
DVO - nowy zawodnik w grze
Nie żebym coś 
cytat z fejsa DVO:
"The cooling fins also keep the oil cool & consistent."
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

cytat z fejsa DVO:
"The cooling fins also keep the oil cool & consistent."
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Lekki odkop. Na hadronsport.com jest już preorder Emeralda 2014 http://hadronsport.com/dvo-2014-emerald-tapered-26.html U nich wersje Emeralda będą dwie 26" i 27,5", oraz w dwóch kolorach czarne i zielone.
Zauważcie, że na stronce na rysunku prążków nie ma:
http://www.dvosuspension.com/2012/12/fi ... oil-shock/
Zatem dodane zostały później - wątpię by przypadkowo.
Dodatkowo można zauważyć, że nie ma klasycznego tłoczka IFP tylko gumowy Bleeder - olej styka się cały czas z całkowita powierzchnia ścianek bocznych dampera (w przeciwieństwie do klasycznego IFP) co może wraz z żeberkami sugerować chęć chłodzenia oleju.
Czy to coś daje? Pod wpływem ciepła olej staje się rzadszy oraz wzrasta ciśnienie powietrza w reservoir.
W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła
http://www.dvosuspension.com/2012/12/fi ... oil-shock/
Zatem dodane zostały później - wątpię by przypadkowo.
Dodatkowo można zauważyć, że nie ma klasycznego tłoczka IFP tylko gumowy Bleeder - olej styka się cały czas z całkowita powierzchnia ścianek bocznych dampera (w przeciwieństwie do klasycznego IFP) co może wraz z żeberkami sugerować chęć chłodzenia oleju.
Czy to coś daje? Pod wpływem ciepła olej staje się rzadszy oraz wzrasta ciśnienie powietrza w reservoir.
W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła

Re:
Z tym azotem to jest mit.Często mówiłem o tym, że azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze do póki nie sprawdziłem współczynnika rozszerzalności temperaturowej tych dwóch gazów.xKaNiOnx pisze:W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła
SIEMA MELON!
Re: Re:
Zdanie "azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze" jest ciągle logicznie prawdziwe (a to, że różnica w 4 miejscu po przecinku to już co innegojeżykBDG pisze:Z tym azotem to jest mit.Często mówiłem o tym, że azot jest bardziej odporny na zmiany temperatury niż powietrze do póki nie sprawdziłem współczynnika rozszerzalności temperaturowej tych dwóch gazów.xKaNiOnx pisze:W każdym razie FOX od lat tłucze nam do głowy, że konieczny jest oryginalny serwis między innymi dlatego, ze pompują dampery azotem, który mało rozszerza się pod wpływem ciepła

Współczynnik podaje się zazwyczaj dla ciśnienia atmosferycznego z tego co kojarzę, a w damperze mamy kilkanaście razy wyższe ciśnienie i super malutką objętość.
Anyway - zgadzam się z Tobą - dlatego napisałem to zdanie z uśmieszkiem i wspomniałem, że jest to zdanie Fox'a (w sensie, że najczęściej w kontekście Foxa je słyszałem)
Wydaje mi się ze nikt wcześniej tego nie podawał 
Wygląd sam w sobie bardzo ciekawy
Wykonanie również kulturalne pytanie tylko czy ktoś w Polsce będzie widzieć sens pakowania się w tą firmę
Miłego oglądania
http://www.pinkbike.com/news/DVO-Emeral ... -2013.html

Wygląd sam w sobie bardzo ciekawy
Wykonanie również kulturalne pytanie tylko czy ktoś w Polsce będzie widzieć sens pakowania się w tą firmę
Miłego oglądania
http://www.pinkbike.com/news/DVO-Emeral ... -2013.html
Re:
Gdzie to wyczytałeś ???? Bo jeśli wykorzystywanie mocy produkcyjnych Suntoura uważasz za takie coś to pewnie wg. Ciebie w pewnych latach Marzocchi też było Suntouremmuras pisze:Czytałem ten artykuł i utwierdzam się w przekonaniu że ten cały DVO to po prostu droższy i pewnie nieco lepszy brand Suntoura.



Pozdrawiam
Do tej pory jakość Marzocchi pozostawia wiele do życzenia ( mimo iż teraz mają swoją fabrykę) - nawet ostatnie problemy ze złotymi lagami o tym świadczą :P.
A co do Suntoura to duuuuużo zmieniło się na ich korzyść - sam fakt wyprodukowania i wdrożenia RUX-a ( który nie zapeszając jest całkiem fajnym amorkiem) i wiele pozytywnych opinii na jego temat mówi wiele. Nie mówimy oczywiście o amorach OEM-owych typu XCR itp. - bo tu wiadomo ilość przemawia a nie jakość ale popatrzmy na linię amorów Aftermarketowych - całkiem konkretnie zarówno i cenowo jak i jakościowo to w teraz wygląda.
Pozdrawiam
A co do Suntoura to duuuuużo zmieniło się na ich korzyść - sam fakt wyprodukowania i wdrożenia RUX-a ( który nie zapeszając jest całkiem fajnym amorkiem) i wiele pozytywnych opinii na jego temat mówi wiele. Nie mówimy oczywiście o amorach OEM-owych typu XCR itp. - bo tu wiadomo ilość przemawia a nie jakość ale popatrzmy na linię amorów Aftermarketowych - całkiem konkretnie zarówno i cenowo jak i jakościowo to w teraz wygląda.
Pozdrawiam
Re: Re:
Nigdzie nie wyczytałem, biorę to na chłopski rozum i znajomość realiów rządzących rynkiem i zasadami marketingu.wrapped79 pisze:Gdzie to wyczytałeś ???? Bo jeśli wykorzystywanie mocy produkcyjnych Suntoura uważasz za takie coś to pewnie wg. Ciebie w pewnych latach Marzocchi też było Suntouremmuras pisze:Czytałem ten artykuł i utwierdzam się w przekonaniu że ten cały DVO to po prostu droższy i pewnie nieco lepszy brand Suntoura.![]()
![]()
![]()
Pozdrawiam
Jakoś nie chce mi się wierzyć że gość z wizją jeździł na targi z iShitem z projektami i zawracał dupę potentatom z branży aż w końcu trafił na jednego z największych producentów sprzętu rowerowego na świecie i ten postanowił pomóc mu realizować siebie jako projektanta zawieszeń. Bardziej prawdopodobne mi się wydaje że SR zatrudnił byłego pracownika Marza do pracy nad nową marką ekskluzywnych amortyzatorów rowerowych. Full CNC & carnonowe DVO brzmi lepiej niż kolejny wyższy model Duroluxa.
Re: Re:
No to niezły z Ciebie znawca marketingu i realiów - i może niech tak pozostaniemuras pisze:
Nigdzie nie wyczytałem, biorę to na chłopski rozum i znajomość realiów rządzących rynkiem i zasadami marketingu.
Jakoś nie chce mi się wierzyć że gość z wizją jeździł na targi z iShitem z projektami i zawracał dupę potentatom z branży aż w końcu trafił na jednego z największych producentów sprzętu rowerowego na świecie i ten postanowił pomóc mu realizować siebie jako projektanta zawieszeń. Bardziej prawdopodobne mi się wydaje że SR zatrudnił byłego pracownika Marza do pracy nad nową marką ekskluzywnych amortyzatorów rowerowych. Full CNC & carnonowe DVO brzmi lepiej niż kolejny wyższy model Duroluxa.



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości