Strona 1 z 3

Dirt Jumping - pytanko

: 07.01.2005 19:25:51
autor: tass
Kto jezdzi w dirtach niech sie wypowie ktory hampel (przod/tyl) jest bardziej przydatny do dirtow, bo mi sie ostal jeden. Czy tez moze nie ma to znaczenia. Thnx.

: 07.01.2005 19:28:11
autor: tass
Aha, no bo niby tylnim sie wyrownuje tylnie kolko.

: 07.01.2005 20:15:44
autor: PaTyK
zaloz obydwa przynajmniej nie bedziesz miec problemow z zatrzymywaniem:]

: 07.01.2005 20:21:31
autor: MrDiggy
myśle ze lepiej tył
przy hamowaniu nie zrobisz efektownego stoppie na maske :)

: 07.01.2005 22:41:51
autor: Kamol
jasne że tył, i to najlepiej jakiś tarczowy (masz pewny hampel nie zależnie od śniegu, deszczu, huraganu :) tsunami-żart nie na miejscu [*])

: 09.01.2005 10:18:36
autor: Pi3tr0
tyl

: 09.01.2005 22:32:59
autor: BikerBo
tyl bo jak sie kolo szybko kreci a ty np lecisz za bardzo na tylnie to wciskasz hampel i po sprawie :D

: 11.01.2005 14:07:39
autor: mati-biker
ja tylniego hantla wogule nieużywam, przód się przydaje, gdy schrzanisz coś na hopie w sekcji, i będziesz musiał ostro wychamować przed następną

: 11.01.2005 15:56:29
autor: Krzywy
a ja ostatnio eksperymentuje, jezdze z jednym, dwoma, bez, tylko przd/tyl... dzis ide zobaczyc jak sie z samym przodem jezdzi ^^

ale jednak jak tylko kolko pod tarcze na tyl sie znajdzie, wsadzam ta syfna deore na jej miejsce i zostaje :)

: 11.01.2005 16:05:34
autor: -Przemooo-
tylny a najlepiej zaden

: 11.01.2005 19:01:06
autor: Piotrek_MIZI
tylny zostaw

: 11.01.2005 20:58:02
autor: Rozpruwacz
ja teraz hampel tylko z przodu mam ;] - jak się ładnie wyreguluje ( mam Vałkę ) to styka extra , nie żuca mnie odrazu na fronta a sie zatrzymuję ! , pozatym z tyłu niemartwie sie ,ze coś ociera jak centra ;) ! , pozatym tylnie koło zatrzymasz to itak szoruje --> przedni Cię zatrzyma :) !

: 11.01.2005 20:58:45
autor: Rozpruwacz
- po tygodniu sieprzyzwyczaisz do hampla tylko z przodu , ;]

: 11.01.2005 23:20:39
autor: Krzywy
taa pod warunkiem ze nie jest to syfne deore :D bedzie kurwil na lewo i na prawo bo to ani z przodu ani z tylu nie hamuje

przyjme huyesa 160mm, w dobre rece, z pozytkiem uzywac bede :D

: 12.01.2005 08:59:32
autor: Gość
przedni..................... bo dajesz przez stery i nic ci nie wadzi.....

: 12.01.2005 17:56:25
autor: Serdak
przedni bo:
-dajesz przez stery
-tylne koło jest zwykle pogięte więc tylny niezbyt bedzie współpracował
-łatwiej w sekcji wychamować

: 12.01.2005 21:18:59
autor: rowerzysta:)
no przedni... ja tam na przednim i jest luzik... no i jak wyzej... rura sterowa.. tylnie pogiete no i jak jeden to przedni jest skuteczniejszy...

: 12.01.2005 22:44:43
autor: <<ADASKO>>
ja używam tył tylko ponieważ jak skaczesz i lecisz na plecy to wciskasz tył juz uratowany a wogule jak manuala sie robi to tylko z tylnim, a pozatym dajmy taką sytuacje zapierdykasz równo ze zjazdu i nagle wydygałes chcesz gwałtownie zahamować i jak przedni wciśniesz to przez kiere a jka tylni to git:] pozdro

: 12.01.2005 22:57:17
autor: Krzywy
adasko, tylni naciniesz na zjezdzie i suniesz.. a przednim wyhamujesz. chyba ze przyciskasz od razu klamke do kiery, to inna sprawa.