Strona 1 z 2

[Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite

: 19.10.2014 14:05:30
autor: Antek
Rama: Trek Session 9.9 2012 Size L
Widelec: Boxxer WC Keronite
Damper: Fox RC4 Kashima

Kierownica: Easton Havoc Carbon 35
Mostek: Easton Havoc 35
Gripy: Pro Lock-On
Barendy: Pro
Stery: Fsa Orbit e2

Siodło: SDG I-Beam - decha bez pokrycia
Sztyca: SDG Carbon
Zacisk: Bontrager

Korby: Sram X0 Carbon
Support: Sram X0
Zębatka: Sram X0 36t
Łańcuch: KMC
Pedały: Superstar Components MG platforma, tytanowa oś

Napinacz: E13 Lg1
Przerzutka: Sram X0 10 speed
Manetka: Sram X0 10 speed
Kaseta: Shimano Dura Ace 7 speed

Koło przód: Mavic Crossmax SX
Obręcz: Mavic Crossmax SX
Szprychy: Mavic Crossmax SX
Piasta: Mavic Crossmax SX
Opona: Maxxis Minion ST 42a EXO 2.5
Dętka:

Koło tył: Mavic Crossmax SX
Obręcz: Mavic Crossmax SX
Szprychy: Mavic Crossmax SX
Piasta: Mavic Crossmax SX
Opona: Maxxis Minion ST 42a EXO 2.5
Dętka:

Hamulec przód, klamka: Avid X0 Trail
Hamulec tył, klamka: Avid X0 Trail

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Modyfikacje:
Waga: 13.49kg 13.20kg z vividem

: 19.10.2014 18:13:53
autor: jeżykBDG
Koła to chyba co sezon do wymiany idą, albo i częściej.

: 19.10.2014 18:33:31
autor: Antek
Koła jeżeli mam być szczery miałem już w rowerze, mam plan wsadzić jakieś normalne do jazdy na codzień, mam jeszcze ztr flow na piastach tune King kong i szprychach aerolite, ale to już w ogóle trochę przegięcie. Do codziennej jazdy wylądują pewnie maviki d3.1

: 19.10.2014 19:03:39
autor: Paweu
Wszystko pięknie, waga super ;) Ale mi bardziej pasowałby tu jakiś czarny Boxxer.

: 19.10.2014 20:09:55
autor: nhp890
13.5kg na stalowej sprężynie w damperze? Imponujące

: 19.10.2014 20:20:28
autor: Antek
W pudełku leży jeszcze vivid r2c air i jak już pisałem mam drugie koła, które realnie wychodzą na wadze 1600g, więc chyba byłoby poniżej 13 po przekładace :)

: 19.10.2014 20:45:45
autor: nhp890
Nie jestem fanem odchudzania dla samego odchudzania, ale wynik świetny

: 20.10.2014 00:27:10
autor: MLYNoBIKER
13,5kg - im in love

: 20.10.2014 06:51:30
autor: ArthurGreen
Fajnie, ale na tym się jeździć nie da. 14.5 kg musiał by ważyć. Czyli normalna opona 2ply i koła, wspomniane ztr lub jakiś deemax ultimate. Więc na samych kołach dobijesz do 14.5/14.9. Kolega ma 9.9 ale z foxem 40 air (notabene o wiele bardziej jakoś pasuje do treka) i waży mu 14.95.

Set śliczny, waga do poprawki, no jak przedmówcy uważam, że keronite nie pasuje tutaj. Jeśli lubujesz się w RS i chciałbyś WC 2015, lub Bosa FCV37 to pisz do mnie. ;) tutaj secik 13kg

http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109

: 20.10.2014 08:21:47
autor: Kwiat126p
takim rowerem lekkim to możesz sobie na Tour de france pojeździć a nie do DH :D Dziwnie musi się nim jeździć, w sensie niepewnie. Ja tam nie lubię lekkich ale nie sądziłem że tego typu rower może ważyć 13 kg.

Re:

: 20.10.2014 08:33:07
autor: ArthurGreen
Kwiat126p pisze:takim rowerem lekkim to możesz sobie na Tour de france pojeździć a nie do DH :D Dziwnie musi się nim jeździć, w sensie niepewnie. Ja tam nie lubię lekkich ale nie sądziłem że tego typu rower może ważyć 13 kg.
Co Ty to opowiadasz?? Masa daje Ci pewność na rowerze ? Śmigałeś kiedyś na lekkim secie?? Super się wybijasz i mega wyczucie roweru w powietrzu.

Zwykły hejt panie Kwiacie

: 20.10.2014 08:50:27
autor: SegatiV
Białem lekkie rowery i ciężkie. Teraz mam ciężką maszynę i chciałbym wrócić do tych <16 kg. Całkowicie inne wyczucie.

Ale Green ma racje, najsłabszym elementem roweru są przede wszystkim opony, jeden wypad na trasę i snejki aż będą wychodzić z felg.

A rower fajny :)

: 20.10.2014 09:54:21
autor: Kwiat126p
Green co do tego co mowisz to opinie są bardzo podzielone :) to jest 13 kg! A nie 16 gdzie dla niektorych 16 kg to nieco za mało. Masa daje mi stabilność znacznie większą. Jeździlem na lekkim 4x, 11 kg, raz machnałem nogą w korbę i zapierdalal tak ze myslalem ze wyląduje na drzewie :D ale ja nie jestem taki pro jak Wy. Ale taki DH 13 kg to dobry rower na dojazdy :) Nie zmęcze się. Bo jak jadę na tor swoim to juz nie mam siły na skoki. Były juz na forum tematy o "dociążaniu" rowerów wiec nie traktuj mnie jak odosobnionego w swojej opinii kosmitę.

Re:

: 20.10.2014 11:21:59
autor: ArthurGreen
Kwiat126p pisze:Green co do tego co mowisz to opinie są bardzo podzielone :) to jest 13 kg! A nie 16 gdzie dla niektorych 16 kg to nieco za mało. Masa daje mi stabilność znacznie większą. Jeździlem na lekkim 4x, 11 kg, raz machnałem nogą w korbę i zapierdalal tak ze myslalem ze wyląduje na drzewie :D ale ja nie jestem taki pro jak Wy. Ale taki DH 13 kg to dobry rower na dojazdy :) Nie zmęcze się. Bo jak jadę na tor swoim to juz nie mam siły na skoki. Były juz na forum tematy o "dociążaniu" rowerów wiec nie traktuj mnie jak odosobnionego w swojej opinii kosmitę.
Wszystkich traktuję tak samo, ja po prostu wyrażam swoją opinię, coś niecoś wiem i na wielu sprzętach śmigałem. Ten set jest złożony na wagę, jak dla mnie pokazówka i tyle. Jag Sega wspomniał, jeden wypad na średnią traskę i milion dziur w dętkach, rozwalone ścianki w exo i pogięte crosmaxy.

Miałem cały dzień w kluszkach 9.9 w normalnej wadze, bo na 2ply, Spankach na Hope piastach i grubej dętce. 14.9 Kg na których czułem się świetnie. W tamtym czasie śmigałem na 17.3 kg Lapierre. Czy różnica była kolosalna (przecież to 2.3 kg) ? Nie, ale niższa masa w Treku bardziej mi odpowiadała. Miałem i 19 Kg set w tym roku i nigdy więcej ciężkiego roweru nie chcę .

: 20.10.2014 14:11:12
autor: MUSZEL
ja osobiście miałem set ponad 21kg. Po przesiadce na 15kg jestem wniebowzięty (choć nie jest to maszyna DH).
Poza sprawą z kołami, już wspominanymi, osobiście uważam, że 14-15kg-owy rower DH jest już na tyle lekki, że nie potrzeba lżej. Inną sprawą jest to, że trzeba troche "wybulić" i iść na duże kompromisy, by było lżej ;)
Powyższe tyczyło się generalnej dyskusji, nie konkretnego powyższego roweru.

Ale generalnie rower jako rower mi się podoba, wiele komponentów mógłbym pozazdrościć, i doceniam (żeby nie było, że sam hejt ;) )

: 20.10.2014 16:43:14
autor: Antek
Jak już pisałem, ztr mam w pokoju i ważą 1600g komplet, a są pełnoprawnym kołami dh... Poza tym jak już wcześniej wspominałem mam plan złożyć normalne mocne koła do codziennej jazdy na d3.1, ale mimo wszystko rower w tej chwili poza kołami nie ma żadnych przesadnie słabych części, calutka reszta to normalne części do dh.

Re: [Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite

: 20.10.2014 17:35:56
autor: ArthurGreen
ZTR do mocarnych tez nie należą ;) Trzaśnij fotę na wadze

: 20.10.2014 17:38:15
autor: Antek
Fotę kół, czy całości?

Re: [Antek] trek session 9.9 + boxxer WC keronite

: 20.10.2014 18:49:31
autor: ArthurGreen
Setu na wadze, by uciac spekulacje