Strona 1 z 1
Karbon wszędzie i do wszystkiego >_<
: 08.12.2014 19:28:47
autor: frango
Dlaczego nikt to nie rozmawia o kolejnych karbonowych nowościach?!
SC świętuje (nie do końca wiem co) i pokazuje produkcyjną V10C 27,5 o nie regulowanym skoku zmniejszonym do 8,5" (216mm).
http://www.pinkbike.com/news/santa-cruz ... ation.html
A tymczasem Cam Zink chwali się proto karbonowej slope'ówki YT

: 08.12.2014 19:59:29
autor: MUSZEL
jakie paskudne to V10, jak z zapałek, anorektyk
: 08.12.2014 20:15:56
autor: Puncu
Coraz brzydsze te V10 wg mnie. Ładne były do roku 2010, później zrobili z niej modelkę :P
: 08.12.2014 20:23:50
autor: nhp890
Dla mnie najładniejsze były V10C 2 generacji. Ta nowa też śliczna, ale malowanie nie w moim guście. Przez te szare wstawki rury się wydają cieńsze, jak zauważył Muszel.
Swoją drogą nie ma co ogłaszać, bo tę ramę już każdy widział pod Joshem, a fakt że jest w sprzedaży chyba wielu z nam nie zmienia nic w życiu :P
: 08.12.2014 20:24:30
autor: frango
Widocznie doprowadzili konstrukcję do perfekcji co umożliwiło im zrobienie mniejszych profili

Czarne malowanie wygląda znacznie ładniej.
Biała wygląda anorektycznie przez koła z obręczami o stosunkowo wysokich profilach.
Re:
: 08.12.2014 20:28:24
autor: frango
nhp890 pisze:
Swoją drogą nie ma co ogłaszać, bo tę ramę już każdy widział pod Joshem, a fakt że jest w sprzedaży chyba wielu z nam nie zmienia nic w życiu :P
Ale wtedy nie były znane setupy komercyjne i pewnie mnóstwo innych szczegółów.
Nie rozmawiamy o tym, na co kogo stać, tylko co się nam podoba lub nie

Re:
: 08.12.2014 20:34:35
autor: nhp890
frango pisze:Widocznie doprowadzili konstrukcję do perfekcji co umożliwiło im zrobienie mniejszych profili

.
Jesteś na 100% pewien, że profile są cieńsze niż poprzednia generacja? Moim zdaniem to kwestia tego biało-szarego malowania, na czarnym wyglądają jak normalne V10 2014.
: 08.12.2014 21:30:35
autor: frango
Ja tego nie powiedziałem

Tylko tłumaczę czyjąś teorię ;>
Re:
: 08.12.2014 22:51:24
autor: SegatiV
frango pisze:Ja tego nie powiedziałem

Tylko tłumaczę czyjąś teorię ;>
Stąd te "widocznie" w jego wypowiedzi.
Mi się te nowe v10 zajebiście podoba, uwielbiam wylajtowane rowery itd. choć stwierdziłem, że po prostu mnie na nie nie stać i wróciłem do +18kg.
A szkoda, jak tylko się odkuję do ubiję coś zajefajnego do 16kg.
: 08.12.2014 22:52:33
autor: boogiel
Im nowsza Santa, tym lepsza. Jaram się

: 08.12.2014 22:55:59
autor: frango
Aczkolwiek powiem Wam, że pod względem urody, V10C trochę mi się opatrzyła... Summum Carbon ma w sobie coś nowego, czego brakuje Sancie
: 08.12.2014 23:20:04
autor: boogiel
W ogóle zauważyłem, że kiedyś były częstsze i większe zmiany w wyglądzie sprzętu, teraz wszystko koncentruje się na ulepszaniu/dopracowywaniu jakiejś założonej konstrukcji- oczywiście są takie firmy jak pivot, ale taką tendencję niestety zauważyłem.
: 09.12.2014 08:54:38
autor: frango
Nie tylko Pivot. Lappiere odszedł kompletnie od PentaBoxu, czy jak to się tam nazywało. Z kolei GT kombinuje z InfinityCzymśTam
: 09.12.2014 10:35:10
autor: nhp890
Z Infinity-czymśtam kombinuje Yeti. Chyba, że GT też.
: 10.12.2014 20:33:33
autor: frango
Racja, pomyliłem się

: 17.12.2014 15:21:46
autor: yaaz
nowy summum.... nieecałe 15kg na 27,5 kołach :v
a ta santa z #1 ile kg?
: 17.12.2014 20:40:28
autor: Diter
malowanie to totalnie z dupy imo. jak by to wzbogacic stikersami wygladalo by lepiej
