[Muszel] NS Soda FR 2013 + RS Lyrik RC2DH SA 2013
: 01.01.2015 21:04:58
Plan był taki: uniwersalny lekki rower fr-enduro, nadający się do poszalenia na mieście i w lesie, raz-dwa razy do roku trip w góry, a jednocześnie na pojechanie wygodne wypady z kobietą, itp. Stąd wybór padł na Sodę w rozmiarze L i powietrzne zawieszenie. Docelowo chciałem, by rower był dobre 6kg lżejszy od BH (21,24kg : http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=57567 ).
Rama: NS Soda FR, size L, 2013 + RS Maxle 12mm (powder coating RAL 6034)
Widelec: Rock Shox Lyrik RC2DH Solo Air 2013 170mm (shimmod)
Damper: FOX Float RP23 HV BV M/M + polimerowe tuleje + 1 offset
Kierownica: Dartmoor Nitro 2012 ~755mm
Mostek: Funn Funnduro 45mm
Gripy: Lizard Skins Logo Lock-On
Stery: FSA Orbit 1.5E ZS
Siodło: WTB Pure V Race
China saddle a'la Vertu Spider
Sztyca: Boplight Team 400mm
Rock Shox Reverb 125/420
Zacisk: KCNC QR Ti
Hope Bolt
Korby: Shimano SLX M670 170mm
Support: Token
Zębatka: HCC 34T NW
HCC 32T NW
Łańcuch: Wippermann Connex 10s8
Shimano CN HG700 Ultegra / XT + spinka Connexa 10x
Pedały: HT AE03 EVO
Napinacz: brak
Przerzutka: Shimano Zee FR
Shimano XTR M9000 GS
Manetka: Sram Trigger X0 9speed
Shimano XTR M9000
Kaseta: Sunrace Driven 11-34 9speed
Shimano XT M8000 11-42
Obręcze: WTB Frequency i25 26"
Szprychy: Sapim Race + mosiężne nyple DT
Piasty: Hope Pro 2 Evo 20 / Hope Pro 2 Evo 12x135 40T
Opony: Schwalbe Racing Ralph 2.25 kevlar
Dętky: Maxxis Ultralight 26"
Hamulce: Hope Tech V2 Evo + Hope Saw 203 / 183
Licznik: przewodowy Sigma BC 1009
Modyfikacje:
- kierownica przycięta do ~755mm,
- czerwone śrubki alu A2Z do blatu korby, do ściągania korb, do klamek, czerwone stalowe do tarcz i adapterów, czerwone końcówki linek/pancerzy przerzutki, nakrętki na wentyl, kapsel sterów S-Cap A2Z, itp/
- polimerowe tulejki ślizgowe dampera i jedna tulejka z offsetem na "-",
Waga: 13.71 kg
14,00 kg
Komentarze miło widziane



Przed zmianą siodła i sztycy, świeżo po złożeniu z początkiem sezonu 2015:


Początek sezonu 2014

Rama: NS Soda FR, size L, 2013 + RS Maxle 12mm (powder coating RAL 6034)
Widelec: Rock Shox Lyrik RC2DH Solo Air 2013 170mm (shimmod)
Damper: FOX Float RP23 HV BV M/M + polimerowe tuleje + 1 offset
Kierownica: Dartmoor Nitro 2012 ~755mm
Mostek: Funn Funnduro 45mm
Gripy: Lizard Skins Logo Lock-On
Stery: FSA Orbit 1.5E ZS
Siodło: WTB Pure V Race

Sztyca: Boplight Team 400mm

Zacisk: KCNC QR Ti

Korby: Shimano SLX M670 170mm
Support: Token
Zębatka: HCC 34T NW

Łańcuch: Wippermann Connex 10s8

Pedały: HT AE03 EVO
Napinacz: brak
Przerzutka: Shimano Zee FR

Manetka: Sram Trigger X0 9speed

Kaseta: Sunrace Driven 11-34 9speed

Obręcze: WTB Frequency i25 26"
Szprychy: Sapim Race + mosiężne nyple DT
Piasty: Hope Pro 2 Evo 20 / Hope Pro 2 Evo 12x135 40T
Opony: Schwalbe Racing Ralph 2.25 kevlar
Dętky: Maxxis Ultralight 26"
Hamulce: Hope Tech V2 Evo + Hope Saw 203 / 183
Licznik: przewodowy Sigma BC 1009
Modyfikacje:
- kierownica przycięta do ~755mm,
- czerwone śrubki alu A2Z do blatu korby, do ściągania korb, do klamek, czerwone stalowe do tarcz i adapterów, czerwone końcówki linek/pancerzy przerzutki, nakrętki na wentyl, kapsel sterów S-Cap A2Z, itp/
- polimerowe tulejki ślizgowe dampera i jedna tulejka z offsetem na "-",
Waga: 13.71 kg

Komentarze miło widziane




Przed zmianą siodła i sztycy, świeżo po złożeniu z początkiem sezonu 2015:


Początek sezonu 2014

