Dhx 5.0 Czy aby napewno sprawny ?
: 04.11.2014 11:15:48
Witam.
Kupile rame z damperem Fox Dhx 5.0 ktory jest rzekomo po serwisie. Po zlozeniu rowera okazalo sie ze chodzi nieziemsko glosno.
Napisalem wiadomosc email do serwisu znalezionego w internecie czego moze to byc przyczyna (wiem oczywiscie, ze niektore dhx mimo braku zapowietrzenia chodza glosno).
Ich odpowiedz:
,,to zalezy od skrecenia regulacji:) i od tego czy damper jest zapowietrzony czy nie oraz od wewnetrznego ustawienia dampera , niektore sa bezglosne niektore slychac;) "
w filmikach ktore podalem nizej ukazuje jak pracuje damper..
- https://www.youtube.com/watch?v=M1fYI-VOz7k
- https://www.youtube.com/watch?v=aU4A-tIFRv4
- https://www.youtube.com/watch?v=aU4A-tIFRv4
Dodam jeszcze:
1. Przy ustawieniu regulacji tlumiania powrotu (ta czerwona galeczka na koncu dampera) na minimum i maksimum damper zachowuje sie identycznie tzn wraca bardzo powoli do swojej pierwotnej pozycji (oczywiscie ze sprezyna). Dopiero jak ustawie w innej pozycji niz skrajne damper zaczyna poprawnie pracowac.
2. Druga regulacja miedzy damperem a zbiorniczkiem wyrownawczym (nazwana propedal) wedlug mnie nic nie zmienia. Jakbym nie krecil damper zachowuje sie tak samo.
3. Trzecia regulacja na koncu zbiorniczka wyrownawczego nie daje sie ruszyc rekami ani w jedna ani w druga strone.
Prosil bym o wyjasnienie jak powinny dzialac te regulacje i co dawac podczas jazdy, gdyz nie mam porownania i nigdy nie siedzialem na tym damperze (poprzedni to van r tylko z regulacja tlumienia powrotu) i oczywiscie czy u mnie wszystko dziala ok.
Kupile rame z damperem Fox Dhx 5.0 ktory jest rzekomo po serwisie. Po zlozeniu rowera okazalo sie ze chodzi nieziemsko glosno.
Napisalem wiadomosc email do serwisu znalezionego w internecie czego moze to byc przyczyna (wiem oczywiscie, ze niektore dhx mimo braku zapowietrzenia chodza glosno).
Ich odpowiedz:
,,to zalezy od skrecenia regulacji:) i od tego czy damper jest zapowietrzony czy nie oraz od wewnetrznego ustawienia dampera , niektore sa bezglosne niektore slychac;) "
w filmikach ktore podalem nizej ukazuje jak pracuje damper..
- https://www.youtube.com/watch?v=M1fYI-VOz7k
- https://www.youtube.com/watch?v=aU4A-tIFRv4
- https://www.youtube.com/watch?v=aU4A-tIFRv4
Dodam jeszcze:
1. Przy ustawieniu regulacji tlumiania powrotu (ta czerwona galeczka na koncu dampera) na minimum i maksimum damper zachowuje sie identycznie tzn wraca bardzo powoli do swojej pierwotnej pozycji (oczywiscie ze sprezyna). Dopiero jak ustawie w innej pozycji niz skrajne damper zaczyna poprawnie pracowac.
2. Druga regulacja miedzy damperem a zbiorniczkiem wyrownawczym (nazwana propedal) wedlug mnie nic nie zmienia. Jakbym nie krecil damper zachowuje sie tak samo.
3. Trzecia regulacja na koncu zbiorniczka wyrownawczego nie daje sie ruszyc rekami ani w jedna ani w druga strone.
Prosil bym o wyjasnienie jak powinny dzialac te regulacje i co dawac podczas jazdy, gdyz nie mam porownania i nigdy nie siedzialem na tym damperze (poprzedni to van r tylko z regulacja tlumienia powrotu) i oczywiscie czy u mnie wszystko dziala ok.