Dobijanie zawieszenia
Dobijanie zawieszenia
WItajcie
Ostatnio zauważyłem że na większych hopach dobija mi zawiecha, przód i tył.Z przodu Fox Racing Shox 36 VAN 180 FIT RC2 a tył to roco r w ramie glory fr.
W foxie mam już założoe twarde sprężyny, kombinuję z regulacjami ale to chyba na nic.Myślicie żę podczas serwisu wymiana oleju na gęstrzy coś da??A co do Roco to pozostaje chyba tylko wymiana sprężyny, aktualnie mam 500 i myślałem aby zmienić na 550, wystarczy czy może być nadal za miękko??Dodam że ważę 70 kg.
Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zauważyłem że na większych hopach dobija mi zawiecha, przód i tył.Z przodu Fox Racing Shox 36 VAN 180 FIT RC2 a tył to roco r w ramie glory fr.
W foxie mam już założoe twarde sprężyny, kombinuję z regulacjami ale to chyba na nic.Myślicie żę podczas serwisu wymiana oleju na gęstrzy coś da??A co do Roco to pozostaje chyba tylko wymiana sprężyny, aktualnie mam 500 i myślałem aby zmienić na 550, wystarczy czy może być nadal za miękko??Dodam że ważę 70 kg.
Z góry dzięki za pomoc.
Re:
szybka i wolna kompresja to tak że tłumieniejohny22 pisze:w roco niestety nic nie kręciłem bo tam jest tylko tłumienie

Masz sag bardziej pod DH spróbuj go zmniejszyć tak do 20-25% max 30 jak lubisz miękko. Zacznij od regulacji naprężenia wstępnego sprężyn czyli np w roco po prostu skręć sprężynę na maxa a w foxie nie wiem jak się to odbywa czy wewnątrz czy jak. Jeżeli nadal sag będzie za duży to zmień sprężyny na twardsze i wtedy pobaw się naprężeniem wstępnym.
Pamiętaj też że jak dokręcisz springa w roco to przykręć też lekko powrót bo może cię inaczej na hopie na dziobaka wyrzucić a to nic przyjemnego

Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
Re:
Od środka oczka do środka drugiego oczka, to jest ważneZalas pisze:Musisz podać długość dampera od oczka do oczka

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
powiem tak.
Sprężyna długość ma dobrą.
Bez wiedzy jakie przełożenie ma rama twoje rozmyślanie czy 550 czy 600 nam nie wiele mówi, jednak ja proponuje metodę małymi kroczkami do celu i sprawdzać po kolei 500-> 550->600
W google znajdziesz kalkulatory o dobieraniu twardości, jak na forum pogrzebiesz to też znajdziesz.
Sprężyna długość ma dobrą.
Bez wiedzy jakie przełożenie ma rama twoje rozmyślanie czy 550 czy 600 nam nie wiele mówi, jednak ja proponuje metodę małymi kroczkami do celu i sprawdzać po kolei 500-> 550->600
W google znajdziesz kalkulatory o dobieraniu twardości, jak na forum pogrzebiesz to też znajdziesz.
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
spróbuj pożyczyć od kogoś jeśli masz taką możliwość na lekkie testy bez katowania może być lekko za krotka lub za długa ale wtedy bez większego katowania 
Tu link do kalkulatora sprężyn:
http://www.tftuned.com/spring-calculator
Tu masz linka do podobnego tematu:
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=56006
A informacje ile skoku ma twój tłok, jakie ma przełożenie rama itp itd zostawiam ci do poszukania samemu, bo nikt nie będzie za ciebie odwalał całej roboty
Dodam iż na forum takie i podobne tematy liczone są w tysiącach a o glorkach też było pierdyliard tematów.
Szukajka znajduje się na pomarańczowym pasku po lewej stronie.
A tu masz linka do google jak by co: https://www.google.pl/

Tu link do kalkulatora sprężyn:
http://www.tftuned.com/spring-calculator
Tu masz linka do podobnego tematu:
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=56006
A informacje ile skoku ma twój tłok, jakie ma przełożenie rama itp itd zostawiam ci do poszukania samemu, bo nikt nie będzie za ciebie odwalał całej roboty

Dodam iż na forum takie i podobne tematy liczone są w tysiącach a o glorkach też było pierdyliard tematów.
Szukajka znajduje się na pomarańczowym pasku po lewej stronie.
A tu masz linka do google jak by co: https://www.google.pl/

Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość