Strona 1 z 1

FOX TALAS

: 12.10.2015 22:26:38
autor: divinite
Czym jest owa technologia? W jakim typie jazdy przydaje się ona najbardziej?

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

: 16.10.2015 11:43:02
autor: proxyone
Pozwala zmieniać skok amortyzatora, np. 130/160 mm. Teoretycznie, mniejszy skok przydaje się przy podjazdach, ale miałem u siebie Talasa i praktycznie z tego nie korzystałem. Nie zauważałem różnicy w efektywności podjazdu. Dodatkowym minusem jest praca Talasa, który działa bardziej topornie od widelców bez regulacji skoku. Suma sumarum sprzedałem Talasa i zamontowałem RS Pike'a. Bez porównania lepszy widelec.

Dodatkowo, Talas jest też bardziej skomplikowany, co wpływa na łatwość (trudność) jego serwisowania.

ps. warto pamiętać, że zmiana skoku nie dzieje się automatycznie po przestawieniu pokrętła. Trzeba mocno podpompować widelcem parę razy, żeby skok się zmienił. Dotyczy zwłaszcza operacji zmniejszania skoku.

Re: FOX TALAS

: 16.10.2015 13:09:04
autor: divinite
Okej, dzięki bardzo za pomoc. Zdecyduję się w takim razie na RS'a Pike'a RCT3 zamiast FOX'a 36 z Talasem

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

: 16.10.2015 22:05:04
autor: proxyone
To bardzo dobra decyzja. Jeszcze dodam tylko, że cała masa użytkowników Talasa wyrzucała z niego te talasowe bebechy i wkładała te z Floata, które pracują znacznie lepiej.

Pike RCT3 to wg mnie najlepszy wybór. Oczywiście w wersji Solo Air, a nie Dual Position Air.