Wymiana napędu z przerzutkami na zębatkęi driver

krenoyz
Kontakt:

Wymiana napędu z przerzutkami na zębatkęi driver

Post autor: krenoyz »

witam posiadam rower http://www.scott.pl/product.php?id_cat=393&id_prod=2030

mam dwa pytania:

1. jak widać ma on przerzutki, chcę je wywalić by zamontować normalną zębatkę i driver, czy idzie zrobić na nim taką operację? widze ze na tyle jest dość dużo miejsca ze względu na zamontowany tam wolnobieg.

Mam pytanie, czy mogę zamontować na tym rowerze taką zębatkę i driver czy jest to niemozliwe ? możecie mi też podesłać jakieś produkty ? jestem zielony w tym temacie a chce zacząć skakać, wiem że po odjęciu tego wolnobiegu przerzutek i przedniego hamulca będzie lżejszy a przerzutki nie będą przeszkadzały

2. Czy geometria całego roweru nadaje się do skakania ? tak samo czy wymiar kół jest dobry ?
Veerson
Kontakt:

Post autor: Veerson »

Krenoyz, ty się fajny chłop wydajesz, nie skacz na tym "skocie :D " bo to ci na zdrowie nie wyjdzie, weź wystaw go za jakieś 700-800zł jeżeli jest w niezłym stanie, dorzuć 200zł i kup jakiegoś używanego ns (holy, metropolis) zależy czy wolisz jeździć w streecie czy dircie, i nie baw sie w tuning tego bo tylko przepłacisz. To rower tylko wzorowany na wyczynówkę. I jak chcesz kręcić triki to weź 24" łatwiej i przyjemniej.
KubaLa
moderator
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Na pionowych hakach musisz zainwestować w jakiś napinacz, żeby to działało. Drivera tam nie wkręcisz bo to kaseta a nie wolnobieg jest, musisz zbudować samemu z kilku starych kaset.
Z gówna bata nie ukręcisz.
MUSZEL
Kontakt:

Re:

Post autor: MUSZEL »