Strona 1 z 1

Pierwsze podejście do DH

: 20.06.2016 12:01:04
autor: Opoka
Cześć wszystkim,
Jest to mój pierwszy temat na forum więc proszę o wyrozumiałość. Co sądzicie o rowerze z aukcji poniżej jako pierwszym podejściu do DH? Czy nada się on także do normalnej codziennej jazdy?

Link do aukcji:
http://olx.pl/oferta/rower-gorski-downh ... c19044e9ab

Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)

: 03.07.2016 14:29:27
autor: Rak$
Hmy... Ciężko powiedzieć, ja unikam każdej fury z widłem od suntura :D
Na pewno nauczysz się jazdy i wyczucia prowadzenia na ramie amorowanej z przodu.
Co do osprzętu, ja osobiście bałbym się zjechać na hamulcach "Tektro" :?
Jak raz u znajomego w rowerze ścisnąłem klamkę to pizdut, z klamki olej trysną, tak samo było z zaciskiem, mokro i mokro, i mokro 8)

: 03.07.2016 15:42:58
autor: gość
Rama "amorowana" a co to takiego?:D ten rower bardziej do jazdy normalnej i małych hopek, nic po za tym. Nie ważne, czy to jest sztywniak, czy full i tak będziesz musiał się nauczyć jeździć na nim. Nie wiem kto wymyślił takie określenie, że sztywniak uczy techniki jak przecież rama "amorowana" ^^ inaczej się będzie wybierała nierówności. Myślę, że takie określenie wymyślił ktoś, kogo nie było stać na fulla bo jednak nie czarujmy się full jest droższy w utrzymaniu. Co CI mogę powiedzieć to ten rower nie nada się do dh, żebyś mógł coś pojeździć to musisz mieć te 2 tyś i upolować coś sensownego na sztywnej ramie co nie rozleci się na odcinku 100 m.

masz tutaj coś wartego uwagi na start:
http://olx.pl/oferta/ns-bitch-octane-fo ... 7364ab514c

: 03.07.2016 22:37:00
autor: Puncu
A i tak poleciłeś mu rower do dirtu z jednym, hamulce, gładkimi oponami i singlem.

http://olx.pl/oferta/dc-pitbull-marzocc ... a09e7ca491

: 04.07.2016 09:41:25
autor: Zalas
Sztywniak nie uczy jakoś techniki ale jak się rower zachowuje w terenie bo potem na fullu jadąc po korzeniach można mieć małego zonka...

: 04.07.2016 10:32:49
autor: asdf
sztywniak przede wszystkim uczy wybierania nierówności nogami, jak zaczynasz na fullu to polegasz tylko na zawieszeniu.