Strona 1 z 2
[Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite
: 19.10.2014 14:05:30
autor: Antek
Rama: Trek Session 9.9 2012 Size L
Widelec: Boxxer WC Keronite
Damper: Fox RC4 Kashima
Kierownica: Easton Havoc Carbon 35
Mostek: Easton Havoc 35
Gripy: Pro Lock-On
Barendy: Pro
Stery: Fsa Orbit e2
Siodło: SDG I-Beam - decha bez pokrycia
Sztyca: SDG Carbon
Zacisk: Bontrager
Korby: Sram X0 Carbon
Support: Sram X0
Zębatka: Sram X0 36t
Łańcuch: KMC
Pedały: Superstar Components MG platforma, tytanowa oś
Napinacz: E13 Lg1
Przerzutka: Sram X0 10 speed
Manetka: Sram X0 10 speed
Kaseta: Shimano Dura Ace 7 speed
Koło przód: Mavic Crossmax SX
Obręcz: Mavic Crossmax SX
Szprychy: Mavic Crossmax SX
Piasta: Mavic Crossmax SX
Opona: Maxxis Minion ST 42a EXO 2.5
Dętka:
Koło tył: Mavic Crossmax SX
Obręcz: Mavic Crossmax SX
Szprychy: Mavic Crossmax SX
Piasta: Mavic Crossmax SX
Opona: Maxxis Minion ST 42a EXO 2.5
Dętka:
Hamulec przód, klamka: Avid X0 Trail
Hamulec tył, klamka: Avid X0 Trail
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje:
Waga: 13.49kg 13.20kg z vividem
: 19.10.2014 18:13:53
autor: jeżykBDG
Koła to chyba co sezon do wymiany idą, albo i częściej.
: 19.10.2014 18:33:31
autor: Antek
Koła jeżeli mam być szczery miałem już w rowerze, mam plan wsadzić jakieś normalne do jazdy na codzień, mam jeszcze ztr flow na piastach tune King kong i szprychach aerolite, ale to już w ogóle trochę przegięcie. Do codziennej jazdy wylądują pewnie maviki d3.1
: 19.10.2014 19:03:39
autor: Paweu
Wszystko pięknie, waga super

Ale mi bardziej pasowałby tu jakiś czarny Boxxer.
: 19.10.2014 20:09:55
autor: nhp890
13.5kg na stalowej sprężynie w damperze? Imponujące
: 19.10.2014 20:20:28
autor: Antek
W pudełku leży jeszcze vivid r2c air i jak już pisałem mam drugie koła, które realnie wychodzą na wadze 1600g, więc chyba byłoby poniżej 13 po przekładace

: 19.10.2014 20:45:45
autor: nhp890
Nie jestem fanem odchudzania dla samego odchudzania, ale wynik świetny
: 20.10.2014 00:27:10
autor: MLYNoBIKER
13,5kg - im in love
: 20.10.2014 06:51:30
autor: ArthurGreen
Fajnie, ale na tym się jeździć nie da. 14.5 kg musiał by ważyć. Czyli normalna opona 2ply i koła, wspomniane ztr lub jakiś deemax ultimate. Więc na samych kołach dobijesz do 14.5/14.9. Kolega ma 9.9 ale z foxem 40 air (notabene o wiele bardziej jakoś pasuje do treka) i waży mu 14.95.
Set śliczny, waga do poprawki, no jak przedmówcy uważam, że keronite nie pasuje tutaj. Jeśli lubujesz się w RS i chciałbyś WC 2015, lub Bosa FCV37 to pisz do mnie.

tutaj secik 13kg
http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109
: 20.10.2014 08:21:47
autor: Kwiat126p
takim rowerem lekkim to możesz sobie na Tour de france pojeździć a nie do DH

Dziwnie musi się nim jeździć, w sensie niepewnie. Ja tam nie lubię lekkich ale nie sądziłem że tego typu rower może ważyć 13 kg.
Re:
: 20.10.2014 08:33:07
autor: ArthurGreen
Kwiat126p pisze:takim rowerem lekkim to możesz sobie na Tour de france pojeździć a nie do DH

Dziwnie musi się nim jeździć, w sensie niepewnie. Ja tam nie lubię lekkich ale nie sądziłem że tego typu rower może ważyć 13 kg.
Co Ty to opowiadasz?? Masa daje Ci pewność na rowerze ? Śmigałeś kiedyś na lekkim secie?? Super się wybijasz i mega wyczucie roweru w powietrzu.
Zwykły hejt panie Kwiacie
: 20.10.2014 08:50:27
autor: SegatiV
Białem lekkie rowery i ciężkie. Teraz mam ciężką maszynę i chciałbym wrócić do tych <16 kg. Całkowicie inne wyczucie.
Ale Green ma racje, najsłabszym elementem roweru są przede wszystkim opony, jeden wypad na trasę i snejki aż będą wychodzić z felg.
A rower fajny

: 20.10.2014 09:54:21
autor: Kwiat126p
Green co do tego co mowisz to opinie są bardzo podzielone

to jest 13 kg! A nie 16 gdzie dla niektorych 16 kg to nieco za mało. Masa daje mi stabilność znacznie większą. Jeździlem na lekkim 4x, 11 kg, raz machnałem nogą w korbę i zapierdalal tak ze myslalem ze wyląduje na drzewie

ale ja nie jestem taki pro jak Wy. Ale taki DH 13 kg to dobry rower na dojazdy

Nie zmęcze się. Bo jak jadę na tor swoim to juz nie mam siły na skoki. Były juz na forum tematy o "dociążaniu" rowerów wiec nie traktuj mnie jak odosobnionego w swojej opinii kosmitę.
Re:
: 20.10.2014 11:21:59
autor: ArthurGreen
Kwiat126p pisze:Green co do tego co mowisz to opinie są bardzo podzielone

to jest 13 kg! A nie 16 gdzie dla niektorych 16 kg to nieco za mało. Masa daje mi stabilność znacznie większą. Jeździlem na lekkim 4x, 11 kg, raz machnałem nogą w korbę i zapierdalal tak ze myslalem ze wyląduje na drzewie

ale ja nie jestem taki pro jak Wy. Ale taki DH 13 kg to dobry rower na dojazdy

Nie zmęcze się. Bo jak jadę na tor swoim to juz nie mam siły na skoki. Były juz na forum tematy o "dociążaniu" rowerów wiec nie traktuj mnie jak odosobnionego w swojej opinii kosmitę.
Wszystkich traktuję tak samo, ja po prostu wyrażam swoją opinię, coś niecoś wiem i na wielu sprzętach śmigałem. Ten set jest złożony na wagę, jak dla mnie pokazówka i tyle. Jag Sega wspomniał, jeden wypad na średnią traskę i milion dziur w dętkach, rozwalone ścianki w exo i pogięte crosmaxy.
Miałem cały dzień w kluszkach 9.9 w normalnej wadze, bo na 2ply, Spankach na Hope piastach i grubej dętce. 14.9 Kg na których czułem się świetnie. W tamtym czasie śmigałem na 17.3 kg Lapierre. Czy różnica była kolosalna (przecież to 2.3 kg) ? Nie, ale niższa masa w Treku bardziej mi odpowiadała. Miałem i 19 Kg set w tym roku i nigdy więcej ciężkiego roweru nie chcę .
: 20.10.2014 14:11:12
autor: MUSZEL
ja osobiście miałem set ponad 21kg. Po przesiadce na 15kg jestem wniebowzięty (choć nie jest to maszyna DH).
Poza sprawą z kołami, już wspominanymi, osobiście uważam, że 14-15kg-owy rower DH jest już na tyle lekki, że nie potrzeba lżej. Inną sprawą jest to, że trzeba troche "wybulić" i iść na duże kompromisy, by było lżej

Powyższe tyczyło się generalnej dyskusji, nie konkretnego powyższego roweru.
Ale generalnie rower jako rower mi się podoba, wiele komponentów mógłbym pozazdrościć, i doceniam (żeby nie było, że sam hejt

)
: 20.10.2014 16:43:14
autor: Antek
Jak już pisałem, ztr mam w pokoju i ważą 1600g komplet, a są pełnoprawnym kołami dh... Poza tym jak już wcześniej wspominałem mam plan złożyć normalne mocne koła do codziennej jazdy na d3.1, ale mimo wszystko rower w tej chwili poza kołami nie ma żadnych przesadnie słabych części, calutka reszta to normalne części do dh.
Re: [Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite
: 20.10.2014 17:35:56
autor: ArthurGreen
ZTR do mocarnych tez nie należą

Trzaśnij fotę na wadze
: 20.10.2014 17:38:15
autor: Antek
Fotę kół, czy całości?
Re: [Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite
: 20.10.2014 18:49:31
autor: ArthurGreen
Setu na wadze, by uciac spekulacje