Zamiana widelcami

MaxxisDH
Posty: 267
Rejestracja: 07.02.2013 17:33:26
Lokalizacja: Kansas City / Alcatraz
Kontakt:

Zamiana widelcami

Post autor: MaxxisDH »

Witam krótkie pytanko ja mam amorek xc ROCK SHOX REBA RLT rura tapered rok 2012 + blokada skoku , a pan z którym chcę zrobić ewentualna wymiankę ma widelec sztywny DT SWISS XR 445 .

Czy opłaca mi się wymienić z ręki do ręki bez żadnych dopłat z żadnych ze stron ?

Czy ktoś miał do czynienia właśnie z dt widelcami carbon ?

DT - http://olx.pl/oferta/widelec-sztywny-dt ... d0d8ebbe25
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Myślę, że ciężko tu cokolwiek doradzić. Jazda na sztywnym może Ci nie odpowiadać, to jest mocno indywidualna kwestia. Jedyne co warto sprawdzić to wysokość obu widelców, żeby się nie okazało, że geo się popieprzy po zmianie.
Z gówna bata nie ukręcisz.
MaxxisDH
Posty: 267
Rejestracja: 07.02.2013 17:33:26
Lokalizacja: Kansas City / Alcatraz
Kontakt:

Post autor: MaxxisDH »

A to jasna sprawa pewnie że przed ostateczną wymianą jeden do drugiego się przyłoży i porówna ale śmiem twierdzić że ten dt swiss to wielkość amortyzatora 80mm więć , pasował by ale i tam kam dylemat bo musiał bym bieżnie wymienić teraz mam bieżnie średnica 1.5 na rurę 1.5 a u mnie w sklepie jest taka na 1.5 ale na rurę 1.1/8 ciekawię czy się zgra z moimi sterami ?

Myślisz że może być tak że nie zgra się widziałem na allegro bieżnie takie i niby są pod łożyska maszynowe ale ciekawe czy z każdymi łożyskami 1.5 zgrywają się czy są wyjątki .

PS. ale co sądzisz wymiana mój za dt warta zachodu bez dopłat żadnych , kto traci na tym interesie ?
Na zamówienie ! (spodnie ,jerseye ,gogle , kaski , ochraniacze , buzery itd ) GG:13394531
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Nie można tu mówić tylko o kwestii finansowej. Kompletnie zmienisz charakter swojego roweru i musisz zrobić bilans zysków i strat.
Zyskasz:
Waga
Sztywność
Prędkość

Stracisz:
Komfort
Przyczepność

Pytanie co potrzebujesz, ale to już musisz sam określić. To jak zamiana limuzyny na sportowe auto. Mimo, że wartość podobna to przeznaczenie zupełnie inne i taka zamiana nie w każdym przypadku będzie dobra.
Z gówna bata nie ukręcisz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości