Strona 1 z 1
Gwarancja Shimano
: 08.01.2015 22:12:32
autor: SpecHornet
Witam
Kupiłem hamulec Shimano Zee Br-640 i po pierwszym mocniejszym hamowaniu pękło mi dolne mocowanie. Czy kogoś to spotkało i czy Shimano przyjmuję to na gwarancję?
: 08.01.2015 22:14:42
autor: MLYNoBIKER
Shimano nie przyjmuje na gwarancję a sklep. Zgłoś reklamacje w sklepie w którym kupiłeś, sklep MUSI przyjąć reklamacje, a finalna decyzja zależy od tego co powie Shimano.
: 08.01.2015 22:52:14
autor: Sert93
Zrób i wrzuć tu fotki tego pęknięcia, bo jestem ciekawy. Hmm?
: 08.01.2015 23:05:30
autor: SpecHornet
Prosz..
: 09.01.2015 12:39:24
autor: SegatiV
Nie sugeruję, że to Twoja wina itd. ale shimano raczej umyje ręce zwalając to na nieprawidłowy montaż itd.
: 09.01.2015 16:41:11
autor: brooce
Były już kiedyś odrzucane podobne uszkodzenia, czy tak tylko przewidujecie "z doświadczenia"?
Mi to wygląda na ewidentną wadę materiałową, nie wyobrażam sobie takiego pęknięcia od złego montażu... Swoją drogą ciekawi mnie ślad po podkładce/łbie śruby - jest wyraźnie widoczny na większej części korpusu, a część odłamana nie jest nawet zarysowana. Może jakoś krzywo to wykonali i stąd pęnięcie?
Shimano nie przyjmuje na gwarancję a sklep. Zgłoś reklamacje w sklepie w którym kupiłeś, sklep MUSI przyjąć reklamacje, a finalna decyzja zależy od tego co powie Shimano.
To nie jest czasem tak, że może odesłać do Shimano (przez sklep) w ramach gwarancji, lub zareklamować u sprzedawcy w ramach odpowiedzialności za wady w sprzedanym towarze? Dwie zupełnie niezależne rzeczy, w drugim przypadku Shimano nie miałoby nic do powiedzenia chyba.
: 09.01.2015 20:21:45
autor: rycu
Pewnie miałeś go zamontowanego z przodu na adapterze od chyba a2z (tylko takie 2 rurki) co nie? To normalne, wiele ludzi ma problem z tym przy slx. Shimano normalnie przyjmuje na gwarancję i wymienia na nowe, kilku moich znajomych tak miało i bez większego problemu dostali nowe hamulce. Odeślij do sklepu i zobaczysz co ci powiedza.

Co do tego czemu pekło, nie przykręciłeś trochę za mocno tej śruby?
Re:
: 10.01.2015 11:12:06
autor: KubaLa
brooce pisze: Dwie zupełnie niezależne rzeczy, w drugim przypadku Shimano nie miałoby nic do powiedzenia chyba.
Miałoby, bo sklep tak samo zakupił sprzęt od dystrybutora więc droga wygląda w ten sposób: klient oddaje na podstawie rękojmi za wady uszkodzony towar do sklepu -> sklep oddaje na podstawie rękojmi za wady uszkodzony towar dystrybutorowi. Tak czy siak sprawa tafia wyżej.
: 01.02.2015 00:11:40
autor: SpecHornet
Shimano przyjęło Reklamacje. Dostałem nowy hebel.