Strona 1 z 1

Akutalizacja Sprzetu

: 12.08.2016 11:59:11
autor: SzczurVMS
Witam
Na wstępie chciał bym się przywitać:)
Jako że wkońcu udało mi się zakupić rower, i mogę zacząć przygodę z Dh. chciał bym zapytać o parę porad. Jestem świadomy tego że moj rower nie jest stworzony do tej dyscypliny sportu ale na moje umiejetności gdzie głownie będę na razie zjeżdżał bez żadnych hop czy dropów powinien wystarczyć. Generalnie plan mam taki by powoli rower upgradować i zrobić pożadną zjazdówkę z niego. i tu się rodzą pytania, Co powinienem zmienić na początku? od czego zacząć?
Moj rower to taki oto moongosehttp://www.mbr.co.uk/reviews/27-5-full- ... 015-review . aktualnie jest zmieniona kiera i pedały, Nie jestem pewien czy przedni amor jest orginalny ?
Tak wygląda na tę chwilę Obrazek
Pozdrawiam Szczur

: 12.08.2016 13:08:30
autor: Zalas
Owszem na początek wystarczy ale skoro chcesz zjazdówkę to zmiany zacznij od ramy jeżeli nie możesz od razu po drodze odkładać na dentystę :)

: 12.08.2016 18:35:07
autor: SzczurVMS
a co musiał bym zmienić przy okazji zmiany ramy(+damper). ? Czy w ogóle znajdę coś wartego zakupu w powiedzmy 300Funtów(mieszkam w Uk).

: 12.08.2016 19:39:44
autor: Zalas
Na pewno amor. Do zjazdówki 120 skoku będzie za mało i za nisko.
Jeżeli kupisz jakąś starszą zjazdówkę to koła 27,5 najprawdopodobniej nie wejdą, jeżeli jakąś współczesną to najprawdopodobniej będą pasować ale zostaje problem piast.
Większość ram do DH ma oś 12mm nie wiele nowych ram a trochę więcej starych ma oś 10mm więc na pewno tylna piasta. Jeżeli kupisz inny amor bardziej pod Dh to najprawdopodobniej oś 9mm też nie podejdzie i tu trzeba zmienić piastę na 15 lub 20mm zależnie od amora. Do tego dochodzi dokupienie napinacze, inna rama pewnie będzie miała inne stery, sztyce, zacisk. Jest też prawdopodobne że masz korby na muffie 68/73 a możesz kupić ramę która będzie miała 83mm i dojdzie zmiana korb i supportu. Tak więc zostaje ci nie wiele rzeczy które możesz zachować jak siodło, kiera, heble czy pedały :/
Najlepiej sprzedaj ten rower i kup inny.
Albo lepsza opcja, jeździj na tym co masz a gdzieś dorywczo na boku składaj nowy sprzęt :)
O cenach w UK ci nie powiem bo się nie orientuję :P