[Weteran] KTM APHEX + 888 RCV + FOX DHX 4.0
: 01.02.2015 19:15:56
Rama: KTM APHEX 2007
Widelec: Marzocchi Bomber 888 RCV 2008
Damper: FOX DHX 4.0 + sprężyna MANITOU 700x2,25
FOX DHX 4.0 + sprężyna FOXSHOX 450x2,8
Kierownica: Syncros FR20/7075, 690 mm, wznios 20 mm
DARTMOOR TORNADO 750mm
Mostek: Marzocchi, zintegrowany z widelcem
Gripy: Dartmoor race, 145mm
Stery: Syncros Factory Ballistic Inside, półzintegr.
Siodło: SDG Bel Air ST
Sztyca: SDG SP229
Zacisk: KTM
Korby: Truvativ Holzfeller 1.1 BG 40
Support: Truvativ Howitzer Team
Zębatka: 40T
Łańcuch: Shimano Deore XT HG93
Pedały: NOX
Napinacz: Truvativ
Przerzutki: Shimano Deore XT M772, Shadow (średni wózek)
Manetki: Shimano Deore XT M770 Rapidfire Plus
Kaseta: Shimano Deore XT M770, 11-32 z.
Koło przód:26"
Obręcz: Syncros DPS32
Piasta: DT Swiss 340 Disc
Opona: Michelin Wildgrip R Heavy Duty 2,8x26
Schwalbe Black Jack 2,25x26
Dętka: Michelin C6
Schwalbe
Koło tył:26"
Obręcz: Syncros DPS32
Piasta: DT Swiss 340 Disc
Opona: Michelin Wildgrip R Heavy Duty 2,8x26
Schwalbe Black Jack 2,25x26
Dętka: Michelin C6
Schwalbe
Hamulec przód, klamka: Avid Code 5, klocki EBC Red
Tarcza przód: Avid G2CS 203mm
Hamulec tył, klamka: Avid Code 5, klocki EBC Red
Tarcza tył: Avid G2CS 203mm
HAYES v8 203mm
Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Skok: 200 mm/225 mm
Rozstaw kół: 1162 mm
WAGA: 19,68kg
Plany:Rowerek dopiero mam od miesiąca, zrobiłem nim raptem kilka kilka kilometrów ale już po tygodniu od zakupu został rozebrany do ostatniej śrubki, wszystko zostało poczyszczone i na nowo nasmarowane, olej w amorze i damperze wymieniony na Castrol 5W, wymienione klocki na nowe, teraz tylko czekam na koła aż wrócą z centrowania i zobaczę jak to wszystko będzie hulać
Na pewno chciałbym wymienić sprężynę w amorze bo jest czarna (najtwardsza) na jakąś miększą, to samo ze sprężyną w damperze. Może do wiosny uda się jeszcze zmienić napinacz i blat z przodu na jakiś 36T, do tego prawdopodobnie przerzutka Simano ZEE DH i kaseta 11-26.
A co dalej to się zobaczy
Stawiam pierwsze kroki w tym sporcie, także jakby ktoś miał jakieś sugestie to chętnie wysłucham
Fotki zrobione świeżo po zakupie:




Świeże fotki po pierwszym zimowym przeglądzie


















Widelec: Marzocchi Bomber 888 RCV 2008
Damper: FOX DHX 4.0 + sprężyna MANITOU 700x2,25

Kierownica: Syncros FR20/7075, 690 mm, wznios 20 mm

Mostek: Marzocchi, zintegrowany z widelcem
Gripy: Dartmoor race, 145mm
Stery: Syncros Factory Ballistic Inside, półzintegr.
Siodło: SDG Bel Air ST
Sztyca: SDG SP229
Zacisk: KTM
Korby: Truvativ Holzfeller 1.1 BG 40
Support: Truvativ Howitzer Team
Zębatka: 40T
Łańcuch: Shimano Deore XT HG93
Pedały: NOX
Napinacz: Truvativ
Przerzutki: Shimano Deore XT M772, Shadow (średni wózek)
Manetki: Shimano Deore XT M770 Rapidfire Plus
Kaseta: Shimano Deore XT M770, 11-32 z.
Koło przód:26"
Obręcz: Syncros DPS32
Piasta: DT Swiss 340 Disc
Opona: Michelin Wildgrip R Heavy Duty 2,8x26

Dętka: Michelin C6

Koło tył:26"
Obręcz: Syncros DPS32
Piasta: DT Swiss 340 Disc
Opona: Michelin Wildgrip R Heavy Duty 2,8x26

Dętka: Michelin C6

Hamulec przód, klamka: Avid Code 5, klocki EBC Red
Tarcza przód: Avid G2CS 203mm
Hamulec tył, klamka: Avid Code 5, klocki EBC Red
Tarcza tył: Avid G2CS 203mm

Punkty dodatkowe, nieobowiązkowe
Skok: 200 mm/225 mm
Rozstaw kół: 1162 mm
WAGA: 19,68kg
Plany:Rowerek dopiero mam od miesiąca, zrobiłem nim raptem kilka kilka kilometrów ale już po tygodniu od zakupu został rozebrany do ostatniej śrubki, wszystko zostało poczyszczone i na nowo nasmarowane, olej w amorze i damperze wymieniony na Castrol 5W, wymienione klocki na nowe, teraz tylko czekam na koła aż wrócą z centrowania i zobaczę jak to wszystko będzie hulać

Na pewno chciałbym wymienić sprężynę w amorze bo jest czarna (najtwardsza) na jakąś miększą, to samo ze sprężyną w damperze. Może do wiosny uda się jeszcze zmienić napinacz i blat z przodu na jakiś 36T, do tego prawdopodobnie przerzutka Simano ZEE DH i kaseta 11-26.
A co dalej to się zobaczy

Stawiam pierwsze kroki w tym sporcie, także jakby ktoś miał jakieś sugestie to chętnie wysłucham

Fotki zrobione świeżo po zakupie:




Świeże fotki po pierwszym zimowym przeglądzie


















