Strona 1 z 1

Sprezyny pasujace do duro.

: 21.11.2014 20:09:38
autor: soltysfr1
Witajcie, czy ktos wie jakie sprezyny pasuja do duro fr20? Chcialbym nabyc jedna lub dwie i nie wiem gdzie co i jak :D :?:
Edit: ewentualnie chcialbym podwyzszyc skok :D

: 21.11.2014 22:26:46
autor: soltysfr1
http://www.youtube.com/watch?v=P2rdR8AXMDE cos takiego mnie interesuje. Zerknalbym rowniez do tlumika, jednak wolalbym wiedziec jak go rozkrecic.










Ktos z adminow moglby przeniesc temat do servisu :wink:

: 24.03.2015 17:53:21
autor: soltysfr1
Odkopuję swój temat, gdyż trochę dojrzałem i wiem czego oczekuję od mego Duracza.
Zatem, czy ktoś z panów inżynierów jest w stanie ocenić jaką sprężynę(jedną!) wstawić z 66. Teraz mam dwie standardowe (jedna wąska w tłumiku, druga szeroka w goleni). Wstawić średnią czy twardą. Ważę 66 jednak planuję dobić do 70 min. Jakieś pomysły?

: 24.03.2015 18:29:10
autor: Puncu
Super twardą, a i może braknąć ;)

: 24.03.2015 21:59:20
autor: soltysfr1
Dobrze, a jak myślisz, czy wyjęcie jednej sprężyny wpłynie na nierówne rozłożenie się sił? Moim zdaniem amor będzie działał dalej płynnie i nie powstaną dodatkowe siły zakłócające jego pracę.

: 24.03.2015 22:43:39
autor: Puncu
Nie wiem jak z duro, ale ja w 888rc wyjąłem mojej dziewczynie miękkie sprężyny i dałem jedną twardą. Nic negatywnego się z tym nie dzieje, ale jak już wspomniałem, nie wiem jak na to zareaguje duro ;)

: 24.03.2015 23:03:18
autor: soltysfr1
Jestem przekonany, że będzie git :) Mam na myśli budowę wew. Duracza. Sprężyna w zamkniętym kartridżu olejowym jest aktualnie docięta i pomimo luki nic się z tym nie dzieje. Ktoś jeszcze wypowie się na temat sprężyny? Obecnie mam dolane 10ml oleju dla uzyskania końcowej progresji.

: 27.03.2015 12:00:56
autor: Canderous
ale że sprężyna w tłumiku tak sobie lata luzem? możesz ją usunąć, nic się temu nie stanie. Nie usuwaj opaski z tłumika bo stracisz regulacje tłumienia (czy co tam na dole jest :P
Ja chciałem przerobić FR20 na powietrzniaka, bo został mi cały zestaw z RS Lyrika, ale niestety inny gwint na korku.Gdyby nie to, zostawił bym tłumik bez sprężyny, ale z większą ilością oleju, a w drugiej ladze kit z RS`a, ale plan misterny poszedł wiadomo gdzie