 World Cup Carbon, zaciski Avid Code – dostałem nowe Avid Elixir 7 Trial
Koła: Mavic Deemax Ultimate Silver LE – dostałem koła ze Specialized Demo, jednak należy zaznaczyć, że sprzedający opisywał je w późniejszych wiadomościach jako Mavic 823, na customowych piastach DT
Przerzutka: SRAM X0 DH 10s - dostałem starszy model (nie czarną jak na powyższych zdjęciach)
Napinacz: E.13 LG1+ - dostałem Gamut
Wielokrotnie pytałem również o stan techniczny roweru. Zawsze sprzedający mówił, że rower jest w 100% sprawny. Cytat: „Tak jak mowilem wszystko jest spoko."
Rower który mi wysłał ma zniszczone:
Tylną oponę (ma duże bicie) nie nadającą sie do użytku.
Z przedniego amortyzatora 888 z lewej goleni wycieka olej i coś w nim stuka. Ponadto sam amortyzator ma kilka odprysków na górnych goleniach, pomimo tego, że również miały być one pozbawione jakichkolwiek wad.
Kierownica Renthal Fatbar jest ukrzywiona, o czym sprzedający nie wspominał.
Przed wysyłką roweru pan Łukasz nie poinformował mnie o zmianie specyfikacji technicznej. Czy to moralne?! Jak można się tak zachować?!
Przez ostatni tydzień próbowałem się dogadać ze sprzedającym, jednak bezskutecznie. Pan sprzedający - Łukasz - nie widzi problemu i dla niego sprawa jest zakończona.
Pinkbike'owy profil sprzedającego: http://www.pinkbike.com/u/bonk88/
Ze względu na to, że nienawidzę tego typu zachowania, sprawy na pewno nie pozostawię na obecnym etapie.
Radzę zatem uważać, byście się nie poparzyli, tak jak ja.