Do do czego on kuźwa w końcu jest
Do do czego on kuźwa w końcu jest
To do czego w końcu jest Spec P1 na 2005. Do niedawna myślałem że do Dirtu, ale ostatnio jakiś koleś się pytał jaki rower ma do streetu wybrać i mu napisali że P1. To do czego on cholera wkoncu jest?
Re: Do do czego on kuźwa w końcu jest
jak sie nie boisz to mzoe byc nawet do qrwa 15m dropów:/ qrwa kupujesz rower jaki chcesz i uzywasz w tym czym ci sie podoba:/ a co jak to jest do dirtu to po ulicy juz nie mozesz jechac nie? zabarania sie?:> no pojeeeeeby;/
www.ROMED.pl lamusy!
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 03.01.2005 07:26:17
- Lokalizacja: to niebo jest *******.
- Kontakt:
no dobra to w takim razei rowerem do streetu mozesz jeżdzić tylko w miescie tak? a gówno:P ja miałem rower to niczego:P da bomba z 80mm z przodu i co? i latał na dircie miotła na miescie i zjeżdzalem nicm tzn ze jestem nie fajny bo mkam rower do wszystkiego tak? w chwili obecnej jak dam amor o samo na moim obecnym moge robic i dobrze mi z tym:D ja ma rower do nczego nic nie umie i tak sobie jeźdze po górkach z ziemi i po chodnikach czesząc dropy hartkorowe z murkuffff 36.5cm
www.ROMED.pl lamusy!
Moim zdaniem rama do dirtu nie nadaje sie do streetu. Bunny na takiej ramie to jest rzecz prawie niemożliwa. W dircie jest OK, ale street odpada. Prędzej poskaczesz w dircie na ramie streetowej!!!
Więc:
Dirtówka nie nadaje sie do streetu
Streetówka nadaje sie do dirtu
pozdROWER
Więc:
Dirtówka nie nadaje sie do streetu
Streetówka nadaje sie do dirtu
pozdROWER
GG: 3435208 |||
http://www.pinkbike.com/photo/1003501/
http://www.pinkbike.com/photo/1003501/
Jeździłem na paru takich rowerach i nie chodzi tu wogule o wage czy skok. Wg. mnie problem tkwi w geometrii ramy. Na ramach dualowych w streecie śmiga mi sie świetnie, a na dirtowych to kaplica. Wynika to z tego, iż w dirtach jest dość długi trójkąt tylny, co pozwala w dircie na lepsze opanowanie roweru w locie i stabilniejsze wyjście z progu...to jest moja opinia...
GG: 3435208 |||
http://www.pinkbike.com/photo/1003501/
http://www.pinkbike.com/photo/1003501/
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 27.04.2004 22:02:50
- Lokalizacja: z nibylandii
- Kontakt:
ogladac to D.A.U.N.Y.i potem ********* na temat "do czego jest P.1 na 2005??"
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
http://kozy.com/site/itemdetails.cfm?ID ... sort=Price
zmorą tego sportu jest to że zrobił sie TRENDI :/
p1 do streetu? czemu nie ale ma jedne mankament, nie ma piwotów pod v'ki a wiekszosc streetowców własnie z v'kami jezdzi wiec do streetu lepiej streeta wziasc (i jest pozatym stalowy, chyba)
p1 to typowo dualowa rama, pojezdzisz w 4x, ale na streecie tez morzesz posmigac, ma poziome haki wiec singla tez bez problemu zrobisz...
p1 to typowo dualowa rama, pojezdzisz w 4x, ale na streecie tez morzesz posmigac, ma poziome haki wiec singla tez bez problemu zrobisz...
mtb to ***
[quote="Cszyvy"]zlej baletnicy przeszkadza rabek u spodnicy tralalala...
heh :)[/quote]
No braaaaawo:D jeden mądry:P a co do P1 to mówimy o tym w pierwszym linku z małym kołem mam nadzieje:P mi jakos nie przeszkadzało ze miałem w dabombie trójkat 425 a teraz 380 łatwiej sie tylko WYRYWA aale wysokosc bunnego sie raczej nie zmienia:/ wiec jak to krzywy powiedział.... Gratulejszyn;]
heh :)[/quote]
No braaaaawo:D jeden mądry:P a co do P1 to mówimy o tym w pierwszym linku z małym kołem mam nadzieje:P mi jakos nie przeszkadzało ze miałem w dabombie trójkat 425 a teraz 380 łatwiej sie tylko WYRYWA aale wysokosc bunnego sie raczej nie zmienia:/ wiec jak to krzywy powiedział.... Gratulejszyn;]
www.ROMED.pl lamusy!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości