Problem po zmianie na DROP OFFA z DURO DJD 9mm
: 21.08.2016 08:38:57
Siema,
Sytuacja wygląda następująco.
Koło przód - piasta Deore tarcza na śruby 180mm, hamulec Hayer Stroker Trial
Koło zamontowane w DURO DJD - nez uwag wszystko pasuje
Po zmianie amora na Drop OFFa (04? - czarne lagi, srebrne korki, naklejki srebrne)
- nakrętka stożkowa łozyska piasty po dosunięciu koła do jednej strony ma luz pomiędzy golenią na ok 8mm,
- po skręceniu osi piasty i założeniu zacisku z adapterem na tarcze płaszczyzna adaptera ma ok 5mm do mocowań w goleni?
- po skręceniu osi śruby piasty trą o goleń
Ktoś miał tai przypadek?
Drop off hula tylko z centerlokiem czy jak?
Z branży wypadłem zupełnie na ok 7 lat więc wybaczcie
Sytuacja wygląda następująco.
Koło przód - piasta Deore tarcza na śruby 180mm, hamulec Hayer Stroker Trial
Koło zamontowane w DURO DJD - nez uwag wszystko pasuje
Po zmianie amora na Drop OFFa (04? - czarne lagi, srebrne korki, naklejki srebrne)
- nakrętka stożkowa łozyska piasty po dosunięciu koła do jednej strony ma luz pomiędzy golenią na ok 8mm,
- po skręceniu osi piasty i założeniu zacisku z adapterem na tarcze płaszczyzna adaptera ma ok 5mm do mocowań w goleni?
- po skręceniu osi śruby piasty trą o goleń
Ktoś miał tai przypadek?
Drop off hula tylko z centerlokiem czy jak?
Z branży wypadłem zupełnie na ok 7 lat więc wybaczcie