
Ht do fr/dh do 3 tysięcy.
Ht do fr/dh do 3 tysięcy.
Cześć.. Przymierzam się powoli do kupna roweru na nowy sezon,w tym już nie dam rady. Myślę że do jakoś 3 tysięcy fulla nie dostane,choć widywałem takie np. http://katalog.bikeworld.pl/2014/web/pr ... g_200_x_29 Chcę aby rower był nowy,nie wiem na co mam patrzeć podczas kupowania takiej używki,ani nie mam z kim tam jechać. Tak więc wole nówkę. Tak więc ht do fr/dh (w przyszłości dh) Chyba wsio,mam nadzieje że się coś znajdzie. 

Czy musisz mieć nówkę ? Nie dostaniesz w tej cenie nic super. Jedynie fajny jest NS Clash I ale to byś musiał dorzucić jeszcze z 600zł.
Używkę już dostaniesz całkiem konkretną, jakiegoś hornecika na domainie albo coś starszego. Na fulle w tej kasie nie patrz bo nic ciekawego nie dorwiesz. Jedyne co to jakiegoś starego trupa, którego serwis będzie kosztował więcej niż zakup.
Używkę już dostaniesz całkiem konkretną, jakiegoś hornecika na domainie albo coś starszego. Na fulle w tej kasie nie patrz bo nic ciekawego nie dorwiesz. Jedyne co to jakiegoś starego trupa, którego serwis będzie kosztował więcej niż zakup.
A co Wy na to? http://www.agang.eu/2013/fsx-freeride/ninja-2.0.htm Fakt,sprzed dwóch lat ale mimo wszystko chyba fajny? Dozbierać dozbieram,chyba że zniknie z półek zanim będę miał hajs.Albo to http://www.bike-eshop.cz/modely-2024/ce ... ue-60-2013
Z tych dwóch A-Gang. Podobno zdarza im się pęknąć wahacz, ale wymieniają na gwarancji na nowszy model - niewadliwy, więc nie ma co się bardzo przejmować.
Widelec będzie do wymiany jeśli Ci jego praca będzie przeszkadzała (prędzej czy później będzie), wszystkie części A-Gangowskie tak samo - to jeśli będziesz chciał zbić z wagi/uzyskać na sztywności roweru, i hamulce na takie które będą dawały radę przy dłuższych zjazdach.
Możesz kupić A-Ganga Ninja 3.0 - wiem, kosztuje więcej ale zdecydowanie się opłaca.
Totem RC2DH Solo Air jest zdecydowanie lepszy od Storma, raczej nie będziesz chciał go zmieniać.
Powietrzny Vivid R2C zamiast Vectora R - Vector jest dobry, ale nie umywa się do Vivida.
Dużo lepszy napęd w 3.0 niż w 2.0.
Hamulce które będą w zupełności ogarniały.
Ogólnie 3.0 to wybór na przyszłość, w 2.0 wymiana wymienionych wyżej części na sensowne zabierze Ci więcej pieniędzy niż kupno 3.0
Widelec będzie do wymiany jeśli Ci jego praca będzie przeszkadzała (prędzej czy później będzie), wszystkie części A-Gangowskie tak samo - to jeśli będziesz chciał zbić z wagi/uzyskać na sztywności roweru, i hamulce na takie które będą dawały radę przy dłuższych zjazdach.
Możesz kupić A-Ganga Ninja 3.0 - wiem, kosztuje więcej ale zdecydowanie się opłaca.
Totem RC2DH Solo Air jest zdecydowanie lepszy od Storma, raczej nie będziesz chciał go zmieniać.
Powietrzny Vivid R2C zamiast Vectora R - Vector jest dobry, ale nie umywa się do Vivida.
Dużo lepszy napęd w 3.0 niż w 2.0.
Hamulce które będą w zupełności ogarniały.
Ogólnie 3.0 to wybór na przyszłość, w 2.0 wymiana wymienionych wyżej części na sensowne zabierze Ci więcej pieniędzy niż kupno 3.0
W ogóle niezbyt podoba mi się podejście że do 5 tysięcy nie dostanie się dobrego używanego fulla. Bullshit.
Do 5 tysięcy na alledrogo mamy:
-Scalp z Boxxerem Team (czyli R2C2, trochę przetarta anoda) i Vividem.
-Demo 7 z 66RC2X (chociaż trzeba by zadzwonić do właściciela aby się popukał w głowę, za drogo za rower na takim osprzęcie, tysiaczka można zbić)
-Voltage FR 2014 z Domainem RC DC
-Status 1 z Vengeance R i Vector R (osprzęt może nie powala ale rama jest świetna, zawiecha ma mało regulacji ale przynajmniej dobrze pracuje)
-Santa V10 (starsze aluminium) na jakichś wyższych 888 - tu Puncu może pomoże jakie to - i Roco WC, plus świetne korby RaceFace
-Spec SX Trail na Domainie RC i DHX 4.0
-Seria Voltage FR za 4500,- na Domainie R i Vanie R
-bardzo ładny Faith 2011 na Marzokach
-Big Hit 2010 na Domainie R i Vanie R
-Transition Bottlerocket...
Tych rowerów jest dużo, będzie coraz więcej (stety niestety sezon dla niektórych się kończy a więc zmieniają sprzęt) i okazje takie czy inne będzie można wyrwać. Oczywiście, te rowery nie będą idealne, przed zakupem trzeba będzie je dokładnie obejrzeć etc. ale za to oferują jakieś znośne zawieszenie a nie jakiegoś - pożal się Boże - Storma.
@Vito - zakładamy DH więc zakładamy katowanie. Czy waŻy 60 czy 100 kilo - nie ma różnicy. Są tacy którzy ważą 67 kilo a mają kwadratowe MTX33, a są i tacy którzy ważą 100 kilogramów a ich Darty Raidery się świetnie trzymają.
No i nie rozumiem sensu zmiany piast ;p
Do 5 tysięcy na alledrogo mamy:
-Scalp z Boxxerem Team (czyli R2C2, trochę przetarta anoda) i Vividem.
-Demo 7 z 66RC2X (chociaż trzeba by zadzwonić do właściciela aby się popukał w głowę, za drogo za rower na takim osprzęcie, tysiaczka można zbić)
-Voltage FR 2014 z Domainem RC DC
-Status 1 z Vengeance R i Vector R (osprzęt może nie powala ale rama jest świetna, zawiecha ma mało regulacji ale przynajmniej dobrze pracuje)
-Santa V10 (starsze aluminium) na jakichś wyższych 888 - tu Puncu może pomoże jakie to - i Roco WC, plus świetne korby RaceFace

-Spec SX Trail na Domainie RC i DHX 4.0
-Seria Voltage FR za 4500,- na Domainie R i Vanie R
-bardzo ładny Faith 2011 na Marzokach
-Big Hit 2010 na Domainie R i Vanie R
-Transition Bottlerocket...
Tych rowerów jest dużo, będzie coraz więcej (stety niestety sezon dla niektórych się kończy a więc zmieniają sprzęt) i okazje takie czy inne będzie można wyrwać. Oczywiście, te rowery nie będą idealne, przed zakupem trzeba będzie je dokładnie obejrzeć etc. ale za to oferują jakieś znośne zawieszenie a nie jakiegoś - pożal się Boże - Storma.
@Vito - zakładamy DH więc zakładamy katowanie. Czy waŻy 60 czy 100 kilo - nie ma różnicy. Są tacy którzy ważą 67 kilo a mają kwadratowe MTX33, a są i tacy którzy ważą 100 kilogramów a ich Darty Raidery się świetnie trzymają.
No i nie rozumiem sensu zmiany piast ;p
Słuchajta Ludziska,dziękuje za pomoc,chęcią bym kupił używkę,ale nie mam z kim tam jechać żeby zobaczył w razie czego co z nią.. Może ktoś z jakiegoś sklepu rowerowego by pojechał... Ale pewnie sobie zażyczy ze 100 zł jak nie lepiej... Ogólnie to mam kmine,nie wiem czy się na coś to nada,ale tak. Póki co mam rower http://www.decathlon.pl/rockrider-340-c ... ctFeatures Który próbuje usilnie zwrócić,nie chce "hejcić" tego roweru,powiedzmy że mam "gorszy" model.. Jeśli nie uda mi się go zwrócić,myślicie że nada się coś z niego wykorzystać w nowym składaku? Korba,napinacz czy coś? Patrzyłem jeszcze za innymi rowerami u mnie w mieście,polecono mi
http://www.kellysbike.com/PL/rowery-201 ... -5/swag-10
oraz http://www.kellysbike.com/PL/rowery-201 ... eiHm_ntmko coś stąd?
http://www.kellysbike.com/PL/rowery-201 ... -5/swag-10
oraz http://www.kellysbike.com/PL/rowery-201 ... eiHm_ntmko coś stąd?

Re: Ht do fr/dh do 3 tysięcy.
Vinrael, biała garbata Santa jest na 888RC2X a ta starsza na 888RC 
Wysłane z Commodore 64

Wysłane z Commodore 64
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Wawciu, to co podałeś, to nie są rowery do dh. Gdzie mieszkasz, jak często bedziesz w górach? Nie masz jakiegoś ziomeczka, który jeździ więcej i mniej więcej byłby w stanie ocenić stan używki? Bo 5k to akurat na uzywkę już nawet fajną, nówkę kupisz na bardzo podstawowym osprzęcie, który prędzej niż później będziesz chciał wymienić 

Przeczytałem temat i mam małą sugestię. Kupowanie roweru za 3 tys albo jak proponują poprzednicy 5 tys w twoim przypadku o wyrzucanie pieniędzy. Kupno nowego roweru w do fr/dh w cenie do 3tys jest raczej nie możliwe. może NS clash już podchodzi pod takie zastosowania, ale jakoś mnie nie przekonuje. Natomiast kupowanie używki za 5tys jeśli sam nie jesteś w stanie ocenić jej stanu to też raczej mało sensowne. Moim zdaniem powinieneś kupić jakąś tańszą używkę niż 3 tyś. pojeździć trochę i ewentualnie świadomi wymieniać części, albo cały rower. Po sezonie będziesz lepiej orientował się w częściach, ich stanie i będziesz wiedział jakiego roweru potrzebujesz żeby obie jeździło się najlepiej.
Dla potwerdzenia, że da się zrobić tak jak piszę link do przykładowego roweru:
http://olx.pl/oferta/dartmoor-hornet-14 ... b2104ae545
Ten rower powinien wystarczyć na początki fr/dh. Za pieniądze które zaoszczędzisz naprawisz ewentualne usterki, albo odłożysz na lepszy sprzęt w przyszłości.
Dla potwerdzenia, że da się zrobić tak jak piszę link do przykładowego roweru:
http://olx.pl/oferta/dartmoor-hornet-14 ... b2104ae545
Ten rower powinien wystarczyć na początki fr/dh. Za pieniądze które zaoszczędzisz naprawisz ewentualne usterki, albo odłożysz na lepszy sprzęt w przyszłości.
Wiem że używkę kupiłbym w miarę fajną,ale nie mam z kim jechać niestety
A jeśli chodzi o rower to chciałbym taki,żebym mógł nim jeszcze w miarę pojeździć po asfalcie (nie nie chcę kolarzówki i fulla w jednym:) ) czyli żeby nie był za ciężki.. Takie enduro :P To co,znajdę coś do 5k? Ten swag 10 mi się podoba..
Edit:
Ktoś się pytał gdzie mieszkam. Mieszkam w Wałbrzychu,a co do tego żebym sobie te btwiny odpuścił... Tia,przekonałem się mam taki za 800 zł,jestem regularnie 2-3 razy w tygodniu w serwisie
A z tymi używkami,jak już to wolałbym kupić jakiegoś fulla,póki co mam dużo czasu żeby0 szukać,bo ani pieniędzy ani zdrowia nie mam
(złamana ręka) Rower będzie kupowany jakoś w lutym-marcu tak mi się coś zdaje .

Edit:
Ktoś się pytał gdzie mieszkam. Mieszkam w Wałbrzychu,a co do tego żebym sobie te btwiny odpuścił... Tia,przekonałem się mam taki za 800 zł,jestem regularnie 2-3 razy w tygodniu w serwisie


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość