Strona 1 z 1

Gra PC, XBOX MTB Downhill Simulator

: 25.02.2016 13:50:44
autor: PiotrChylinski
Cześć wszystkim :)

Pracujemy nad grą w stylu Downhill i chcę poznać Wasze opinie jeśli są tu jacyś gracze. Grę planujemy wydać na PC, iOS, Mac, XBOX i tak dalej.

Jestem z ekipy Dev4Play, która składa się z kilku małych zespołów (2 osobowych) tworzących własne autorskie projekty.
Razem z Sylwią tworzymy nasza pierwszą gierkę zwaną MTB Downhill Simulator.
Niedawno udało się nam dostać na Steama, jednak nasz projekt jest wciąż w trakcie produkcji.
Mam do Was ogromną prośbę, czy moglibyście dać okejkę na Steamie i napisać Wasze sugestie?
Czy wg Was powinniśmy coś zmienić? Coś dodać? Coś wygląda spoko? Coś strasznie?
Będziemy wdzięczni za wszystkie wskazówki.

Podsyłam Wam linki do naszej strony na Facebooku i Steama.

Facebook: https://web.facebook.com/Dev4playMTBDownhillSimulator/
Steam: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =610964890

Na naszej stronie znajdują się również inne projekty:
http://www.dev4play.com/public/

Obecnie szukamy niezależnych testerów.
Jeśli jesteście zainteresowani testowaniem naszych produkcji piszcie na adres: test.dev4play@gmail.com w tytule maila podając tytuł gry, którą chcecie testować.

Dziękuję za uwagę i liczę na jakieś komentarze. Na forum zostaje i będę się na bieżąco udzielał :)

: 25.02.2016 16:25:06
autor: kris_w
Przede wszystkim, jak gra się nazywa Downhill Simulator to nie może mieć w logo obrazka roweru hardtail typowo do cross country :)

Re: Gra PC, XBOX MTB Downhill Simulator

: 25.02.2016 19:57:33
autor: Pawel.Boc
Napewno dobry pomysł, fajnie że ktoś się za takie coś bierze, bardzo fajnie wyglada ale moim zdaniem w grę lepiej by się grało z 3 osoby. Poza tym jeżeli chodzi o tego Fuzza na filmiku to troszkę go wydłóżcie i poszerzcie bo wygląda jak stary Norco (i błagam skróćcie ten mostek xD)


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Re: Gra PC, XBOX MTB Downhill Simulator

: 25.02.2016 20:31:34
autor: Zalas
Pawel.Boc pisze: moim zdaniem w grę lepiej by się grało z 3 osoby.

Symulator mówi ci to coś? Samochód jak prowadzisz też na bagażniku siedzisz? xd

Re: Gra PC, XBOX MTB Downhill Simulator

: 25.02.2016 20:34:42
autor: Pawel.Boc
Oczywistym jest że w grę ma sie grać przyjemnie, dlatego uważam że widok z 3 osoby byłby lepszy. Z pewnością poprawiłaby sie widoczność, która na gameplayu wygląda tak sobie.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

: 26.02.2016 15:38:49
autor: Zalas
ale to jest gra symulacyjna a nie tępa napierdzielanka więc jest widok z pierwszej a nie z trzeciej osoby i pogódź się z tym albo zrób własną wersję :P

: 27.02.2016 21:47:14
autor: cayennext
Czy w grze da się w ślizgać czy opony są przyklejone do terenu?

Czy można kontrolować nacisk na podłoże i balans ciężaru między przednim a tylnym kołem? Czy po prostu jest przycisk "wheelie"? Wiem, że dużo wymagam, ale sama mechanika pompowania spowodowałaby, że gra by wynagradzała zdobycie pewnych umiejętności. Takie Tiny Wings w 3D + bikeporn, grałbym ;)

Macie jakiś filmik z glebą? Myślę, że to jest to, czego ludzie oczekują, najlepiej pełna symulacja stawów jak w Stair Fall.

: 28.02.2016 15:46:31
autor: PiotrChylinski
Wszystkie stawy są gotowe do ragdoll'a :) Kwestia ogarnięcia tego i podłączenia pod rower aby działało tak jak należy. Niedługo nowe filmiki z gry.

Wszystko nad czym pracujemy wrzucamy na naszego Facebook'a - https://www.facebook.com/Dev4playMTBDownhillSimulator/

Codziennie aktualizujemy co nowego w grze :)

: 28.02.2016 22:11:23
autor: Vinrael
Potrzebujecie testerów bardziej pod kątem współpracy ze sprzętem czy bardziej pod kątem grywalności etc.?

: 29.02.2016 00:37:40
autor: erold
Moim zdaniem genialny pomysł

Re:

: 29.02.2016 10:06:22
autor: PiotrChylinski
Vinrael pisze:Potrzebujecie testerów bardziej pod kątem współpracy ze sprzętem czy bardziej pod kątem grywalności etc.?
I to i to. Najbardziej pod kątem szukania wszelakich błędów podczas rozgrywki :roll:

: 01.03.2016 02:34:48
autor: MLYNoBIKER
Tutaj bardzo ładnie
https://www.facebook.com/Dev4playMTBDow ... =3&theater

A tutaj kokpit roweru wygląda dramatycznie
https://www.facebook.com/Dev4playMTBDow ... =3&theater

Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, jeśli to gra freeride-downhill, trzeba dopracować szczegóły typowe dla takich rowerów. Nie wiem jak wygląda używanie muzyki do gry, licencje, pozwolenia itp etc ale fajnie by było parę numerów ze starych filmów rowerowych wrzucić które każdy zna.
Dla przykładu soundtracki z serii New World Disorder, czy Kranked

: 01.03.2016 15:28:23
autor: PiotrChylinski
Druga fota to screen z gry stary jak świat :) Aktualnie kokpit prezentuje się kompletnie inaczej. W tym tygodniu powinien na Facebook'u pojawić się zmontowany gameplay więc będzie można podejrzeć jak wygląda rozgrywka.

Pracujemy na system odblokowywania części, rowerów. Możliwością zapisu postępu i tak dalej.

Re:

: 17.03.2016 16:07:30
autor: Bert Freeride
Ja się piszę na testera :). Jeżeli jeszcze ich szukacie to proszę o kontakt

: 20.03.2016 11:22:18
autor: MUSZEL
tylko mi nie działają żadne linki z tematu?

: 27.03.2016 14:10:43
autor: Paweu
Ja też piszę się na testera, jestem w posiadaniu PC i PS3. Prosiłbym o kontakt :)

: 03.04.2016 10:27:03
autor: Jaca
Jak ambitnie podchodzicie do tego tematu - chcecie stworzyć zabijacz czasu, czy super zaawansowaną grę, nad którą trzeba spędzić pół dnia, żeby ogarniać samo sterowanie?

Dla mnie wisienką na torcie będzie wsparcie dla kontrolerów 3dconnexion (przy odrobinie kombinowania dało by się stworzyć w pełni autonomiczny model sterowania w oparciu tylko o ten kontroler - obroty w okół osi -> kontrola roweru, przemieszczenia wzdłuż osi -> balans ciałem), a sam model sterowania - zerżnięty z MX vs ATV reflex (wsad+strzałki, czyli kontrola nad pojazdem + kontrola nad ciałem).

Przyznam się szczerze, że już nie bawi mnie każda jedna gra, gdzie w nazwie jest "rower", "freeride" itp., ale jeżeli miałby to być ambitny projekt, chętnie bym się jakoś udzielił, na przykład do testowania kontrolera.