[Przem NBT] Antidote Lifeline + RS Boxxer Team UP2

Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

[Przem NBT] Antidote Lifeline + RS Boxxer Team UP2

Post autor: Przem NBT »

Kolejna zabawka, na kolejny sezon.

Obrazek :arrow: UP1:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rama: Antidote Lifeline DH 2012 L + Al + Ti :arrow: UP1: proto krzywki 203 mm + oś weeze + customowy błotnik
Widelec: Rock Shox Boxxer Team 2010 + Ti
Damper: Marzocchi Roco WC 2010 241x76
Sprężyna: Marzocchi 450x3.0 :arrow: UP1: Marzocchi 350x3.0

Kierownica: Funn Fatboy 790x15
Mostek: Foride IS43/50 + Ti :arrow: UP1: Truvativ Holzfeller Direct Mount + Ti :arrow: UP2: Foride IS43/50 ver 2.0 + Ti
Gripy: ESI Grips Chunky
Barendy: plastik :arrow: UP1: ESI
Stery: Dartmoor Exile "custom" + Al + topcap Foride

Siodło: Nuke Proof Core 2012
Sztyca: Thomson Elite 31,6x300
Zacisk: Swiss Comp 34.9 + Ti

Korby: Shimano XT FC-M771K 170 + Ti
Support: Shimano XT
Zębatka: Weeze 36t "Mod" :arrow: UP1: Weeze 36t Steel Series Grawerowana 2012
Łańcuch: Connex 9sG Wipperman
Pedały: Crank Brothers Mallet 2 2012

Napinacz: Weeze Antidote carbon :arrow: UP1: Weeze 4x Carbon
Przerzutka: Sram x.7 2011 + Al + Weeze Proto 11t :arrow: UP1: Sram x.7,9 + Al + Weeze Proto 11t
Manetka: Sram x.9 "custom" + Al
Kaseta: Sram x.7 19t - 11t + Probolt alu
Linka: Unex
Pancerz: Unex

Koło przód:
Obręcz: Dartmoor Rider
Szprychy: DT Competition 36 szt
Piasta: Hope Pro 2 + "custom"
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 42a
Dętka: Decathlon

Koło tył:
Obręcz: Dartmoor Rider
Szprychy: DT Competition 32 szt
Piasta: Chosen DA8387BHP 12x150 MGC
Opona: Maxxis Minion DHF 2,5 42a
Dętka: Decathlon

Hamulec przód: Formula The One custom + stal Unex Ultra + Unex Arrow Red 203 + Ti + alu
Hamulec tył: Formula The One custom + stal Unex Ultra + Unex Arrow Red 180 + Ti + alu

Modyfikacje:
:arrow: Stalowe przewody Unex Ultra
:arrow: Tarcze Unex Arrow 203 + 180
:arrow: Klocki Unex organiczne
:arrow: Protectory na przewody Unex
:arrow: UP1: Prototypowe krzywki zawieszenia zmiejszające skok i geo
:arrow: UP1: Customowy błotnik od Dodek bike service

Anoda:
:arrow: dystanse Hope Pro 2
:arrow: stery Dartmoor
:arrow: mostek i topcap Foride
:arrow: obejma, śruba dekla manetki, śruba regulacyjna

Waga: 16,7kg :arrow: UP1: 17.02kg

Plany:
Może jak się człowiek odrobi z monetą, to sprężyna Ti i chyba tyle ;)

Klasycznie wielkie podziękowania za pomoc przy kompletowaniu wymarzonych części. Wielkie i soczyste H5!
Antidote Bikes - http://www.antidotebikes.com
Weeze - http://www.weeze.pl
Arthizm - http://www.arthizm.com
Bike Park Palenica - http://www.bikeparkpalenica.pl
Vincere - http://www.vincere.pl
Gregorio - http://www.gregorio.pl
Liqui Moly - http://www.liqui-moly.pl
Dodek Bike Service - http://www.facebook.com/dodekbikeservice

Pozdrawiam
Przem
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Uaaaa, mega. Co znaczy ti w boxxie, dorabiałeś sprężynę?
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Śruby Ti powrzucał wszędzie :)
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Przem ! Pikne to jest :D
Puncu
Posty: 2263
Rejestracja: 03.11.2010 13:59:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Puncu »

Może poza tematem tego roweru. Skąd można wziąć taki wieszak ścienny? Na allegro nie mogę znaleźć :/
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Przem NBT »

http://profimet.com.pl/index.php?option ... &Itemid=22 nie wiem ile kosztuje obecnie, bo mam go od kilku lat, a dostałem bardzo po kosztach. Równie dobrze jak ktoś ma możliwość to można sobie uspawać, bo konstrukcja bardzo prosta ;)
boogiel dokładnie tak jak mówi SegatiV, tylko śruby zmienione na tytanowe.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Myślałem, że ti springa dostrugałeś do środka ;)
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

bardzo fajny rower!
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

Pięknie złożony rowerek, zastanawiam się tylko jak dają sobie radę tak lekkie tarcze w zestawie z The One?
Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Przem NBT »

Soulforged tarcz Unex'a używałem już w zeszłym sezonie. Ten sam kształt, tylko że 2x203 w wersji złotej pokrytej jakąś tam powłoką. Sprawowały się dobrze, całkiem fajnie się czyściły, nie zjadały szybko klocków, jak na moją masę (78kg) hamulce na nich miały moc aż ponadto co było potrzebne. Dlatego w tym sezonie wybrałem podobnie. Od siebie z czystym sumieniem mogę polecić.
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

Piękny jest ! Na żywo wygląda jeszcze lepiej :D
marcin.g
Posty: 220
Rejestracja: 11.08.2010 16:59:26
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcin.g »

Rowerek zacny a na żywo prezentuje się jeszcze lepiej ;) Mam pytanie odnośnie piasty Chosen jak Ci się to sprawuje? Zastanawiam się właśnie nad zakupem a cena dosyć kusząca jest :)
http://www.pinkbike.com/u/gajosae/
Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Przem NBT »

marcin.g Chosena mam dopiero od tego sezonu, jest to wersja ze 120 pkt zaczepienia. Nic się z nią nie dzieje, jest lekka - 323g, brzęczy jak stado szerszeni. Od siebie mogę polecić bo nie sądzę żeby się z nią coś stało ;)

Dzięki za opinię co do wyglądu, a jeździ się niesamowicie. Przesiadka z sundaya na ogromny + ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Rowerek super ale jedna rzecz mnie zastanawia. Nie ma zadnych przelotek czy prowadnic na przewody, że tak je prowadziłeś?
Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Przem NBT »

Spaced, są przelotki wszystko jest tak jak być powinno, przewody poprowadzone tak były tylko chwilowo. Powodem takiego rozwiązania był za krótki przewód hamulcowy. ;)

Koło czwartku myślę że będą sensowniejsze zdjęcia :)
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Te żółte przewody do hamulców to unexa? Czy są złote w realu? Szukałem żółtych i lipa, a unexy są określone jako "złote"
Przem NBT
Posty: 141
Rejestracja: 27.05.2006 14:38:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Przem NBT »

boogiel, tak, przewody do hamulców jak i pancerz przerzutki są Unexowe.
Typowo żółty jest pancerz przerzutki, przewody hamulcowe określił bym bardziej kolorem miodowym, ciemny żółty. Na zdjęciu widać różnicę kolorów.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Właśnie ja też mam pancerz unexa i tam żółty jest dobry, waham się co do przewodów. Jak będziesz robił zdj to cyknij 2 przewody zaraz obok siebie w dobrym świetle. Jesli mogę prosić ;)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość