Strona 1 z 2

[Przem NBT] Antidote Lifeline + RS Boxxer Team UP2

: 07.05.2012 16:30:34
autor: Przem NBT
Kolejna zabawka, na kolejny sezon.

Obrazek :arrow: UP1:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rama: Antidote Lifeline DH 2012 L + Al + Ti :arrow: UP1: proto krzywki 203 mm + oś weeze + customowy błotnik
Widelec: Rock Shox Boxxer Team 2010 + Ti
Damper: Marzocchi Roco WC 2010 241x76
Sprężyna: Marzocchi 450x3.0 :arrow: UP1: Marzocchi 350x3.0

Kierownica: Funn Fatboy 790x15
Mostek: Foride IS43/50 + Ti :arrow: UP1: Truvativ Holzfeller Direct Mount + Ti :arrow: UP2: Foride IS43/50 ver 2.0 + Ti
Gripy: ESI Grips Chunky
Barendy: plastik :arrow: UP1: ESI
Stery: Dartmoor Exile "custom" + Al + topcap Foride

Siodło: Nuke Proof Core 2012
Sztyca: Thomson Elite 31,6x300
Zacisk: Swiss Comp 34.9 + Ti

Korby: Shimano XT FC-M771K 170 + Ti
Support: Shimano XT
Zębatka: Weeze 36t "Mod" :arrow: UP1: Weeze 36t Steel Series Grawerowana 2012
Łańcuch: Connex 9sG Wipperman
Pedały: Crank Brothers Mallet 2 2012

Napinacz: Weeze Antidote carbon :arrow: UP1: Weeze 4x Carbon
Przerzutka: Sram x.7 2011 + Al + Weeze Proto 11t :arrow: UP1: Sram x.7,9 + Al + Weeze Proto 11t
Manetka: Sram x.9 "custom" + Al
Kaseta: Sram x.7 19t - 11t + Probolt alu
Linka: Unex
Pancerz: Unex

Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Rider
Szprychy: DT Competition 36 szt
Piasta: Hope Pro 2 + "custom"
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 42a
Dętka: Decathlon

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Rider
Szprychy: DT Competition 32 szt
Piasta: Chosen DA8387BHP 12x150 MGC
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 42a
Dętka: Decathlon

Hamulec przód: Formula The One custom + stal Unex Ultra + Unex Arrow Red 203 + Ti + alu
Hamulec tył: Formula The One custom + stal Unex Ultra + Unex Arrow Red 180 + Ti + alu

Modyfikacje:
:arrow: Stalowe przewody Unex Ultra
:arrow: Tarcze Unex Arrow 203 + 180
:arrow: Klocki Unex organiczne
:arrow: Protectory na przewody Unex
:arrow: UP1: Prototypowe krzywki zawieszenia zmiejszające skok i geo
:arrow: UP1: Customowy błotnik od Dodek bike service

Anoda:
:arrow: dystanse Hope Pro 2
:arrow: stery Dartmoor
:arrow: mostek i topcap Foride
:arrow: obejma, śruba dekla manetki, śruba regulacyjna

Waga: 16,7kg :arrow: UP1: 17.02kg

Plany:
Może jak się człowiek odrobi z monetą, to sprężyna Ti i chyba tyle ;)

Klasycznie wielkie podziękowania za pomoc przy kompletowaniu wymarzonych części. Wielkie i soczyste H5!
Antidote Bikes - http://www.antidotebikes.com
Weeze - http://www.weeze.pl
Arthizm - http://www.arthizm.com
Bike Park Palenica - http://www.bikeparkpalenica.pl
Vincere - http://www.vincere.pl
Gregorio - http://www.gregorio.pl
Liqui Moly - http://www.liqui-moly.pl
Dodek Bike Service - http://www.facebook.com/dodekbikeservice

Pozdrawiam
Przem

: 07.05.2012 16:33:55
autor: boogiel
Uaaaa, mega. Co znaczy ti w boxxie, dorabiałeś sprężynę?

: 07.05.2012 16:34:48
autor: SegatiV
Śruby Ti powrzucał wszędzie :)

: 07.05.2012 16:44:46
autor: wojtasu
Przem ! Pikne to jest :D

: 07.05.2012 17:32:35
autor: Puncu
Może poza tematem tego roweru. Skąd można wziąć taki wieszak ścienny? Na allegro nie mogę znaleźć :/

: 07.05.2012 17:47:48
autor: Przem NBT
http://profimet.com.pl/index.php?option ... &Itemid=22 nie wiem ile kosztuje obecnie, bo mam go od kilku lat, a dostałem bardzo po kosztach. Równie dobrze jak ktoś ma możliwość to można sobie uspawać, bo konstrukcja bardzo prosta ;)
boogiel dokładnie tak jak mówi SegatiV, tylko śruby zmienione na tytanowe.

: 07.05.2012 17:50:44
autor: boogiel
Myślałem, że ti springa dostrugałeś do środka ;)

: 07.05.2012 17:52:20
autor: piotrex
bardzo fajny rower!

: 07.05.2012 18:14:58
autor: Soulforged
Pięknie złożony rowerek, zastanawiam się tylko jak dają sobie radę tak lekkie tarcze w zestawie z The One?

: 07.05.2012 18:45:44
autor: Banan725135650
Zbyt piękny, żeby go opisać słowami!

: 07.05.2012 20:20:14
autor: Przem NBT
Soulforged tarcz Unex'a używałem już w zeszłym sezonie. Ten sam kształt, tylko że 2x203 w wersji złotej pokrytej jakąś tam powłoką. Sprawowały się dobrze, całkiem fajnie się czyściły, nie zjadały szybko klocków, jak na moją masę (78kg) hamulce na nich miały moc aż ponadto co było potrzebne. Dlatego w tym sezonie wybrałem podobnie. Od siebie z czystym sumieniem mogę polecić.

: 12.05.2012 21:02:40
autor: UfuS78
Piękny jest ! Na żywo wygląda jeszcze lepiej :D

: 15.05.2012 08:54:00
autor: marcin.g
Rowerek zacny a na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ;) Mam pytanie odnośnie piasty Chosen jak Ci się to sprawuje? Zastanawiam się właśnie nad zakupem a cena dosyć kusząca jest :)

: 15.05.2012 10:20:57
autor: Przem NBT
marcin.g Chosena mam dopiero od tego sezonu, jest to wersja ze 120 pkt zaczepienia. Nic się z nią nie dzieje, jest lekka - 323g, brzęczy jak stado szerszeni. Od siebie mogę polecić bo nie sądzę żeby się z nią coś stało ;)

Dzięki za opinię co do wyglądu, a jeździ się niesamowicie. Przesiadka z sundaya na ogromny + ;)

: 15.05.2012 11:33:07
autor: Spaced
Rowerek super ale jedna rzecz mnie zastanawia. Nie ma zadnych przelotek czy prowadnic na przewody, że tak je prowadziłeś?

: 15.05.2012 13:46:03
autor: Przem NBT
Spaced, są przelotki wszystko jest tak jak być powinno, przewody poprowadzone tak były tylko chwilowo. Powodem takiego rozwiązania był za krótki przewód hamulcowy. ;)

Koło czwartku myślę że będą sensowniejsze zdjęcia :)

: 15.05.2012 18:23:56
autor: boogiel
Te żółte przewody do hamulców to unexa? Czy są złote w realu? Szukałem żółtych i lipa, a unexy są określone jako "złote"

: 15.05.2012 19:55:28
autor: Przem NBT
boogiel, tak, przewody do hamulców jak i pancerz przerzutki są Unexowe.
Typowo żółty jest pancerz przerzutki, przewody hamulcowe określił bym bardziej kolorem miodowym, ciemny żółty. Na zdjęciu widać różnicę kolorów.

: 15.05.2012 20:42:55
autor: boogiel
Właśnie ja też mam pancerz unexa i tam żółty jest dobry, waham się co do przewodów. Jak będziesz robił zdj to cyknij 2 przewody zaraz obok siebie w dobrym świetle. Jesli mogę prosić ;)